Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie Wrocław

Chcesz pozycjonować swoją witrynę we Wrocławiu? Napisz do nas, a zrobimy wszystko za Ciebie!

Pozycjonowanie strony we Wrocławiu

Każdy właściciel sklepu online czy strony internetowej szuka sposobu, żeby stać się bardziej rozpoznawalnym, widocznym i przyciągać większą liczbę użytkowników. Jednak dziś nie jest to takie proste, a wszystko przez wysoką konkurencję. Dlatego jedynym wyjściem jest zainwestowanie pieniędzy w pozycjonowanie witryny.

Pozycjonowanie strony we Wrocławiu — dlaczego warto?

Kiedy zdecydujesz się na pozycjonowanie witryny we Wrocławiu, to najważniejsze będzie dobranie odpowiednich fraz kluczowych. Przemyślana i dogłębna analiza to najskuteczniejsza droga, aby osiągnąć oczekiwane efekty. Dlatego, kiedy zależy Ci na zwiększonym ruchu, wyższej sprzedaży czy nawet wzroście rozpoznawalności, to koniecznie powierz nam pozycjonowanie swojej strony.

Jak pozycjonować stronę we Wrocławiu?

1. Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie Wrocław - mapa

Być może już nie raz słyszałeś termin „pozycjonowanie lokalne”, ale nie bardzo wiedziałeś, czym ono właściwie jest. Już spieszymy z pomocą. Otóż polega ono na podjęciu działań z wykorzystaniem fraz lokalnych, do których zostaje dodana nazwa miasta, np. Wrocław. Głównym celem takiej strategii jest docieranie do osób z konkretnych miast czy regionów. W ten sposób mogą oni znacznie szybciej znaleźć informatyka czy hydraulika z Wrocławia. Koniecznie to wykorzystaj i daj się znaleźć pod lokalnymi frazami kluczowymi.

Przykład fraz lokalnych i ich wolumen wyszukiwania:

Fraza lokalnaWolumen wyszukiwania
Fryzjer Wrocław14800
Noclegi Wrocław14800
Wrocław sklep rowerowy590
Wrocław meble170

*wolumen wyszukiwania pokazuje, ile razy dana fraza jest wpisywana w wyszukiwarkę Google w miesiącu
**wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google

2. Pozycjonowanie szerokie

Ciekawą opcją jest także pozycjonowanie szerokie lokalne. Dzięki niemu trafisz do konkretnej grupy osób, która jest najbardziej zdecydowana. Zwiększa to konwersję, a co za tym idzie sprzedaż oraz obniża koszty związane z pozycjonowaniem. Sukces zapewniają tutaj przemyślanie dobrane frazy lokalne, składające się z większej liczby wyrazów. Użytkownicy, którzy wpisują takie słowa kluczowe, mogą znacznie szybciej trafić na Twoją witrynę, a przecież na tym zależy Ci najbardziej.

Przykłady fraz szerokich i ich wolumen wyszukiwania:

Fraza lokalnaWolumen wyszukiwania
Pozycjonowanie Wrocław1000
Pozycjonowanie stron Wrocław880
Pozycjonowanie stron internetowych Wrocław30
Pozycjonowanie lokalne Wrocław170

*wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google

3. Pozycjonowanie sklepu internetowego we Wrocławiu

Wiele korzyści możesz zyskać nie tylko dzięki pozycjonowaniu strony, ale też sklepu internetowego. Oto najczęstsze korzyści, jakie notują nasi klienci, zajmujący się e-handlem, kiedy stawiają na lokalne działania SEO:

  • wzrost liczby klientów, którzy odwiedzają zarówno sklep online, jak i stacjonarny,
  • każda podstrona może znaleźć się w TOP 5 w wyszukiwarce Google i generować ruch,
  • wyższa sprzedaż, np. dzięki pozycjonowaniu lokalnemu szerokiemu,
  • unikatowe opisy produktów wyróżniają sklep na tle konkurencji i zachęcają do zakupów.
Pozycjonowanie stron Wrocław
Pozycjonowanie stron

Jak wygląda pozycjonowanie z Delante?

1. Wybór słów kluczowych

Pierwszy krok to analiza ruchu – na tej podstawie powstaje strategia działania. Następnie dobieramy najlepsze i najbardziej konwertujące frazy kluczowe z uwzględnieniem słowa „Wrocław„.

