Koszt konwersji

Czym jest koszt konwersji? – Definicja

Koszt konwersji to średni koszt każdej konwersji możliwej do zweryfikowania. Jego znajomość pomaga w zidentyfikowaniu konwertujących kampanii i zarządzaniu nimi.

Jak wyliczyć koszt konwersji

W jaki sposób dodać tą kolumnę do panelu?

Będąc w Google Ads, wybierz kartę Kampanie. Następnie znajdź przycisk Kolumny (trzy grube pionowe kreski) nad tabelą i kliknij Modyfikuj kolumny. Przejdziesz do okna, gdzie w sekcji Konwersje odnajdziesz „Koszt Konw.”

Koszt wszystkich konwersji

Jeśli w panelu umieścisz kolumnę „Wszystkie konwersje”, będzie ona brała pod uwagę wszystkie konwersje, w tym te, których nie uwzględnia kolumna „Konwersje”, w tym źródła konwersji specjalnych. Mając ją, możesz umieścić kolumnę „Koszt wszystkich konwersji”, który działa tak samo jak poprzednik, ale dzieli łączny koszt konwersji przez dane z kolumny „Wszystkie konwersje”.

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Wykluczające słowa kluczowe w Google Ads

Wykluczające słowa kluczowe w Google Ads

Wykluczające słowa kluczowe mają w Google Ads prawie tak ważne zadanie jak słowa kluczowe. Są to słowa, na które nie chcemy, by wyświetlała się reklama. Dowiedz się jaka jest ich rola w prowadzeniu kampanii w Google Ads oraz jaki wpływ na najważniejsze wskaźniki takie jak CTR czy konwersje mają wykluczające słowa kluczowe.

Czytaj więcej
Co to jest RTM? Real Time Marketing przykłady

Co to jest RTM? Real Time Marketing przykłady

Real Time Marketing (w skrócie RTM) to odpowiedź marketingowa na aktualne wydarzenia oraz trendy. Specjaliści tworzą content, który żyje krótko, ale intensywnie, mając wysoki potencjał viralowy. Chcesz poznać RTM marketing z bliska? Stay tuned, mamy tu dla Ciebie najciekawsze przykłady z ostatnich lat!

Czytaj więcej