CPV

Co to jest CPV? – Definicja

CPV (Cost Per View) to metoda rozliczenia w Google Ads, dotycząca reklam wideo. Rozliczenie to, oznacza koszt odtworzenia wideo przez minimum 30 sekund (lub, jeśli wideo jest krótsze, gdy zostanie odtworzone całe) oraz jeśli odbiorca wykona interakcję z reklamą w formacie wideo. Do interakcji zalicza się na przykład kliknięcie w CTA lub w baner.

Reklamy wideo są wyświetlane na platformie YouTube przed, po lub w trakcie filmu. CPV jest kosztem jednego oglądnięcia reklamy.

Ustalanie stawek

Stawki CPV ustalane są na podobnej zasadzie jak w innych modelach rozliczenia Google Ads. Ustala się osobne stawki dla poszczególnych słów kluczowych czy cech użytkownika. Ustalenie maksymalnego CPV dla grupy reklam oznacza, że koszt jednego oglądnięcia wyniesie tyle ile ustaliliśmy lub mniej. Ustalanie stawek jest tylko dostępne, gdy używasz reklam wideo TrueView.

Co to jest CPV?

Czy ta definicja była pomocna?
(0)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

10 powodów spadku sprzedaży w sklepie online

10 powodów spadku sprzedaży w sklepie online

Prowadzisz sklep WWW, który generuje oczekiwane przychody. Nagle jednak okazuje się, że z dnia na dzień masz coraz mniej zamówień i działalność przestaje przynosić takie wyniki, jak dotąd. Przyczyn takiej sytuacji może być wiele – nie oczekuj, że poprawa nadejdzie natychmiast, z dnia na dzień, bez żadnej interwencji. Nic nie dzieje się bez przyczyny, więc teraz Twoim zadaniem jest ustalenie źródła problemu i jego rozwiązanie. Sprawdź, z czego może wynikać spadek sprzedaży w sklepie internetowym.

Czytaj więcej