Posiadanie własnej firmy to ciągła walka o zlecenia, jak największą sprzedaż i utrzymanie się na rynku. Jednak dzięki pozycjonowaniu wszystko to stanie się znacznie łatwiejsze. Poza tym do Twoich celów dodasz także — zostanie liderem w swoim regionie.
Każda firma, która chce zaistnieć w Częstochowie powinna walczyć o klientów na różnych frontach — także w Internecie. Dziś trudno wyobrazić sobie dobrze prosperującą stronę www, która nie jest pozycjonowana w Google. Dlatego już teraz poznaj najskuteczniejsze metody, dzięki którym zwiększysz swoje zyski w Częstochowie i nie tylko.
Dziś szczególnie możemy polecić naszym klientom, działającym na terenie Częstochowy, pozycjonowanie lokalne. Wtedy decydującą rolę odgrywają słowa kluczowe wyposażone w nazwę miasta. Dzięki temu do Twojej oferty w pierwszej kolejności trafią osoby poszukujące produktów czy usług na tym terenie. Obecnie naprawdę wiele ludzi, gdy szuka np. informatyka, wpisuje to w Google w taki sposób — informatyk Częstochowa. Jeśli Twoja strona zostanie wypozycjonowana na tę frazę i znajdzie się, jak najwyżej listy wyszukiwań, to zapewne zyskasz sporo klientów. Zresztą musisz wiedzieć, że pozycjonowanie lokalne w Częstochowie gwarantuje naprawdę dużo wyświetleń, gdzie konkurencyjność tych fraz nie jest zbyt wysoka.
Fraza lokalna | Wolumen wyszukiwania |
Fryzjer Częstochowa | 2900 |
Noclegi Częstochowa | 2900 |
Restauracja Częstochowa | 4400 |
Meble Częstochowa | 880 |
Znakomitą metodą na zwiększenie konwersji jest też zainwestowanie w pozycjonowanie lokalne szerokie. Dzięki tej opcji nie wydasz tak wiele pieniędzy na działania SEO, ale przy okazji trafisz prosto do najbardziej zdecydowanych osób. Wszystko to sprawi, że znacznie wzrosną Twoje szanse, a użytkownicy wybiorą właśnie Twoją ofertę. Najważniejsze jest to, aby w tym przypadku dobrać takie frazy kluczowe, które składają się z większej liczby wyrazów.
Fraza lokalna | Wolumen wyszukiwania |
Pozycjonowanie Częstochowa | 210 |
Pozycjonowanie stron Częstochowa | 170 |
Pozycjonowanie stron internetowych Częstochowa | 40 |
Pamiętaj o tym, że kluczowe jest nie tylko pozycjonowanie strony www, ale też sklepu internetowego. W końcu istnieje wiele powodów, które sprawiają, że opłaca Ci się wybrać tego typu formę promocji witryny. Przede wszystkim, gdy postawisz na pozycjonowanie lokalne, a przy tym masz sklep stacjonarny w Częstochowie, to dzięki działaniom SEO zwiększysz liczbę odwiedzających stacjonarną siedzibę. Kolejnym atutem jest też możliwość skutecznego dotarcia do klientów, należących do Twojej grupy docelowej, a co za tym idzie zwiększenia zysków. Twój sklep stanie się lepiej widoczny nawet na kilkaset czy kilka tysięcy fraz! Nie przegap takiej okazji na reklamę w sieci.
Wybór Słów Kluczowych
Pierwszy krok to analiza ruchu – na tej podstawie powstaje strategia działania. Następnie dobieramy najlepsze i najbardziej konwertujące frazy kluczowe z uwzględnieniem słowa „Częstochowa„.
Audyt SEO
Obszerny audyt strony, który uwzględnia parametry mające wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania oraz określa potrzeby optymalizacyjne.
Optymalizacja Techniczna
Optymalizacje techniczne mają pomóc zrozumieć robotom Google zawartość Twojej strony.
Budowanie Treści
Budowanie treści, z uwzględnieniem słów lokalnych, na stronę oraz tych, które będą wykorzystane w procesie link buildingu, to kolejny etap pracy nad widocznością Twojej strony.
Optymalizacja Treści
Odpowiednio zoptymalizowane treści będą miały duży wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej w Częstochowie.
Jakościowy Link Building
W ramach link buildingu istotne jest tworzenie wartościowych odnośników, których źródła są zróżnicowane i wysokiej jakości ze szczególnym uwzględnieniem wizytówek NAP.
Analiza i Raportowanie
Analiza ruchu, mierzenie wpływu działań SEO na sprzedaż, a także podsumowanie wykonanych działań to część naszych cyklicznych raportów.
Konsultacje
Kontakt z klientem jest dla nas bardzo ważny, dlatego chętnie omówimy z Tobą audyt, comiesięczny raport czy też porozmawiamy o bieżących sprawach.
Nie. Strona i wizytówka to dwie odrębne kwestie. Jednak mogą znakomicie się uzupełniać, więc warto nie tylko je posiadać, ale też łączyć ze sobą.
Zawsze podczas ustalania ceny za pozycjonowanie zwracamy uwagę na takie kwestie jak stopień zoptymalizowania witryny, konkurencyjność fraz w danym mieście czy autorytet strony. Dopiero po dogłębnej analizie możemy wykonać wycenę.
Oczywiście! Jeśli działasz na całą Polskę lub po prostu na większym obszarze, to pomyśl o tym, żeby pozycjonować stronę w różnych miastach. W ten sposób zwiększysz swój zasięg.
Możesz wziąć pod uwagę takie kwestie, jak — siedziba firmy, obszar działania, miejsca, skąd najczęściej korzystają z Twoich usług klienci czy miasta ze sporym potencjałem i niewielką konkurencyjnością.
Częstochowa jest położona na granicy województwa śląskiego, ale należy do Małopolski. Przepływa przez nią rzeka Warta. Na terenie miasta mieszka 220 433 osób, a sama Częstochowa zajmuje 159,71 km².
Jeśli chodzi o sferę biznesową w tym mieście, to zdecydowanie to punkt, na który warto zwrócić szczególną uwagę. Otóż stworzona tam Regionalna Izba Przemysłowo-Handlowa liczy blisko 26 tysięcy mniejszych i większych przedsiębiorstw. Spora część terenu miasta została dostosowana, aby prężnie rozwijać przemysł w tym regionie — świadczą o tym stworzone 3 klastry przemysłowe. Można znaleźć tutaj wiele znanych zakładów przemysłowych — m.in. ISD Huta Częstochowa, Dospel czy Guardian Częstochowa.
Firmy z branży przemysłowej i nie tylko szczególnie muszą zawalczyć o uwagę klientów, w czym pomoże im oczywiście pozycjonowanie lokalne.
Częstochowa – kilka ciekawostek:
Daj nam znać jeśli potrzebujesz pomocy z SEO i/albo SEM. Wypełnij formularz i podaj swój URL. Wybierz preferowaną formę kontaktu. Odezwiemy się do Ciebie w 48h.
Powiedz nam nieco więcej o Twoim biznesie online: jakie cele chcesz zrealizować i jakie przeszkody stoją obecnie na Twojej drodze do ich osiągnięcia.
Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.
Dostajesz swój całkowicie spersonalizowany plan działania z kilkoma wariantami cenowymi. Przejdziemy przez niego razem, żeby pokazać Ci, w jaki sposób strategia SEO poprawi rankingi Twojej strony.