Jak tworzyć wpisy blogowe, które konwertują?

Jak tworzyć wpisy blogowe, które konwertują?

Content, context, artykuły, treść na pierwszym miejscu. Od lat najwięksi marketerzy świata zachęcają nas do tego, aby tworzyć wartościowe treści dla naszych Klientów. Brzmi dobrze, wiadomo, ale… jak to właściwie zrobić? I czy istnieje niezawodny sposób na to, by teksty blogowe konwertowały?

Spis treści:

Jeśli zastanawiasz się:

  • jak prowadzić bloga, aby zwiększał zyski Twojej firmy;
  • jak pozyskiwać nowych Klientów za pomocą content marketingu na Twojej stronie WWW;
  • o czym pisać i w jakiej formie, aby ktoś chciał to czytać, a potem jeszcze zrealizować zakup, czyli jak zwiększyć współczynnik konwersji na blogu;
  • jak zoptymalizować bloga firmowego, aby zwiększyć ruch na stronie;
  • jak tworzyć wpisy blogowe, które konwertują;
  • jak konkretnie zarabiać na blogu.

to dobrze trafiłeś! Przygotowaliśmy dla Ciebie zbiór praktycznych porad od ekspertów Delante o tym, jak prowadzić firmowego bloga, aby zwiększyć ilość konwersji. Niech teksty blogowe nie mają przed Tobą tajemnic!

Od czego zacząć poprawę współczynnika konwersji? 3 kroki do tworzenia udanych treści

1. Zrozum, co to konwersja i jak ją mierzyć

Co to jest konwersja?

Konwersja to określone, priorytetowe dla naszego biznesu, zrealizowane działanie użytkownika naszej strony WWW. Jakie są przykładowe konwersje?

  • Zakup w naszym sklepie internetowym,
  • Kliknięcie w link lub baner,
  • Zapis do newslettera,
  • Wypełnienie formularza kontaktowego lub kontakt poprzez czat,
  • Założenie konta i podanie np. numeru telefonu,
  • Zaangażowanie użytkowników, które można mierzyć np. poprzez liczbę interakcji z danym blog postem, np. ilość komentarzy, lajków, udostępnień treści w social media,
  • Pobranie danego materiału np. e-booka lub infografiki,
  • Osiągnięcie pewnego pułapu czasu spędzonego na stronie.

Jak mierzyć konwersję?

W badaniach, których wyniki zebraliśmy dla Ciebie nieco wyżej, pokazaliśmy, jak ważne jest mierzenie konwersji i skuteczności publikowanych na blogu treści. Dziś przedstawimy Ci proste, ale niesamowicie skuteczne i poręczne narzędzie sprzyjające analizowaniu prowadzonych działań, czyli jeden z naszych ulubieńców – Google Analytics.

Aby dowiedzieć się, czy blog konwertuje, a jeśli tak, jak efektywne jest to działanie, przyda Ci się określenie celów, dla których podejmujesz pewne działania, a następnie ustrukturyzowanie ich w GA (raport Konwersje -> Cele) i stałe mierzenie poziomu konwersji.

mierzenie współczynnika konwersji na blogu

Dzięki takiemu działaniu będziesz mógł z łatwością na bieżąco obserwować zmiany współczynnika konwersji każdego celu. Ten wskaźnik w procentach pokaże Ci, ile osób odwiedzających daną podstronę wykonało zaplanowane działanie, np. zapis na listę oczekujących na wybrany produkt czy newsletter.

Przykład mierzenia konwersji: Planujesz ruszyć z przedsprzedażą kursu online. Stworzyłeś już landing page informujący o tym kursie i umożliwiający zapisanie się na listę oczekujących. Odwiedziło go 1000 unikalnych użytkowników, a 50 z nich w formularzu pozostawiło swój adres e-mail, dzięki któremu będziesz mógł informować ich o nadchodzącej premierze. To właśnie był Twój cel. Łatwo możesz policzyć teraz wskaźnik/współczynnik konwersji celu:

Conversion Rate (CR) = (50 / 1000) x 100% = 5%

2. Dowiedz się, kto właściwie ma Cię słuchać – poznaj persony marketingowe

W pierwszej kolejności określ swoje persony marketingowe, czyli osoby, do których kierowane będą treści z Twojego firmowego bloga. Pamiętaj, że jednym z najbardziej cennych trendów ostatnich lat jest rosnąca personalizacja wszystkich treści, dlatego możesz być pewien, że dokładne poznanie swoich odbiorców i perfekcyjne dostosowanie do nich treści – niemalże na wymiar – poskutkuje zwiększeniem konwersji.

