Chciałbyś zyskać nowych klientów? Do tego potrzebna jest przemyślana strategia. Jedną z opłacalnych opcji, dzięki której dotrzesz do osób zainteresowanych Twoją ofertą, jest pozycjonowanie witryny. Przekonaj się, jak wiele korzyści ono daje i co trzeba zrobić, żeby strona wylądowała w TOP 5.
Tarnów jest miastem, gdzie konkurencyjność wzrasta każdego roku. W końcu powstaje tam coraz więcej nowych przedsiębiorstw, które decydują się inwestować pieniądze w osiąganie wysokich pozycji w wynikach organicznych w wyszukiwarce. Najważniejsze staje się to, żeby dobrać odpowiednie słowa kluczowe, aby Twoja firma z Tarnowa dotarła do zainteresowanych klientów i zaczęła osiągać wyższy zysk.
Podczas dobierania słów kluczowych konieczne jest zastanowienie się, jaka strategia przyniesie najwięcej korzyści. Do dyspozycji masz frazy — lokalne, brandowe, ogólne, długiego ogona itd. Jednak, kiedy chcesz dotrzeć bezpośrednio do klientów z Tarnowa to koniecznie postaw na lokalne frazy kluczowe. Cechują się one nie tylko niższą konkurencyjnością, ale też wymagają mniejszych nakładów finansowych. Jak widać poniżej, gwarantują także całkiem sporo wyświetleń, czego nie możesz zignorować.
Fraza lokalna | Wolumen wyszukiwania |
Fryzjer Tarnów | 2400 |
Drogeria Tarnów | 40 |
Cukiernia Tarnów | 480 |
Meble Tarnów | 720 |
Dla wielu firm działających lokalnie znakomitą opcją jest wybranie pozycjonowania szerokiego. Jego sekretem są oczywiście lokalne frazy kluczowe, które w tym przypadku składają się z większej liczby wyrazów. Dzięki takiej strategii dotrzesz bezpośrednio do tych zdecydowanych i lokalnych klientów. To niebywała oszczędność oraz sposób na zwiększenie konwersji.
Fraza lokalna | Wolumen wyszukiwania |
Pozycjonowanie Tarnów | 40 |
Pozycjonowanie stron Tarnów | 20 |
Pozycjonowanie stron internetowych Tarnów | 10 |
SEO Tarnów | 20 |
Pozycjonować można oczywiście także sklep internetowy. W dodatku możesz zdecydować się także na działania lokalne. Jak to będzie wyglądało w praktyce? Do fraz kluczowych związanych z grupami produktów czy z konkretnymi towarami zostanie dodana nazwa miasta, np. Tarnów. Nasi dotychczasowi klienci dostrzegają sporo korzyści z takiego działania — większą sprzedaż jednocześnie w sklepach stacjonarnych, jak i w internetowych, lepszą widoczność sklepu online, bo wykorzystane są frazy o mniejszej konkurencyjności, wyróżnienie się na tle innych sklepów, dzięki wartościowym tekstom oraz wysoka konwersja.
Wybór Słów Kluczowych
Pierwszy krok to analiza ruchu – na tej podstawie powstaje strategia działania. Następnie dobieramy najlepsze i najbardziej konwertujące frazy kluczowe z uwzględnieniem słowa „Tarnów„.
Audyt SEO
Obszerny audyt strony, który uwzględnia parametry mające wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania oraz określa potrzeby optymalizacyjne.
Optymalizacja Techniczna
Optymalizacje techniczne mają pomóc zrozumieć robotom Google zawartość Twojej strony.
Budowanie Treści
Budowanie treści, z uwzględnieniem słów lokalnych, na stronę oraz tych, które będą wykorzystane w procesie link buildingu, to kolejny etap pracy nad widocznością Twojej strony.
Optymalizacja Treści
Odpowiednio zoptymalizowane treści będą miały duży wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej w Tarnowie.
Jakościowy Link Building
W ramach link buildingu istotne jest tworzenie wartościowych odnośników, których źródła są zróżnicowane i wysokiej jakości ze szczególnym uwzględnieniem wizytówek NAP.
Analiza i Raportowanie
Analiza ruchu, mierzenie wpływu działań SEO na sprzedaż, a także podsumowanie wykonanych działań to część naszych cyklicznych raportów.
Konsultacje
Kontakt z klientem jest dla nas bardzo ważny, dlatego chętnie omówimy z Tobą audyt, comiesięczny raport czy też porozmawiamy o bieżących sprawach.
Nie. Jednak warto wiedzieć, że wizytówki w Mapach Google są dla użytkowników wiarygodnym źródłem wiedzy.
Nie. Wizytówka w Mapach Google i strona internetowa to dwie zupełnie inne narzędzia do zwiększenia widoczności firmy czy marki. Opłaca się jednak posiadać obie.
Nie musisz pozycjonować strony, tylko tam, gdzie znajduje się siedziba czy oddział Twojej firmy. Jednak warto tam rozpocząć swoje działania. Następnie dołącz kolejne miasta, gdzie kryje się warty uwagi potencjał.
Cena pozycjonowania w Tarnowie oraz w każdym innym mieście zależy bezpośrednio od wielu czynników — konkurencji, branży, jakości strony i jej autorytetu, a nawet od przyjętej strategii. Napisz do nas, a wykonamy dla Ciebie bezpłatną wycenę.
W Tarnowie mieszka 108 470 osób, a powierzchnia miasta liczy 72,38 km2. Z kolei gęstość zaludnienia wynosi średnio 1498,6 osób na km2. Miasto jest ciekawym miejscem pod względem biznesowym. W końcu na jego terenie znajdują się siedziby takich firm jak Grupa Azoty, Becker czy Summit Packaging. Łatwo można zatem wywnioskować, że Tarnów słynie z przemysłu, głównie chemicznego.
Na terenie miasta zarejestrowano ok. 11 185 firm, co jest znakomitym wynikiem, zważywszy na wielkość miasta. Liczba ta z roku na rok wzrasta, co oznacza, że opłaca się rozwijać własny biznes w tym rejonie. Z drugiej strony wzrasta również konkurencja, która sprawia, że konieczne jest podjęcie walki o klientów, m.in. przy pomocy pozycjonowania lokalnego w Tarnowie.
Daj nam znać jeśli potrzebujesz pomocy z SEO i/albo SEM. Wypełnij formularz i podaj swój URL. Wybierz preferowaną formę kontaktu. Odezwiemy się do Ciebie w 48h.
Powiedz nam nieco więcej o Twoim biznesie online: jakie cele chcesz zrealizować i jakie przeszkody stoją obecnie na Twojej drodze do ich osiągnięcia.
Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.
Dostajesz swój całkowicie spersonalizowany plan działania z kilkoma wariantami cenowymi. Przejdziemy przez niego razem, żeby pokazać Ci, w jaki sposób strategia SEO poprawi rankingi Twojej strony.