CPV

Co to jest CPV? – Definicja

CPV (Cost Per View) to metoda rozliczenia w Google Ads, dotycząca reklam wideo. Rozliczenie to, oznacza koszt odtworzenia wideo przez minimum 30 sekund (lub, jeśli wideo jest krótsze, gdy zostanie odtworzone całe) oraz jeśli odbiorca wykona interakcję z reklamą w formacie wideo. Do interakcji zalicza się na przykład kliknięcie w CTA lub w baner.

Reklamy wideo są wyświetlane na platformie YouTube przed, po lub w trakcie filmu. CPV jest kosztem jednego oglądnięcia reklamy.

Ustalanie stawek

Stawki CPV ustalane są na podobnej zasadzie jak w innych modelach rozliczenia Google Ads. Ustala się osobne stawki dla poszczególnych słów kluczowych czy cech użytkownika. Ustalenie maksymalnego CPV dla grupy reklam oznacza, że koszt jednego oglądnięcia wyniesie tyle ile ustaliliśmy lub mniej. Ustalanie stawek jest tylko dostępne, gdy używasz reklam wideo TrueView.

Co to jest CPV?

Czy ta definicja była pomocna?
(0)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Przykłady kampanii SEO na rynku niemieckim. Sukcesy Delante

Przykłady kampanii SEO na rynku niemieckim. Sukcesy Delante

Co kraj, to obyczaj - i nie inaczej jest w przypadku pozycjonowania. Rynek niemiecki, jak każdy inny, ma swoją specyfikę i powinieneś mieć ją na uwadze, planując strategię SEO w tym regionie. W ciągu kilku ostatnich lat wzięliśmy już pod skrzydła wielu Klientów, którzy zdecydowali się zainwestować w SEO na Niemcy - to pozwoliło nabyć nam cennej wiedzy i doświadczenia. Zobacz, jakimi wynikami możemy się pochwalić.

Czytaj więcej