Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie Częstochowa

Chcesz zacząć pozycjonować swoją stronę w Częstochowie? Zatem już teraz dowiedz się więcej na ten temat!

Pozycjonowanie strony w Częstochowie

Posiadanie własnej firmy to ciągła walka o zlecenia, jak największą sprzedaż i utrzymanie się na rynku. Jednak dzięki pozycjonowaniu wszystko to stanie się znacznie łatwiejsze. Poza tym do Twoich celów dodasz także — zostanie liderem w swoim regionie.

Pozycjonowanie strony w Częstochowie — dlaczego warto?

Każda firma, która chce zaistnieć w Częstochowie powinna walczyć o klientów na różnych frontach — także w Internecie. Dziś trudno wyobrazić sobie dobrze prosperującą stronę www, która nie jest pozycjonowana w Google. Dlatego już teraz poznaj najskuteczniejsze metody, dzięki którym zwiększysz swoje zyski w Częstochowie i nie tylko.

Jak pozycjonować stronę w Częstochowie?

1. Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie w Częstochowie - Google Maps

Dziś szczególnie możemy polecić naszym klientom, działającym na terenie Częstochowy, pozycjonowanie lokalne. Wtedy decydującą rolę odgrywają słowa kluczowe wyposażone w nazwę miasta. Dzięki temu do Twojej oferty w pierwszej kolejności trafią osoby poszukujące produktów czy usług na tym terenie. Obecnie naprawdę wiele ludzi, gdy szuka np. informatyka, wpisuje to w Google w taki sposób — informatyk Częstochowa. Jeśli Twoja strona zostanie wypozycjonowana na tę frazę i znajdzie się, jak najwyżej listy wyszukiwań, to zapewne zyskasz sporo klientów. Zresztą musisz wiedzieć, że pozycjonowanie lokalne w Częstochowie gwarantuje naprawdę dużo wyświetleń, gdzie konkurencyjność tych fraz nie jest zbyt wysoka.

Przykład fraz lokalnych i ich wolumen wyszukiwania:

Fraza lokalnaWolumen wyszukiwania
Fryzjer Częstochowa2900
Noclegi Częstochowa2900
Restauracja Częstochowa4400
Meble Częstochowa880

*wolumen wyszukiwania pokazuje, ile razy dana fraza jest wpisywana w wyszukiwarkę Google w miesiącu
**wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google

2. Pozycjonowanie szerokie

Znakomitą metodą na zwiększenie konwersji jest też zainwestowanie w pozycjonowanie lokalne szerokie. Dzięki tej opcji nie wydasz tak wiele pieniędzy na działania SEO, ale przy okazji trafisz prosto do najbardziej zdecydowanych osób. Wszystko to sprawi, że znacznie wzrosną Twoje szanse, a użytkownicy wybiorą właśnie Twoją ofertę. Najważniejsze jest to, aby w tym przypadku dobrać takie frazy kluczowe, które składają się z większej liczby wyrazów.

Przykłady fraz szerokich i ich wolumen wyszukiwania:

Fraza lokalnaWolumen wyszukiwania
Pozycjonowanie Częstochowa210
Pozycjonowanie stron Częstochowa170
Pozycjonowanie stron internetowych Częstochowa40

*wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google

3. Pozycjonowanie sklepu internetowego w Częstochowie

Pamiętaj o tym, że kluczowe jest nie tylko pozycjonowanie strony www, ale też sklepu internetowego. W końcu istnieje wiele powodów, które sprawiają, że opłaca Ci się wybrać tego typu formę promocji witryny. Przede wszystkim, gdy postawisz na pozycjonowanie lokalne, a przy tym masz sklep stacjonarny w Częstochowie, to dzięki działaniom SEO zwiększysz liczbę odwiedzających stacjonarną siedzibę. Kolejnym atutem jest też możliwość skutecznego dotarcia do klientów, należących do Twojej grupy docelowej, a co za tym idzie zwiększenia zysków. Twój sklep stanie się lepiej widoczny nawet na kilkaset czy kilka tysięcy fraz! Nie przegap takiej okazji na reklamę w sieci.

Pozycjonowanie Częstochowa
Pozycjonowanie stron

Jak wygląda pozycjonowanie z Delante?

1. Wybór słów kluczowych

Pierwszy krok to analiza ruchu – na tej podstawie powstaje strategia działania. Następnie dobieramy najlepsze i najbardziej konwertujące frazy kluczowe z uwzględnieniem słowa „Częstochowa„.

