Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie Łódź

Chcesz, aby Twoja firma odniosła sukces w Internecie? Już teraz zleć nam pozycjonowanie Twojej strony www w Łodzi!

Pozycjonowanie strony w Łodzi

Twoi klienci to przede wszystkim mieszkańcy Łodzi? Zatem koniecznie zacznij do nich skutecznie docierać, żeby zwiększyć swoje zyski. Jak tego dokonać? Poprzez pozycjonowanie strony! Dziś, aby dostać się do TOP5, trzeba poznać kilkaset algorytmów Google i dostosowywać do nich swoją stronę. Dzięki nam Twoja firma podbije najpopularniejszą wyszukiwarkę na świecie.

Pozycjonowanie strony w Łodzi — dlaczego warto?

Jeśli Twoim celem jest stanie się liderem w swojej branży w Łodzi, to koniecznie powinieneś postawić na pozycjonowanie strony firmowej czy też sklepu online. Dlaczego? Dzięki przemyślanej strategii, którą opracujemy specjalnie dla Twojej firmy, zdobędziesz nowych klientów i zwiększysz rozpoznawalność swojej marki. Już teraz poznaj jeszcze więcej możliwości, jakie daje Ci pozycjonowanie.

Jak pozycjonować stronę w Łodzi?

1. Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie Łódź - mapa

Pozycjonowanie w Łodzi to strzał w dziesiątkę, kiedy chcesz trafiać ze swoimi produktami czy usługami do mieszkańców tego miasta. Wtedy właśnie powinieneś zdecydować się na działania lokalne. Na czym one polegają? Głównie na tym, że do fraz kluczowych zostaje dodana nazwa miejscowości, czyli Łódź. W ten sposób pozycjonowanie staje się bardziej precyzyjne, a co za tym idzie, kierowane jest do klientów, na których najbardziej Ci zależy. Dziś pozycjonowanie lokalne to przepis na sukces i już nie wystarczy jedynie wizytówka w Mapach Google.

Przykład fraz lokalnych i ich wolumen wyszukiwania:

Fraza lokalnaWolumen wyszukiwania
Zabawki Łódź170
Hotel Łódź5400
Fryzjer Łódź5400
Drogeria Łódź90

*wolumen wyszukiwania pokazuje, ile razy dana fraza jest wpisywana w wyszukiwarkę Google w miesiącu
**wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google

2. Pozycjonowanie szerokie

Czy wiesz, że pozycjonowanie lokalne może być także szerokie? Już tłumaczymy, o co w tym chodzi, otóż, kiedy w danym mieście panuje duża konkurencyjność, to pozycjonowanie staje się bardziej kosztowne i trwa dłużej. W takim przypadku znacznie lepszym rozwiązaniem jest szerokie działanie. Wyróżnia się ono tym, że wykorzystywane są frazy kluczowe, składające się z większej liczby słów, wśród których znajduje się też nazwa miasta. Co daje takie rozwiązanie? Otóż szybciej zobaczysz efekty pozycjonowania i trafisz do osób, które naprawdę są zainteresowane Twoją ofertą.

Przykłady fraz szerokich i ich wolumen wyszukiwania:

Fraza lokalnaWolumen wyszukiwania
Pozycjonowanie Łódź390
Pozycjonowanie stron Łódź720
Pozycjonowanie stron internetowych Łódź170
Audyt SEO Łódź50

*wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google

3. Pozycjonowanie sklepu internetowego w Łodzi

Kiedy prowadzisz sklep internetowy, również dobrym rozwiązaniem jest pozycjonowanie lokalne i to nawet szerokie. W końcu możesz oferować możliwość odebrania zamówienia w Łodzi bez kosztów dostawy. Poza tym, gdy rozpoczynasz działania SEO, możesz sporo zyskać także, gdy posiadasz sklep stacjonarny i internetowy. Co dokładnie? Otóż polscy konsumenci często wolą jeszcze przed dokonaniem zakupu upewnić się, że wybrany przez nich produkt naprawdę jest wart swojej ceny. Dlatego szukają i porównują towary w sieci, gdy mają na to czas, a później idą do sklepu stacjonarnego, żeby go obejrzeć i kupić. Jak widzisz, w takiej sytuacji szczególnie opłaca się pozycjonowanie lokalne, aby klienci trafili właśnie do Twojego sklepu.

Pozycjonowanie stron Łódź
Pozycjonowanie stron

Jak wygląda pozycjonowanie z Delante?