3. Buduj zaufanie i relacje

Treść buduje relacje. Relacje budowane są na zaufaniu. Zaufanie jest motorem sprzedaży.

Znasz te jedne z najsłynniejszych słów amerykańskiego marketera, mówcy motywacyjnego i autora wielu bestsellerów, Andrew Davisa?

Dokładnie to jest głównym celem prowadzenia bloga: sprzedaż oparta na zaufaniu i relacjach. Zauważ jednak, że z badań, które przywołaliśmy powyżej, jasno wynika, że nie zawsze content marketing sprzyja bezpośredniej sprzedaży, a cele konwersji mogą być zupełnie inne niż leady czy sprzedaż, na przykład:

  • zwiększenie rozpoznawalności marki,
  • poprawa poziomu zaufania klientów,
  • budowanie autorytetu i wizerunku specjalisty w branży.

Pamiętaj! Działania content marketingowe zawsze powinny być silnie skorelowane z profilem działalności przedsiębiorstwa i służyć konkretnie określonym w strategii celom, aby przynosiły realne zyski.

Komentarz specjalisty

Blog to nie tylko dodatkowy content, który – jak wiemy – Google bardzo lubi, ale też świetny sposób na zdobycie więcej konwertującego ruchu na Twojej stronie. Jakościowe, unikalne i dobrze zoptymalizowane wpisy, odpowiednio nasycone long-tailami, pomogą Ci w zwiększeniu widoczności na wybrane frazy i przyciągną konkretnych, zdecydowanych użytkowników – realnie zainteresowanych Twoimi produktami.

Mateusz Calik Delante
Mateusz Calik
Head of SEO & SEM

Jak optymalizować i poprawiać współczynnik konwersji celu na blogu? 5 wskazówek dla copywriterów (i nie tylko!)

Conversion Rate Optimization (CRO) to zbiór działań, które możesz wykonać na swojej stronie internetowej, by zwiększyć konwersję, a w przypadku bloga przede wszystkim ułatwić czytelnikowi dostęp do Twoich treści i ich czytelność.

Chwilę wcześniej pisaliśmy o relacjach i zaufaniu – nie bez powodu to absolutna podstawa skutecznego content marketingu. Musisz bowiem dbać o realną przydatność i merytorykę swoich treści w taki sposób, aby powstające teksty blogowe były dobre i przydatne zarówno dla algorytmów Google, jak i użytkownika.

Dobrze prowadzony blog firmowy z efektywnym, wartościowym contentem wspiera pozycjonowanie firmowej strony i generuje ruch na stronie, a do tego zamienia czytelników blog postów w potencjalnych Klientów i ufające w Twój profesjonalizm leady.

Co robić, aby blog firmowy był absolutnym top of the top, a treści, pełne genialnych nagłówków oraz long- i short-tailowych fraz pojawiały się na szczycie wyników wyszukiwania? Jak tworzyć wpisy blogowe, które konwertują?

1. Określ cel każdego wpisu na blogu

Jeśli nie wiesz po co i o czym piszesz, po prostu odpuść. Jeśli Ty sam nie jesteś w stanie określić celu i motywu przewodniego tekstu, tym trudniej będzie je odnaleźć Twoim czytelnikom, a tekst okaże się zupełnie nieprzydatny. Choć może się wydawać, że te słowa brzmią okrutnie, fakty są takie, że dobra strategia i content plan muszą być filarem Twojego marketingu treści, inaczej zmarnujesz czas i pieniądze. Jaki jest więc przepis na sukces?

chwytliwy, nośny temat + dobrze dopasowane frazy kluczowe o odpowiednim wolumenie + realizacja założeń biznesowych (np. podbicie sprzedaży danego produktu, kursu, usługi) + cel w Google Analytics

