1. Pozycjonowanie lokalne
Chcesz dowiedzieć się, czym jest pozycjonowanie lokalne? Otóż jego celem jest zmniejszenie konkurencyjności, dzięki kierowaniu oferty do użytkowników mieszkających w konkretnych miastach. Zatem, kiedy Twoja grupa docelowa znajduje się właśnie w Nowym Sączu, to ważne, abyś do frazy kluczowej dodał nazwę miejscowości. Dzięki temu znacznie obniżysz koszty pozycjonowania i co najważniejsze — czas oczekiwania na pierwsze efekty. Ze względu na dużą konkurencję już nie opłaca się wybierać fraz ogólnych, dlatego działania lokalne to przyszłość kolejnych lat.
Przykład fraz lokalnych i ich wolumen wyszukiwania:
Fraza lokalna |
Wolumen wyszukiwania |
Fryzjer Nowy Sącz |
1300 |
Hotel Nowy Sącz |
1000 |
Meble Nowy Sącz |
480 |
Kwiaciarnia Nowy Sącz |
1000 |
*
wolumen wyszukiwania pokazuje, ile razy dana fraza jest wpisywana w wyszukiwarkę Google w miesiącu
**wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu
Planer Słów Kluczowych Google
2. Pozycjonowanie szerokie
Jednak pozycjonowanie lokalne można jeszcze konkretniej wyodrębnić — przy użyciu fraz lokalnych szerokich. Ich główna zaleta polega na tym, że znacząco zwiększają konwersję. Jak to możliwe? Otóż dzięki użyciu większej liczby wyrazów szczegółowo określasz, do kogo kierowany jest Twój produkt czy usługa. Trafianie do osób zdecydowanych to klucz do sukcesu i wyższych zysków.
Przykłady fraz szerokich i ich wolumen wyszukiwania:
Fraza lokalna |
Wolumen wyszukiwania |
Pozycjonowanie Nowy Sącz |
70 |
Pozycjonowanie stron Nowy Sącz |
50 |
Pozycjonowanie stron internetowych Nowy Sącz |
10 |
*wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google
3. Pozycjonowanie sklepu internetowego w Nowym Sączu
Możesz pozycjonować zarówno stronę internetową, jak i sklep online. Działania SEO dają sporo korzyści dla osób sprzedających w Internecie. Dzięki unikalnym opisom i tekstom, zawierającym słowa kluczowe możesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, ale też sprawić, że Twój sklep się wyróżni na tle konkurencji. Optymalizacja witryny powoduje, że robienie zakupów u Ciebie jest sprawne i intuicyjne.
Co ciekawe, pozycjonując sklep internetowy na frazy lokalne, możesz spowodować również, że więcej osób odwiedzi Twój stacjonarny sklep. To zaledwie kilka argumentów, a już one wskazują, że dzięki pozycjonowaniu możesz wyraźnie zwiększyć swoje zyski.