Koszt konwersji

Czym jest koszt konwersji? – Definicja

Koszt konwersji to średni koszt każdej konwersji możliwej do zweryfikowania. Jego znajomość pomaga w zidentyfikowaniu konwertujących kampanii i zarządzaniu nimi.

Jak wyliczyć koszt konwersji

W jaki sposób dodać tą kolumnę do panelu?

Będąc w Google Ads, wybierz kartę Kampanie. Następnie znajdź przycisk Kolumny (trzy grube pionowe kreski) nad tabelą i kliknij Modyfikuj kolumny. Przejdziesz do okna, gdzie w sekcji Konwersje odnajdziesz „Koszt Konw.”

Koszt wszystkich konwersji

Jeśli w panelu umieścisz kolumnę „Wszystkie konwersje”, będzie ona brała pod uwagę wszystkie konwersje, w tym te, których nie uwzględnia kolumna „Konwersje”, w tym źródła konwersji specjalnych. Mając ją, możesz umieścić kolumnę „Koszt wszystkich konwersji”, który działa tak samo jak poprzednik, ale dzieli łączny koszt konwersji przez dane z kolumny „Wszystkie konwersje”.

Czy ta definicja była pomocna?
(0)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

O czym musisz pamiętać, przenosząc swoją firmę do Internetu?

O czym musisz pamiętać, przenosząc swoją firmę do Internetu?

Prowadzisz biznes stacjonarnie? Weź pod uwagę rozpoczęcie działalności online. Coraz więcej Polaków korzysta z internetu, jednocześnie z roku na rok rośnie odsetek kupujących w sieci. Temu wszystkiemu towarzyszy intensywny rozwój e-commerce. 2020 rok był wyjątkowy dla firm prowadzących działalność online - do wzrostu zainteresowania ich ofertą dodatkowo przyczyniła się pandemia. Dlatego nie powinieneś zwlekać z przeniesieniem firmy do internetu. O czym musisz pamiętać?

Czytaj więcej
Wyszukiwarka w sklepie internetowym – jak usprawnić wyszukiwanie produktów w ecommerce?

Wyszukiwarka w sklepie internetowym – jak usprawnić wyszukiwanie produktów w ecommerce?

W sklepach internetowych możesz często wybierać z setek, a nawet tysięcy produktów. Nawet, jeśli menu zostało wręcz idealnie zaplanowane i możesz łatwo dotrzeć do każdej kategorii i podkategorii, to i tak odnalezienie konkretnej rzeczy może być czasochłonne. Dlatego niezbędnym elementem jest wyszukiwarka wewnętrzna w sklepie. Dlaczego jest ona tak ważna? Jak działa i jakie są cechy dobrej wyszukiwarki?

Czytaj więcej
O co pytać agencję SEO na etapie wyboru? 13 pytań do firmy SEO

O co pytać agencję SEO na etapie wyboru? 13 pytań do firmy SEO

Powierzono Ci trudne zadanie znalezienia agencji SEO, a nie masz żadnego doświadczenia z tą branżą i tak naprawdę nie wiesz, od czego zacząć? Żeby ułatwić Ci to zadanie, przygotowaliśmy listę pytań, które możesz wykorzystać, wybierając firmę do współpracy w zakresie pozycjonowania. Być może dzięki naszym sugestiom zabłyśniesz przed szefem, a Twój wybór przełoży się na pozyskanie klientów z wyszukiwarki Google. A więc, o co pytać agencję SEO?

Czytaj więcej