Tematy, które zwykle gromadzą wielu czytelników i mogą pracować na rzecz pozycjonowania naszej strony internetowej przez lata to treści evergreen – często o charakterze poradnikowym, instruktażowym i informacyjnym, pomagające użytkownikom pokonać pewne wyzwania i znaleźć się w kolejnej części Twojego lejka zakupowego. Gdy już pokażesz użytkownikom, jak wybrać TV do salonu, co stoi na przeszkodzie, by kupili go u Ciebie?

teksty blogowe konwersja

2. Zadbaj o nagłówki (H1, H2 i H3)

Odpowiednia struktura nagłówków to kluczowy aspekt zarówno dla czytelnika (któremu łatwiej odnaleźć się w tekście), jak i robotów Google (którym wskazujemy, na co przede wszystkim powinny zwrócić uwagę). Więcej o dobrych nagłówkach przeczytasz w artykule, który w całości poświęciliśmy temu zagadnieniu: https://delante.pl/naglowki-strony-internetowej/

Jednak na potrzeby tego wpisu w dużym uproszczeniu przypomnijmy, że:

  • H1 to temat i motyw przewodni Twojego tekstu; tytuł Twojej książki,
  • H2 to podtytuły; tytuły rozdziałów Twojej książki,
  • H3 to śródtytuły, dzielące Twoje rozdziały na najważniejsze akapity i części tematyczne.

teksty blogowe a nagłówki

Wskazówka: Pisząc tekst w Google Docs lub w narzędziach z pakietu Office, od razu oznaczaj nagłówki, aby łatwiej było Ci je potem sformatować, dodając je np. poprzez platformę WordPress na Twoją stronę WWW.

3. Nie zapomnij o formatowaniu tekstu

Wiesz, że masz zaledwie kilka sekund, by zdobyć uwagę czytelnika? Aby nie ryzykować  utraty jego zainteresowania i tym samym zminimalizować współczynnik odrzuceń (czyli usunąć jednego z największych wrogów wysokiej konwersji), unikaj bloków tekstu, przez które po prostu nie da się przebrnąć.

Boldowanie i dzielenie na krótsze akapity najważniejszych fragmentów, korzystanie z punktorów, tworzenie checklist czy wreszcie powiększanie wybranych, kluczowych cytatów w tekście albo umieszczanie ich w ramkach to tylko niektóre z rozwiązań. Formatowanie musi być user-friendly, ułatwiając przyjemną degustację Twoich treści. Pamiętaj też o ilustracjach!

Formatowanie tekstu - blog firmowy

… Nie chcesz tego czytać, prawda?

Chcesz mieć pewność, że Twoje treści pomogą Ci zwiększyć konwersję na blogu? Skorzystaj z usługi copywriting SEO w Delante.

4. Wykorzystuj chwytliwe tytuły i różne formy przekazu treści, aby przykuć uwagę czytelnika

Im więcej czasu użytkownik spędzi na każdym z Twoich artykułów, tym lepiej. Wcześniej jednak musi do niego dotrzeć, a więc na przykład kliknąć w wynik wyszukiwania na stronie Google. Dostarcz mu więc kuszący, namawiający do odwiedzenia strony tytuł, a następnie zapewnij dostateczną ilość atrakcji i różnych form merytorycznych treści, aby nie uciekł i chciał zostać tu na dłużej. Twój tekst świetnie uzupełni proste wideo, infografika lub wykres.

Ważne: unikaj clickbaitów. To nie jest dobra praktyka, a oszukiwanie użytkowników, którzy – nawet jeśli początkowo zainteresowani – stopniowo odczuwają coraz większą frustrację, nie mogąc na stronie znaleźć tego, co im obiecałeś. Więcej na ten temat pisaliśmy w poście: Tytuły artykułów. Jak je pisać, żeby chcieli czytać?

5. Umieść CTA w widocznym miejscu

CTA, czyli Call To Action, to wezwanie do działania. Dobrze widoczny przycisk, okraszony prostą frazą nakłaniającą użytkownika do dokonania konwersji. Może przybierać formę dobrze znanego nam z Allegro “Kup teraz” czy prostego “Pobierz e-booka”. Na końcu każdego artykułu warto zamieścić CTA namawiające do wyrażenia swojej opinii lub uzupełnienia treści tekstu w komentarzu, a także zapraszające do udostępniania posta na profilach w social media czytelnika.

