Każdy właściciel sklepu online czy strony internetowej szuka sposobu, żeby stać się bardziej rozpoznawalnym, widocznym i przyciągać większą liczbę użytkowników. Jednak dziś nie jest to takie proste, a wszystko przez wysoką konkurencję. Dlatego jedynym wyjściem jest zainwestowanie pieniędzy w pozycjonowanie witryny.
Kiedy zdecydujesz się na pozycjonowanie witryny we Wrocławiu, to najważniejsze będzie dobranie odpowiednich fraz kluczowych. Przemyślana i dogłębna analiza to najskuteczniejsza droga, aby osiągnąć oczekiwane efekty. Dlatego, kiedy zależy Ci na zwiększonym ruchu, wyższej sprzedaży czy nawet wzroście rozpoznawalności, to koniecznie powierz nam pozycjonowanie swojej strony.
Być może już nie raz słyszałeś termin „pozycjonowanie lokalne”, ale nie bardzo wiedziałeś, czym ono właściwie jest. Już spieszymy z pomocą. Otóż polega ono na podjęciu działań z wykorzystaniem fraz lokalnych, do których zostaje dodana nazwa miasta, np. Wrocław. Głównym celem takiej strategii jest docieranie do osób z konkretnych miast czy regionów. W ten sposób mogą oni znacznie szybciej znaleźć informatyka czy hydraulika z Wrocławia. Koniecznie to wykorzystaj i daj się znaleźć pod lokalnymi frazami kluczowymi.
Fraza lokalna | Wolumen wyszukiwania |
Fryzjer Wrocław | 14800 |
Noclegi Wrocław | 14800 |
Wrocław sklep rowerowy | 590 |
Wrocław meble | 170 |
Ciekawą opcją jest także pozycjonowanie szerokie lokalne. Dzięki niemu trafisz do konkretnej grupy osób, która jest najbardziej zdecydowana. Zwiększa to konwersję, a co za tym idzie sprzedaż oraz obniża koszty związane z pozycjonowaniem. Sukces zapewniają tutaj przemyślanie dobrane frazy lokalne, składające się z większej liczby wyrazów. Użytkownicy, którzy wpisują takie słowa kluczowe, mogą znacznie szybciej trafić na Twoją witrynę, a przecież na tym zależy Ci najbardziej.
Fraza lokalna | Wolumen wyszukiwania |
Pozycjonowanie Wrocław | 1000 |
Pozycjonowanie stron Wrocław | 880 |
Pozycjonowanie stron internetowych Wrocław | 30 |
Pozycjonowanie lokalne Wrocław | 170 |
Wiele korzyści możesz zyskać nie tylko dzięki pozycjonowaniu strony, ale też sklepu internetowego. Oto najczęstsze korzyści, jakie notują nasi klienci, zajmujący się e-handlem, kiedy stawiają na lokalne działania SEO:
Wybór Słów Kluczowych
Pierwszy krok to analiza ruchu – na tej podstawie powstaje strategia działania. Następnie dobieramy najlepsze i najbardziej konwertujące frazy kluczowe z uwzględnieniem słowa „Wrocław„.
Audyt SEO
Obszerny audyt strony, który uwzględnia parametry mające wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania oraz określa potrzeby optymalizacyjne.
Optymalizacja Techniczna
Optymalizacje techniczne mają pomóc zrozumieć robotom Google zawartość Twojej strony.
Budowanie Treści
Budowanie treści, z uwzględnieniem słów lokalnych, na stronę oraz tych, które będą wykorzystane w procesie link buildingu, to kolejny etap pracy nad widocznością Twojej strony.
Optymalizacja Treści
Odpowiednio zoptymalizowane treści będą miały duży wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej we Wrocławiu.
Jakościowy Link Building
W ramach link buildingu istotne jest tworzenie wartościowych odnośników, których źródła są zróżnicowane i wysokiej jakości ze szczególnym uwzględnieniem wizytówek NAP.
Analiza i Raportowanie
Analiza ruchu, mierzenie wpływu działań SEO na sprzedaż, a także podsumowanie wykonanych działań to część naszych cyklicznych raportów.
Konsultacje
Kontakt z klientem jest dla nas bardzo ważny, dlatego chętnie omówimy z Tobą audyt, comiesięczny raport czy też porozmawiamy o bieżących sprawach.
Nie. Nie musisz tworzyć wizytówki Google. Jednak warto wiedzieć, że to doskonały sposób, aby docierać do lokalnych klientów.
Koszt pozycjonowania bywa naprawdę różny. Jest on zależny od takich kwestii jak autorytet witryny, poziom jej zoptymalizowania, konkurencyjność słów kluczowych w danej branży czy w mieście.
Tak. Jeśli chcesz, nie musisz ograniczać się do pozycjonowania jedynie w jednym mieście. Wybór warto oprzeć na szczegółowej analizie.
Najlepiej, jeśli weźmiesz pod uwagę rejon, w którym działasz, np. obszar, gdzie przyjeżdżasz świadczyć swoje usługi. Inną wskazówką będzie siedziba firmy.
Wrocław znajduje się w południowo-zachodniej części Polski, a dokładnie w województwie dolnośląskim. Miasto liczy ok. 292,82 km2, a na jego terenie mieszka 642 869 osób. Jednak ze względu na to, że do Wrocławia przybywa w trakcie roku akademickiego bardzo dużo studentów, to można śmiało powiedzieć, że zamieszkuje tam wtedy blisko 800 tysięcy mieszkańców, a niektóre dane wskazują, że może być ich nawet milion.
W latach 2015-2017 oraz 2019 roku Wrocław był regularnie klasyfikowany w pierwszej setce miast, gdzie żyje się najlepiej. Chodzi tutaj zarówno o kwestie związane z komfortem życia, bezpieczeństwem, jak i z zatrudnieniem. W dodatku wrocławianie mogą pochwalić się dochodami, które ustępują jedynie mieszkańcom stolicy.
Dlatego też otwarcie nowej działalności we Wrocławiu zdaje się być gwarancją sukcesu. Najważniejsze jest to, aby zbadać rynek i sprawdzić, w jakiej branży szanse na wysokie zyski są największe.
Daj nam znać jeśli potrzebujesz pomocy z SEO i/albo SEM. Wypełnij formularz i podaj swój URL. Wybierz preferowaną formę kontaktu. Odezwiemy się do Ciebie w 48h.
Powiedz nam nieco więcej o Twoim biznesie online: jakie cele chcesz zrealizować i jakie przeszkody stoją obecnie na Twojej drodze do ich osiągnięcia.
Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.
Dostajesz swój całkowicie spersonalizowany plan działania z kilkoma wariantami cenowymi. Przejdziemy przez niego razem, żeby pokazać Ci, w jaki sposób strategia SEO poprawi rankingi Twojej strony.