Chciałbyś zyskać nowych klientów? Do tego potrzebna jest przemyślana strategia. Jedną z opłacalnych opcji, dzięki której dotrzesz do osób zainteresowanych Twoją ofertą, jest pozycjonowanie witryny. Przekonaj się, jak wiele korzyści ono daje i co trzeba zrobić, żeby strona wylądowała w TOP 5.
Pozycjonowanie stron w Tarnowie Dlaczego warto?
Tarnów jest miastem, gdzie konkurencyjność wzrasta każdego roku. W końcu powstaje tam coraz więcej nowych przedsiębiorstw, które decydują się inwestować pieniądze w osiąganie wysokich pozycji w wynikach organicznych w wyszukiwarce. Najważniejsze staje się to, żeby dobrać odpowiednie słowa kluczowe, aby Twoja firma z Tarnowa dotarła do zainteresowanych klientów i zaczęła osiągać wyższy zysk.
Podczas dobierania słów kluczowych konieczne jest zastanowienie się, jaka strategia przyniesie najwięcej korzyści. Do dyspozycji masz frazy — lokalne, brandowe, ogólne, długiego ogona itd. Jednak, kiedy chcesz dotrzeć bezpośrednio do klientów z Tarnowa to koniecznie postaw na lokalne frazy kluczowe. Cechują się one nie tylko niższą konkurencyjnością, ale też wymagają mniejszych nakładów finansowych. Jak widać poniżej, gwarantują także całkiem sporo wyświetleń, czego nie możesz zignorować.
Przykład fraz lokalnych i ich wolumen wyszukiwania:
Dla wielu firm działających lokalnie znakomitą opcją jest wybranie pozycjonowania szerokiego. Jego sekretem są oczywiście lokalne frazy kluczowe, które w tym przypadku składają się z większej liczby wyrazów. Dzięki takiej strategii dotrzesz bezpośrednio do tych zdecydowanych i lokalnych klientów. To niebywała oszczędność oraz sposób na zwiększenie konwersji.
Przykłady fraz szerokich i ich wolumen wyszukiwania:
Fraza lokalna
Wolumen wyszukiwania
Pozycjonowanie Tarnów
40
Pozycjonowanie stron Tarnów
20
Pozycjonowanie stron internetowych Tarnów
10
SEO Tarnów
20
*wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google
3. Pozycjonowanie sklepu internetowego w Tarnowie
Pozycjonować można oczywiście także sklep internetowy. W dodatku możesz zdecydować się także na działania lokalne. Jak to będzie wyglądało w praktyce? Do fraz kluczowych związanych z grupami produktów czy z konkretnymi towarami zostanie dodana nazwa miasta, np. Tarnów. Nasi dotychczasowi klienci dostrzegają sporo korzyści z takiego działania — większą sprzedaż jednocześnie w sklepach stacjonarnych, jak i w internetowych, lepszą widoczność sklepu online, bo wykorzystane są frazy o mniejszej konkurencyjności, wyróżnienie się na tle innych sklepów, dzięki wartościowym tekstom oraz wysoka konwersja.
Wybór Słów Kluczowych Pierwszy krok to analiza ruchu – na tej podstawie powstaje strategia działania. Następnie dobieramy najlepsze i najbardziej konwertujące frazy kluczowe z uwzględnieniem słowa „Tarnów„.
Audyt SEO Obszerny audyt strony, który uwzględnia parametry mające wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania oraz określa potrzeby optymalizacyjne.
Optymalizacja Techniczna Optymalizacje techniczne mają pomóc zrozumieć robotom Google zawartość Twojej strony.
Budowanie Treści Budowanie treści, z uwzględnieniem słów lokalnych, na stronę oraz tych, które będą wykorzystane w procesie link buildingu, to kolejny etap pracy nad widocznością Twojej strony.
Optymalizacja Treści Odpowiednio zoptymalizowane treści będą miały duży wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej w Tarnowie.
Jakościowy Link Building W ramach link buildingu istotne jest tworzenie wartościowych odnośników, których źródła są zróżnicowane i wysokiej jakości ze szczególnym uwzględnieniem wizytówek NAP.