Wszystkie CTA otaczaj tzw. social proof, czyli społecznym dowodem słuszności danego działania, oraz językiem korzyści. Mówiąc o tym, jak wykonanie danej czynności zmieni życie danego użytkownika, wykorzystuj bullet points, czyli krótkie, konkretne hasła wskazujące bezpośrednie profity płynące z rozwiązania, do którego przekonujesz użytkownika.

Wydaje się skomplikowane? Nic się nie bój, na to też mamy przepis!

Language of benefits + social proof + bullet points = więcej konwersji

Czytając każdy wpis na blogu Delante, możesz za sprawą jednego-dwóch kliknięć zapisać się do newslettera, pobrać e-booka, poprosić o bezpłatną wycenę potencjalnej współpracy czy skontaktować się z naszym specjalistą. To bardzo ważne, aby Twój klient nie musiał szukać tych CTA, na których przede wszystkim Ci zależy. Podaj mu je “na tacy”.

Chcesz wiedzieć więcej? Zobacz nasz artykuł o tym, jak zaprojektować dobre CTA!

Wisienka na torcie, czyli 6 książek, które zmienią Cię w mistrza pasywnej sprzedaży przy użyciu dobrych treści

Jeśli chcesz, aby Twoje treści na blogu lepiej konwertowały i zwiększały sprzedaż Twojego sklepu internetowego albo pomagały realizować inne cele biznesowe, przygotowaliśmy dla Ciebie zestawienie siedmiu poradników, które krok po kroku nauczą Cię praktycznych zasad dobrego content marketingu i copywritingu. 

Dzięki nim staniesz się adeptem sztuki tworzenia treści, które dobrze wpływają na SEO i pozycjonowanie szerokie Twojej strony WWW, generują wartościowe leady, a finalnie – sprzedają.

Blog firmowy - książka

  • Artur Jabłoński – Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

168 stron copywriterskiego “mięsa” od Artura Jabłońskiego, marketera, szkoleniowca, właściciela agencji marketingowej Digitalk. Tytuł mówi sam za siebie. To książka o tworzeniu komunikatów biznesowych, które namawiają do działania, rzetelnie informują i sprzedają.

Blog firmowy konwersja książka

  • Paweł Tkaczyk – Narratologia

Dzięki tej książce Pawła Tkaczyka dowiesz się, jak kluczową rolę w sprzedaży słowem odgrywa dobrze napisana, inspirująca historia. Może stanowić świetny wstęp do poznania znaczenia storytellingu we współczesnym content marketingu.

zakamarki marki

Paweł Tkaczyk – Zakamarki marki

Polecamy także Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki Pawła Tkaczyka, a to z kolei (jak możemy przeczytać na stronie wydawnictwa):

  • zero teorii,
  • sama praktyka,
  • polski autor w polskich realiach,
  • najbardziej aktualna wiedza.

Blog firmowy konwersja - książka

  • Joanna Wrycza-Bekier – Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy

Zbiór copywriterskich tajników i sztuczek prosto od doktor nauk humanistycznych i autorki bloga www.poradnikpisania.pl. Podobnie jak Paweł Tkaczyk, Joanna Wrycza-Bekier do tytułowego “porywania tłumów” wykorzystuje pełen emocji i napięcia storytelling, czyli świetne, aktualne techniki content marketingowe.

Blog firmowy - konwersja

  • Ewa Szczepaniak – Sztuka projektowania tekstów. Jak tworzyć treści, które podbiją internet

Książka, która zmienia copywritera w projektanta dobrych tekstów – a właściwie tych idealnych, czyli zarówno dla robotów Google, jak i prawdziwych czytelników. Ewa Szczepaniak, będąc doświadczoną projektantką treści, twórczynią kursów online o copywritingu i CEO pracowni copywriterskiej Tekstowni, wie, co mówi i o czym pisze!

teksty blogowe a książka content marketing

  • Justyna Bakalarska-Stankiewicz – Content marketing. Od strategii do efektów

Opublikowana w 2020 roku książka pomaga content marketerom funkcjonować w świecie przesyconym informacjami, fake newsami i szaloną ilością bodźców docierających do użytkowników w każdej sekundzie. Ten tytuł pomoże Ci zrozumieć, czy content marketing sprzedaje, jak być SMART, w jaki sposób ocenić i wyegzekwować archetyp marki, a wreszcie – podstaw tworzenia skutecznej strategii content marketingowej, w tym treści na bloga.

