Koszt konwersji

Czym jest koszt konwersji? – Definicja

Koszt konwersji to średni koszt każdej konwersji możliwej do zweryfikowania. Jego znajomość pomaga w zidentyfikowaniu konwertujących kampanii i zarządzaniu nimi.

Jak wyliczyć koszt konwersji

W jaki sposób dodać tą kolumnę do panelu?

Będąc w Google Ads, wybierz kartę Kampanie. Następnie znajdź przycisk Kolumny (trzy grube pionowe kreski) nad tabelą i kliknij Modyfikuj kolumny. Przejdziesz do okna, gdzie w sekcji Konwersje odnajdziesz „Koszt Konw.”

Koszt wszystkich konwersji

Jeśli w panelu umieścisz kolumnę „Wszystkie konwersje”, będzie ona brała pod uwagę wszystkie konwersje, w tym te, których nie uwzględnia kolumna „Konwersje”, w tym źródła konwersji specjalnych. Mając ją, możesz umieścić kolumnę „Koszt wszystkich konwersji”, który działa tak samo jak poprzednik, ale dzieli łączny koszt konwersji przez dane z kolumny „Wszystkie konwersje”.

Czy ta definicja była pomocna?
(0)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu