CPV

Co to jest CPV? – Definicja

CPV (Cost Per View) to metoda rozliczenia w Google Ads, dotycząca reklam wideo. Rozliczenie to, oznacza koszt odtworzenia wideo przez minimum 30 sekund (lub, jeśli wideo jest krótsze, gdy zostanie odtworzone całe) oraz jeśli odbiorca wykona interakcję z reklamą w formacie wideo. Do interakcji zalicza się na przykład kliknięcie w CTA lub w baner.

Reklamy wideo są wyświetlane na platformie YouTube przed, po lub w trakcie filmu. CPV jest kosztem jednego oglądnięcia reklamy.

Ustalanie stawek

Stawki CPV ustalane są na podobnej zasadzie jak w innych modelach rozliczenia Google Ads. Ustala się osobne stawki dla poszczególnych słów kluczowych czy cech użytkownika. Ustalenie maksymalnego CPV dla grupy reklam oznacza, że koszt jednego oglądnięcia wyniesie tyle ile ustaliliśmy lub mniej. Ustalanie stawek jest tylko dostępne, gdy używasz reklam wideo TrueView.

Co to jest CPV?

Czy ta definicja była pomocna?
(0)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Wyszukujesz swoją reklamę w wyszukiwarce Google i nie wyświetla Ci się? Zaczynasz zastanawiać się, czy Twoja kampania w ogóle działa? Spokojnie! Istnieje wiele powodów, dla których możesz nie znajdować swojej reklamy w wynikach wyszukiwania. W dzisiejszym wpisie przedstawię Ci kilka tych najczęściej występujących.

Czytaj więcej
Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Czy to już pora żeby celebrować dłuższe jesienne wieczory? Jeśli już zamieniasz się w jesieniarę lub jesieniarza to przygotowaliśmy dla Ciebie idealny zestaw lektur na wieczór! Nasz dział SEO zebrał najważniejsze i najciekawsze newsy ze świata SEO. Zapraszamy do lektury!

Czytaj więcej
Refleks, kontekst, zasięgi - co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Refleks, kontekst, zasięgi - co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Chcesz zwiększyć zasięgi w komunikacji Twojej firmy z odbiorcami? Wcale nie musisz przeznaczać ogromnego budżetu na płatne kampanie. Real-Time Marketing jest takim sposobem komunikacji, który przy odpowiednim przygotowaniu pozwala osiągnąć zadowalające efekty, bez pomocy nakładów finansowych. Co to jest RTM? O czym trzeba pamiętać przy tworzeniu RTM’ów i na co warto uważać? Sprawdź!

Czytaj więcej