Analiza i Raportowanie Analiza ruchu, mierzenie wpływu działań SEO na sprzedaż, a także podsumowanie wykonanych działań to część naszych cyklicznych raportów.
Konsultacje Kontakt z klientem jest dla nas bardzo ważny, dlatego chętnie omówimy z Tobą audyt, comiesięczny raport czy też porozmawiamy o bieżących sprawach.
FAQ Najczęściej zadawane pytania o pozycjonowaniu stron w Tarnowie
1. Czy muszę być na mapach Google, żeby zwiększyć lokalną widoczność w Tarnowie?
Nie. Jednak warto wiedzieć, że wizytówki w Mapach Google są dla użytkowników wiarygodnym źródłem wiedzy.
2. Czy żeby posiadać wizytówkę Google w Tarnowie muszę mieć stronę internetową?
Nie. Wizytówka w Mapach Google i strona internetowa to dwie zupełnie inne narzędzia do zwiększenia widoczności firmy czy marki. Opłaca się jednak posiadać obie.
3. Czy trzeba mieć firmę/siedzibę/oddział w Tarnowie, żeby się pozycjonować w tym mieście?
Nie musisz pozycjonować strony, tylko tam, gdzie znajduje się siedziba czy oddział Twojej firmy. Jednak warto tam rozpocząć swoje działania. Następnie dołącz kolejne miasta, gdzie kryje się warty uwagi potencjał.
4. Ile kosztuje pozycjonowanie w Tarnowie?
Cena pozycjonowania w Tarnowie oraz w każdym innym mieście zależy bezpośrednio od wielu czynników — konkurencji, branży, jakości strony i jej autorytetu, a nawet od przyjętej strategii. Napisz do nas, a wykonamy dla Ciebie bezpłatną wycenę.
W Tarnowie mieszka 108 470 osób, a powierzchnia miasta liczy 72,38 km2. Z kolei gęstość zaludnienia wynosi średnio 1498,6 osób na km2. Miasto jest ciekawym miejscem pod względem biznesowym. W końcu na jego terenie znajdują się siedziby takich firm jak Grupa Azoty, Becker czy Summit Packaging. Łatwo można zatem wywnioskować, że Tarnów słynie z przemysłu, głównie chemicznego.
Na terenie miasta zarejestrowano ok. 11 185 firm, co jest znakomitym wynikiem, zważywszy na wielkość miasta. Liczba ta z roku na rok wzrasta, co oznacza, że opłaca się rozwijać własny biznes w tym rejonie. Z drugiej strony wzrasta również konkurencja, która sprawia, że konieczne jest podjęcie walki o klientów, m.in. przy pomocy pozycjonowania lokalnego w Tarnowie.
Tarnów – kilka ciekawostek:
Tarnów należy do Związku Miast Polskich.
Na terenie miasta znajduje się siedziba firmy Grupa Azoty.
Sporą popularność Tarnów zyskał dzięki Unii Tarnów — drużynie żużlowej.
Zacznij zwiększać obecność swojej marki w Internecie!
1.
Umów się na rozmowę
Daj nam znać jeśli potrzebujesz pomocy z SEO i/albo SEM. Wypełnij formularz i podaj swój URL. Wybierz preferowaną formę kontaktu. Odezwiemy się do Ciebie w 48h.
2.
Poznajmy się
Powiedz nam nieco więcej o Twoim biznesie online: jakie cele chcesz zrealizować i jakie przeszkody stoją obecnie na Twojej drodze do ich osiągnięcia.
3.
Analiza SEO
Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.
4.
Twój indywidualny plan SEO
Dostajesz swój całkowicie spersonalizowany plan działania z kilkoma wariantami cenowymi. Przejdziemy przez niego razem, żeby pokazać Ci, w jaki sposób strategia SEO poprawi rankingi Twojej strony.
Chcesz przyspieszyć rozwój swojej firmy w internecie dzięki oryginalnym strategiom SEO?
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Ściśle niezbędne ciasteczka
Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.
Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.