Koszt konwersji

Czym jest koszt konwersji? – Definicja

Koszt konwersji to średni koszt każdej konwersji możliwej do zweryfikowania. Jego znajomość pomaga w zidentyfikowaniu konwertujących kampanii i zarządzaniu nimi.

Jak wyliczyć koszt konwersji

W jaki sposób dodać tą kolumnę do panelu?

Będąc w Google Ads, wybierz kartę Kampanie. Następnie znajdź przycisk Kolumny (trzy grube pionowe kreski) nad tabelą i kliknij Modyfikuj kolumny. Przejdziesz do okna, gdzie w sekcji Konwersje odnajdziesz „Koszt Konw.”

Koszt wszystkich konwersji

Jeśli w panelu umieścisz kolumnę „Wszystkie konwersje”, będzie ona brała pod uwagę wszystkie konwersje, w tym te, których nie uwzględnia kolumna „Konwersje”, w tym źródła konwersji specjalnych. Mając ją, możesz umieścić kolumnę „Koszt wszystkich konwersji”, który działa tak samo jak poprzednik, ale dzieli łączny koszt konwersji przez dane z kolumny „Wszystkie konwersje”.

Czy ta definicja była pomocna?
(0)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jak porównać oferty agencji SEO?

Jak porównać oferty agencji SEO?

Rozpocząłeś poszukiwania agencji, która zrealizuje dla Ciebie kampanię SEO i zebrałeś już kilka ofert. Widzisz w nich mnóstwo przeróżnych informacji, z których nie do końca wszystko rozumiesz. Jak powinieneś porównać oferty, aby wybrać tą, która będzie dla Ciebie najlepsza? Na co powinieneś zwrócić uwagę?

Czytaj więcej
Kiedy rozpocząć współpracę z agencją SEO?

Kiedy rozpocząć współpracę z agencją SEO?

Posiadasz stronę internetową, na której znajdują się opisy Twoich usług? A możesz jesteś właścicielem sklepu online lub prowadzisz inną witrynę internetową? Zapewne zależy Ci na tym, aby dotrzeć z ofertą do jak największej liczby odbiorców w sieci, a w tym może Ci pomóc agencja SEO. Dowiedz się, kiedy warto zdecydować się na taką współpracę.

Czytaj więcej
Czerwcowa aktualizacja głównego algorytmu Google

Czerwcowa aktualizacja głównego algorytmu Google

2 czerwca Google wdrożyło aktualizację głównego algorytmu wyszukiwarki. Czego można się spodziewać? Czy zobaczymy zawirowania w wynikach wyszukiwania i w jaki sposób można się przygotować do kolejnych aktualizacji, które czekają nas już w kolejnym miesiącu (spoiler alert!)?

Czytaj więcej