1. Wybór słów kluczowych

Pierwszy krok to analiza ruchu – na tej podstawie powstaje strategia działania. Następnie dobieramy najlepsze i najbardziej konwertujące frazy kluczowe z uwzględnieniem słowa „Łódź„.

2. Audyt SEO

Obszerny audyt strony, który uwzględnia parametry mające wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania oraz określa potrzeby optymalizacyjne.

3. Optymalizacja techniczna

Optymalizacje techniczne mają pomóc zrozumieć robotom Google zawartość Twojej strony.

4. Budowanie treści

Budowanie treści, z uwzględnieniem słów lokalnych, na stronę oraz tych, które będą wykorzystane w procesie link buildingu, to kolejny etap pracy nad widocznością Twojej strony.

5. Optymalizacja treści

Odpowiednio zoptymalizowane treści będą miały duży wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej w Łodzi.

6. Jakościowy link building

W ramach link buildingu istotne jest tworzenie wartościowych odnośników, których źródła są zróżnicowane i wysokiej jakości ze szczególnym uwzględnieniem wizytówek NAP.

7. Analiza i raportowanie

Analiza ruchu, mierzenie wpływu działań SEO na sprzedaż, a także podsumowanie wykonanych działań to część naszych cyklicznych raportów.

8. Konsultacje

Kontakt z klientem jest dla nas bardzo ważny, dlatego chętnie omówimy z Tobą audyt, comiesięczny raport czy też porozmawiamy o bieżących sprawach.

FAQ — najczęściej zadawane pytania o pozycjonowanie stron w Łodzi

1. Czy muszę być na mapach Google, żeby zwiększyć lokalną widoczność w Łodzi?

Możesz zwiększyć widoczność swojej strony w Łodzi na wiele sposobów, np. właśnie poprzez pozycjonowanie lokalne. Nie masz obowiązku posiadania wizytówki w Mapach Google. Jednak musisz wiedzieć, że naprawdę opłaca się ją dopracować, bo wiele osób właśnie tam znajduje informacje na temat lokalnych firm.

2. Czy żeby posiadać wizytówkę Google w Łodzi muszę mieć stronę internetową?

Nie potrzebujesz strony, żeby mieć wizytówkę Google.

3. Czy trzeba mieć firmę/siedzibę/oddział w Łodzi, żeby się pozycjonować w tym mieście?

Nie. Pozycjonowanie lokalne w Łodzi możesz wykorzystywać, kiedy docierasz tam ze swoimi towarami czy usługami. Jednak nie potrzebujesz mieć tam siedziby czy oddziału.

4. Ile kosztuje pozycjonowanie w Łodzi?

Koszty związane z pozycjonowaniem zależą od kilku aspektów — branży, w jakiej działasz, wielkości miasta, wybranych słów kluczowych czy ich konkurencyjności. Już teraz napisz do nas, a wykonamy dla Ciebie wycenę pozycjonowania lokalnego w Łodzi.

Łódź a biznes — czy warto?

Łódź to jedno z tych polskich miast, które znakomicie łączy tradycję z nowoczesnością. Z łatwością można tutaj znaleźć stare i klimatyczne fabryki czy kamienice oraz modernistyczne budynki. W Łodzi mieszka 679 941 osób, co oznacza, że jest 3. największym miastem w Polsce. Z kolei jej powierzchnia liczy 293,25 km2.

Warto jednak podkreślić, że to rejon, który wprost słynie z przemysłu — szczególnie z włókiennictwa. To także znakomite miejsce do otwarcia biznesu związanego z kulturą, logistyką czy nowymi technologiami.

Łódź – ciekawostki:

  • W Łodzi znajduje się aż 70 skwerów i parków.
  • Na terenie dzisiejszej Łodzi niegdyś znajdowała się Puszcza Łódzka.
  • Przez Łódź przepływa ponad 18 rzek oraz strumieni.
  • Łodzianie szczycą się swoją niespotykaną nigdzie gwarą, choć obecnie używa się jej zdecydowanie rzadziej.
  • W Łodzi znajduje się największy żydowski cmentarz w Europie.

Wspierane technologie

Od wielu lat zajmujemy się pozycjonowaniem i przez ten czas pracowaliśmy już przy wielu polskich oraz zagranicznych, a nawet indywidualnych systemach zarządzania treścią.

Wykorzystywane narzędzia

Podczas wykonywania analizy czy audytu korzystamy z pomocy różnych narzędzi. Dzięki temu uzyskane dane są wiarygodne i pozwalają tworzyć strategie, które zawsze kończą się sukcesem.