Citation Flow

Co to jest Citation Flow? – Definicja

Citation Flow (CF) to wskaźnik stworzony przez Majestic, który odnosi się do ilości linków przychodzących. W przeciwieństwie do Trust Flow, czyli innego wskaźnika opracowanego przez Majestic, Citation Flow, szacuje wartość linku, bazując na ilości backlinków, z którymi jest on powiązany, a nie na ich jakości. Oba wskaźniki przyjmują skalę od 0 do 100.

Jaką wartość powinien przyjmować ten parametr?

Najlepiej, gdy CF i TF są na podobnym poziomie, jednak przyjmuje się, że to wskaźnik Trust Flow jest ważniejszy w przypadku analizy stron. Wyższa wartość tego wskaźnika świadczy tym, że do strony prowadzą jakościowe linki. Należy mieć jednak na uwadze, że jego zbyt wysoki poziom, w stosunku do wskaźnika CF, może świadczyć o nienaturalnym profilu linków, a tym samym zwiększać ryzyko nałożenia kar od Google. Zbyt wysoka wartość wskaźnika Citation Flow w stosunku do TF, może natomiast informować o bardzo dużej liczbie backlinków słabej jakości, a nawet spamowych, które również mogą negatywnie wpływać na naszą witrynę. Najlepiej zatem utrzymać balans tych dwóch wskaźników.

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

10 powodów spadku sprzedaży w sklepie online

10 powodów spadku sprzedaży w sklepie online

Prowadzisz sklep WWW, który generuje oczekiwane przychody. Nagle jednak okazuje się, że z dnia na dzień masz coraz mniej zamówień i działalność przestaje przynosić takie wyniki, jak dotąd. Przyczyn takiej sytuacji może być wiele – nie oczekuj, że poprawa nadejdzie natychmiast, z dnia na dzień, bez żadnej interwencji. Nic nie dzieje się bez przyczyny, więc teraz Twoim zadaniem jest ustalenie źródła problemu i jego rozwiązanie. Sprawdź, z czego może wynikać spadek sprzedaży w sklepie internetowym.

Czytaj więcej