Indeks wyszukiwarki

Czym jest indeks wyszukiwarki? – Definicja

Indeks wyszukiwarki to stale aktualizowana, ogromna baza danych, zawierająca wszystkie strony internetowe, o których wie wyszukiwarka. Zasoby indeksu powiększają się dzięki robotom wyszukiwarki, które przeszukując internet, odnajdują i analizują poszczególne strony.

Zanim strona zostanie dodana do indeksu, crawlery dokładnie przetwarzają jej zawartość i oceniają ją pod kątem wartości.

indeks wyszukiwarki definicja

Jak to działa?

Po wpisaniu zapytania do wyszukiwarki jej algorytmy dobierają z indeksu najbardziej dopasowane strony i wyświetlają wyniki wyszukiwania. Należy zapoznać się z algorytmami danej wyszukiwarki i jej wymogami i na tej podstawie optymalizować stronę.

Czy ta definicja była pomocna?
(0)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Branża erotyczna - jak ją pozycjonować?

Branża erotyczna - jak ją pozycjonować?

Branża erotyczna jest jedną z gałęzi handlu internetowego, która rozwija się niezwykle szybko. Jest to wręcz branża idealna do e-commerce, ponieważ wielu użytkowników nie wyobraża sobie nawet pojawienia się w stacjonarnych sklepie z gadżetami erotycznymi, a samo wspomnienie o tym wywołuje rumieniec na twarzy.

Czytaj więcej
Jak inhouse’owe SEO współpracuje z agencją SEO?

Jak inhouse’owe SEO współpracuje z agencją SEO?

Wiele firm decyduje się na zatrudnienie specjalisty SEO, który będzie odpowiadał za zwiększanie widoczności strony internetowej ich marki w Google. Czy to oznacza, że SEOwiec będzie w stanie wykonać wszystkie prace bez pomocy z zewnątrz? Bardzo często konieczna jest współpraca między inhousowym SEO i agencją. W jakim zakresie?

Czytaj więcej
Czego oczekujemy od sklepów internetowych? 7 dobrych praktyk dla e-commerce

Czego oczekujemy od sklepów internetowych? 7 dobrych praktyk dla e-commerce

W 2018 roku w internecie działało ponad 30 000 polskich sklepów online. Branża e-commerce w Polsce wyceniana jest na ok. 40 mld złotych. Nasz rynek według obliczeń ekspertów handlu online znajduje się na 13. miejscu wśród najszybciej rozwijających się e-krajów na świecie. Jak odkroić z tego tortu dla siebie największy i najcenniejszy kawałek? Czego oczekuje dzisiejszy internauta od zakupów online?

Czytaj więcej