Teksty blogowe i skuteczność content marketingu: jak zmienia się świat treści i dlaczego konwersja jest tak istotna?

Już w 2016 roku badania IAB doniosły, że aż 82% polskich marketerów wykorzystuje content marketing w codziennych działaniach w sieci. Najczęściej przybierał on formę firmowego bloga, na którym pojawiały się liczne poradniki, infografiki oraz Q&A (najpopularniejsze pytania i odpowiedzi dla danej branży czy produktu), wszystko dopasowane do oczekiwań odbiorców i dedykowane potencjalnym odbiorcom marki. Raport pokazał jednocześnie, że badanych nie posiada strategii prowadzonych działań, a sposoby mierzenia ich skuteczności prezentowały się dość podstawowo, rzadko obejmując chociażby ROI:

teksty blogowe a wskaźniki efektów
Źródło: https://www.iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/02/IABPolska_RaportCM_20170221.pdf

Co zmieniło się w ciągu ostatnich lat?

Na początku 2021 roku badanie przeprowadzone przez International Content Marketing Forum pokazało, że   ujawniło, że na badanych rynkach europejskich posiadanie systemu, który badał by skuteczność content marketingu, nie jest uznawane za niezbędne. Jak więc mierzyć tworzone treści i właściwie optymalizować strategie marketingowe? Jak zwiększyć współczynnik konwersji na blogu nie wiedząc, co właściwie konwertuje? Zauważmy, że w badaniu wzięło udział 9 krajów europejskich (Austria, Belgia, Szwajcaria, Niemcy, Dania, Holandia, Norwegia, Polska, Szwecja), w tym ponad 500 menedżerów wyższego szczebla – nie da się więc ukryć, że widzimy pole do poprawy.

teksty blogowe a zmiany
Źródło: https://socialpress.pl/2021/02/content-marketing-w-polsce-i-europie-badania-icmf-ujawnia-budzety

Widać też, jak zróżnicowana jest dojrzałość strategiczna poszczególnych rynków: od 41% (Dania) do aż 76% (Norwegia). W wielu aspektach badania kraje wypadają podobnie (przejrzystość strategii, budżety). Większość krajów podejrzewa, że inwestycje w następnych latach będą rosły:

Badanie ICMF skłoniło Stowarzyszenie Content Marketing Polska, by na przełomie sierpnia i września 2021 przeprowadzić ankietę wśród specjalistów ds. marketingu na temat tego, w jaki sposób korzystają z narzędzi content marketingowych w swoich działaniach oraz jak mierzą ich skuteczność (Jak mierzymy content marketing?).

Jakie są najważniejsze wnioski?

  • 80% ankietowanych twierdzi, że posiada system analityczny do mierzenia treści – to ogromna różnica w stosunku do raportu za 2016 roku, w którym ponad 60% badanych w ogóle nie posiadało strategii!
konwersja na blogu a system analityczny
Źródło: https://www.iab.org.pl/wp-content/uploads/2021/10/RAPORT.pdf
  • Najpopularniejszymi sposobami pomiaru skuteczności contentu są:
    • czas spędzony na stronie,
    • liczba odsłon,
    • głębokość scrollowania,
    • szybkość scrollowania.
jak tworzyć wpisy blogowe, które konwertują a pomiary
Źródło: https://www.iab.org.pl/wp-content/uploads/2021/10/RAPORT.pdf
  • Aktualnie tylko 9% badanych sprawdza udostępnianie treści za pomocą komunikatorów (np. Messengera), które często są istotnym kanałem udostępniania treści dalej.
  • 66% ankietowanych nie bada poziomu sztucznego ruchu na stronie, czyli między innymi obecności crawlerów Google – a ponieważ content marketing idzie w parze z SEO, to bardzo istotny wskaźnik!

Za dynamicznym rozwojem rynku content marketingu muszą podążać techniki badawcze, które w jak najdokładniejszy sposób umożliwiają mierzenie zachowania użytkowników na stronie. Zakres wielu różnych zachowań użytkowników na treściach powoduje, że potencjał badawczy jest ogromny. 

– wskazuje we wstępie do raportu Agnieszka Gajzler, Prezes Stowarzyszenia Content Marketing Polska.