2. Audyt SEO

Obszerny audyt strony, który uwzględnia parametry mające wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania oraz określa potrzeby optymalizacyjne.

3. Optymalizacja techniczna

Optymalizacje techniczne mają pomóc zrozumieć robotom Google zawartość Twojej strony.

4. Budowanie treści

Budowanie treści, z uwzględnieniem słów lokalnych, na stronę oraz tych, które będą wykorzystane w procesie link buildingu, to kolejny etap pracy nad widocznością Twojej strony.

5. Optymalizacja treści

Odpowiednio zoptymalizowane treści będą miały duży wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej we Wrocławiu.

6. Jakościowy link building

W ramach link buildingu istotne jest tworzenie wartościowych odnośników, których źródła są zróżnicowane i wysokiej jakości ze szczególnym uwzględnieniem wizytówek NAP.

7. Analiza i raportowanie

Analiza ruchu, mierzenie wpływu działań SEO na sprzedaż, a także podsumowanie wykonanych działań to część naszych cyklicznych raportów.

8. Konsultacje

Kontakt z klientem jest dla nas bardzo ważny, dlatego chętnie omówimy z Tobą audyt, comiesięczny raport czy też porozmawiamy o bieżących sprawach.

FAQ — najczęściej zadawane pytania o pozycjonowanie stron we Wrocławiu

Nie. Nie musisz tworzyć wizytówki Google. Jednak warto wiedzieć, że to doskonały sposób, aby docierać do lokalnych klientów.

Koszt pozycjonowania bywa naprawdę różny. Jest on zależny od takich kwestii jak autorytet witryny, poziom jej zoptymalizowania, konkurencyjność słów kluczowych w danej branży czy w mieście.

Tak. Jeśli chcesz, nie musisz ograniczać się do pozycjonowania jedynie w jednym mieście. Wybór warto oprzeć na szczegółowej analizie.

Najlepiej, jeśli weźmiesz pod uwagę rejon, w którym działasz, np. obszar, gdzie przyjeżdżasz świadczyć swoje usługi. Inną wskazówką będzie siedziba firmy.

Wrocław a biznes — czy warto?

Wrocław znajduje się w południowo-zachodniej części Polski, a dokładnie w województwie dolnośląskim. Miasto liczy ok. 292,82 km2, a na jego terenie mieszka 642 869 osób. Jednak ze względu na to, że do Wrocławia przybywa w trakcie roku akademickiego bardzo dużo studentów, to można śmiało powiedzieć, że zamieszkuje tam wtedy blisko 800 tysięcy mieszkańców, a niektóre dane wskazują, że może być ich nawet milion.

W latach 2015-2017 oraz 2019 roku Wrocław był regularnie klasyfikowany w pierwszej setce miast, gdzie żyje się najlepiej. Chodzi tutaj zarówno o kwestie związane z komfortem życia, bezpieczeństwem, jak i z zatrudnieniem. W dodatku wrocławianie mogą pochwalić się dochodami, które ustępują jedynie mieszkańcom stolicy.

Dlatego też otwarcie nowej działalności we Wrocławiu zdaje się być gwarancją sukcesu. Najważniejsze jest to, aby zbadać rynek i sprawdzić, w jakiej branży szanse na wysokie zyski są największe.

Wrocław — kilka ciekawostek:

  • We Wrocławiu znajduje się najwyższy w Polsce budynek pod względem biuro-mieszkalnym i jest nim Sky Tower.
  • Na ulicach Wrocławia można znaleźć ok. 120 krasnoludków.
  • Na wrocławskim rynku mieści się najstarszy dzwon zegarowy w Polsce.
  • Wrocławska Hala Ludowa znalazła się na liście UNESCO.
  • Wrocław to czwarte miasto w Europie pod względem największej liczby mostów. Wyprzedzają go jedynie Wenecja, Amsterdam oraz Sankt Petersburg.

Wspierane technologie

Mamy bogate doświadczenie, gdyż dotychczas pracowaliśmy z wieloma CMS-ami — w tym z polskimi i zagranicznymi, a nawet takimi zaprojektowanymi indywidualnie dla naszych klientów.

Wykorzystywane narzędzia

W trakcie wykonywania naszych obowiązków czerpiemy wiedzę także dzięki specjalistycznym narzędziom. Pozwalają one mierzyć efekty naszej pracy.