2. Audyt SEO

Obszerny audyt strony, który uwzględnia parametry mające wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania oraz określa potrzeby optymalizacyjne.

3. Optymalizacja techniczna

Optymalizacje techniczne mają pomóc zrozumieć robotom Google zawartość Twojej strony.

4. Budowanie treści

Budowanie treści, z uwzględnieniem słów lokalnych, na stronę oraz tych, które będą wykorzystane w procesie link buildingu, to kolejny etap pracy nad widocznością Twojej strony.

5. Optymalizacja treści

Odpowiednio zoptymalizowane treści będą miały duży wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej w Częstochowie.

6. Jakościowy link building

W ramach link buildingu istotne jest tworzenie wartościowych odnośników, których źródła są zróżnicowane i wysokiej jakości ze szczególnym uwzględnieniem wizytówek NAP.

7. Analiza i raportowanie

Analiza ruchu, mierzenie wpływu działań SEO na sprzedaż, a także podsumowanie wykonanych działań to część naszych cyklicznych raportów.

8. Konsultacje

Kontakt z klientem jest dla nas bardzo ważny, dlatego chętnie omówimy z Tobą audyt, comiesięczny raport czy też porozmawiamy o bieżących sprawach.

FAQ — najczęściej zadawane pytania o pozycjonowanie stron w Częstochowie

Nie. Strona i wizytówka to dwie odrębne kwestie. Jednak mogą znakomicie się uzupełniać, więc warto nie tylko je posiadać, ale też łączyć ze sobą.

Zawsze podczas ustalania ceny za pozycjonowanie zwracamy uwagę na takie kwestie jak stopień zoptymalizowania witryny, konkurencyjność fraz w danym mieście czy autorytet strony. Dopiero po dogłębnej analizie możemy wykonać wycenę.

Oczywiście! Jeśli działasz na całą Polskę lub po prostu na większym obszarze, to pomyśl o tym, żeby pozycjonować stronę w różnych miastach. W ten sposób zwiększysz swój zasięg.

Możesz wziąć pod uwagę takie kwestie, jak — siedziba firmy, obszar działania, miejsca, skąd najczęściej korzystają z Twoich usług klienci czy miasta ze sporym potencjałem i niewielką konkurencyjnością.

Częstochowa a biznes — czy warto?

Częstochowa jest położona na granicy województwa śląskiego, ale należy do Małopolski. Przepływa przez nią rzeka Warta. Na terenie miasta mieszka 220 433 osób, a sama Częstochowa zajmuje 159,71 km².

Jeśli chodzi o sferę biznesową w tym mieście, to zdecydowanie to punkt, na który warto zwrócić szczególną uwagę. Otóż stworzona tam Regionalna Izba Przemysłowo-Handlowa liczy blisko 26 tysięcy mniejszych i większych przedsiębiorstw. Spora część terenu miasta została dostosowana, aby prężnie rozwijać przemysł w tym regionie — świadczą o tym stworzone 3 klastry przemysłowe. Można znaleźć tutaj wiele znanych zakładów przemysłowych — m.in. ISD Huta Częstochowa, Dospel czy Guardian Częstochowa.

Firmy z branży przemysłowej i nie tylko szczególnie muszą zawalczyć o uwagę klientów, w czym pomoże im oczywiście pozycjonowanie lokalne.

Częstochowa – kilka ciekawostek:

  • Już w epoce brązu i żelaza istniała osada, znajdująca się na terenie obecnej Częstochowy.
  • Nazwa Częstochowa wzięła się od nazwy osady, którą założył Częstoch.
  • W trakcie powstań śląskich to właśnie Częstochowa była głównym ośrodkiem, gdzie pomoc uzyskiwali powstańcy.
  • Obecnie uznaje się, że Częstochowa jest jednym z najbardziej wyludniających miast w Polsce, głównie ze względu na niewielki przyrost naturalny.
  • Co ciekawe blisko kilkadziesiąt firm mieszczących się w Częstochowie, produkuje wózki dziecięce.

Wspierane technologie

W trakcie pozycjonowania mamy do czynienia z polskimi, zagranicznymi czy indywidualnymi systemami zarządzania treścią.

Wykorzystywane narzędzia

Korzystamy z szeregu różnych narzędzi, które sprawiają, że nasza praca jest efektywniejsza, a rezultaty możliwe do sprawdzenia.