Podsumujmy: jak prowadzić bloga, który sprzedaje i zarabia?

Wiesz już, jak istotne jest mierzenie swoich działań – bądź jednym z tych marketerów, dzięki którym statystyki analizowania skuteczności tworzonych treści w najbliższych latach wzrosną. Ale żeby mieć co mierzyć, musisz w pierwszej kolejności zrozumieć, jak tworzyć wartościowe teksty blogowe. No więc właśnie – jak, tak w największym skrócie?

Na pewno nie “na kolanie” i bez przemyślanej strategii. Rozwijaj swoje umiejętności copywriterskie, ucz się od doświadczonych praktyków i wdrażaj w życie nasze sugestie, a na pewno szybko i efektywnie rozwiniesz swoje twórcze skrzydła. Zapamiętaj (a najlepiej zapisz!) poniższe zasady:

  • Poznaj swoją grupę odbiorców;
  • Zyskaj zaufanie użytkowników;
  • Określ cel każdego wpisu na blogu;
  • Zadbaj o nagłówki (H1, H2 i H3);
  • Nie zapomnij o formatowaniu tekstu;
  • Wykorzystuj chwytliwe tytuły i różne formy przekazu treści, aby przykuć uwagę czytelnika
  • Umieść CTA w widocznym miejscu;
  • Language of benefits + social proof + bullet points = więcej konwersji;
  • Śledź wskaźnik konwersji;
  • Działaj wyłącznie na podstawie wcześniej określonej strategii.

Jeśli masz jeszcze jakieś pytania lub chciałbyś, abyśmy zrobili audyt Twojego firmowego bloga, napisz do nas! Chętnie podpowiemy, co robić i pomożemy Twoim blog postom znaleźć się na szczycie listy wyszukiwania w Google.

Ten wpis jest aktualizacją treści z 22 czerwca 2020 roku.

FAQ

1. Artur Jabłoński – Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
2. Paweł Tkaczyk – Narratologia
3. Paweł Tkaczyk – Zakamarki marki
4. Joanna Wrycza-Bekier – Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy
5. Ewa Szczepaniak – Sztuka projektowania tekstów. Jak tworzyć treści, które podbiją internet
6. Justyna Bakalarska-Stankiewicz – Content marketing. Od strategii do efektów

Nie – jest to praktyka, którą zdecydowanie odradzamy. O ile chwytliwe, a więc interesujące i kreatywne tytuły są świetne i przyciągają użytkowników, o tyle clickbaiting grozi obniżeniem zaufania użytkownika do marki, utratą profesjonalnego wizerunku, a przy tym problemami ze wskaźnikiem konwersji.

Najczęściej nie ma sensu usuwać tego, co już napisałeś, ale nie jest to reguła bez wyjątków. Stworzyliśmy cały artykuł, w którym podpowiadamy, jak przeprowadzić generalne porządki na blogu: co z recyklingiem treści? Jak często aktualizować treści? I kiedy należy usunąć wpis i jak to zrobić, aby nie zepsuć struktury strony?

(3)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.
Komentarze (3)
  1. „Mamy kilka sekund, by zdobyć uwagę czytelnika” zgadzam się! Dlatego trzeba zwrócić szczególną uwagę na ATF (górna część strony, którą widzimy po wejściu na nią, bez przewijania) – powinniśmy zawalczyć o konwersję już od samego początku, umieszczając CTA i najważniejsze linki u góry strony.

  2. Świetny artykuł, pewnie nieźle konwertuje 😉 Zauważyłem, że tekst jest bardzo różnorodny pod względem graficznym, różne czcionki, listy, cytaty, ramki, no i oczywiście sporo zdjęć i infografik. Spora dawka wiedzy, dziękuję.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu

Jak robić reklamy świąteczne? Praktyczne porady

Jak robić reklamy świąteczne? Praktyczne porady

Pierwsze skojarzenia, jakie przychodzą nam do głowy, gdy myślimy o świętach Bożego Narodzenia to spokój, radość i spotkania z rodziną. Pamiętajmy jednak także, że okres bożonarodzeniowy to jedno z największych wydarzeń zakupowych na świecie. Świętują go więc nie tylko ludzie, ale także firmy, które przygotowują się do niego m.in. przez reklamy świąteczne.

Czytaj więcej