GDN

Czym jest GDN?

GDN (Google Display Network), czyli inaczej reklamy w sieci reklamowej, to metoda promowania poprzez Google Ads. Reklamy emitowane są w sieci Google, do której należą serwisy takie jak Gmail, YouTube czy Blogger, ale także partnerzy zewnętrzni – zarówno małe strony internetowe, jak i największe serwisy informacyjne jak Onet, Interia czy WP. Sieć reklamowa ma zasięg blisko 98% odbiorców Internetu w Polsce.

Obsługuje 4 formaty reklam: elastyczne displayowe, graficzne, angażujące, w Gmailu.

  • reklamy elastyczne umożliwiają dodanie wielu tekstów (nagłówków i opisów), obrazów i logo firmy. Ich dużą zaletą jest dopasowanie layoutu do witryny wydawcy. Google sam optymalizuje je, by osiągnąć jak najwyższą skuteczność,
  • reklamy graficzne to reklamy w postaci obrazów lub plików HTML5,
  • reklamy angażujące to te w formie atrakcyjnych reklam graficznych czy wideo w YouTubie, a także sieci reklamowej,
  • reklamy w Gmailu to kreacje dostarczane na skrzynki odbiorcze użytkowników.

Kierowanie w GDN

Stosując kierowanie w sieci reklamowej możesz dotrzeć do różnych grup odbiorców będących na odmiennych etapach lejka sprzedażowego (przed zakupem, nastawionych na zakup, po nabyciu dobra itp.), a więc Twoim targetem mogą być:

  • osoby potencjalnie zainteresowane Twoją ofertą produktową/usługową,
  • odbiorcy z Twoich list remarketingowych,
  • odbiorcy definiowani przez algorytm Google na podstawie dotychczas obsługiwanej grupy odbiorców i strony docelowej. Możliwość ta wynika z tzw. automatycznej optymalizacji.
  5,00 / 5 ( 1 )
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu.