Google

Co to jest Google? – Definicja

Google to międzynarodowa firma technologiczna, która specjalizuje się w usługach i produktach związanych z Internetem. Obejmują one technologie reklamy online, wyszukiwanie, przetwarzanie w chmurze, oprogramowanie i sprzęt.

Historia Google

Google została założona w 1996 roku przez Larry’ego Page’a i Sergeya Brina, gdy byli doktorantami na Uniwersytecie Stanforda w Kalifornii. Razem posiadają oni około 14 procent akcji firmy i kontrolują 56 procent głosów akcjonariuszy poprzez akcje nadzorcze. Założyli Google jako firmę prywatną 4 września 1998 roku.

Pierwsza oferta publiczna (IPO) miała miejsce 19 sierpnia 2004 r., a Google przeniosła się do swojej siedziby w Mountain View w Kalifornii, o nazwie Googleplex. W marcu 2015 roku Google ogłosił plany restrukturyzacji firmy przenosząc większość swoich produktów konsumenckich do nowego holdingu o nazwie Alphabet Inc.

Wyniki wyszukiwania Google

Jeśli coś wygooglujesz, wyszukiwarka pokaże Ci listę wyników, które jej zdaniem są istotne dla tego, czego szukasz. Kolejność wyników zależy od wielu czynników, w tym od tego, jak często strona jest linkowana z innych stron i jak bardzo jest popularna, Pozycjonowanie stron pomoże Ci zawalczyć o jak najwyższe pozycje w Google.

google wyszukiwarka

Czy ta definicja była pomocna?
(0)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jak założyć sklep internetowy - poradnik krok po kroku

Jak założyć sklep internetowy - poradnik krok po kroku

Jeżeli szukasz pomysłu na biznes, sprzedaż online może okazać się trafioną formą działalności, bo to właśnie w Internecie dzisiaj łatwiej znaleźć przyszłych klientów. Dlatego zapoznaj się z naszym poradnikiem, w którym przedstawiamy, jak założyć sklep internetowy - od rejestracji przez projekt i wdrożenie aż po promocję.

Czytaj więcej
AI w content marketingu, czyli jak sztuczna inteligencja może wspomóc tworzenie treści? Szanse i zagrożenia

AI w content marketingu, czyli jak sztuczna inteligencja może wspomóc tworzenie treści? Szanse i zagrożenia

Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe sprawdziły się w marketingu cyfrowym, ale czy zabiorą pracę twórcom treści? W rzeczywistości generatory treści AI mogą służyć jako wysoce wydajny asystent zwiększający ich produktywność. Dlaczego warto zainteresować się tym zagadnieniem, a jednocześnie zachować rozwagę? W naszym artykule dowiesz się więcej o szansach i zagrożeniach wynikających z zastosowania AI w content marketingu, a także poznasz generatory treści bazujące na działaniu sztucznej inteligencji. Zapraszamy!

Czytaj więcej