Citation Flow

Co to jest Citation Flow? – Definicja

Citation Flow (CF) to wskaźnik stworzony przez Majestic, który odnosi się do ilości linków przychodzących. W przeciwieństwie do Trust Flow, czyli innego wskaźnika opracowanego przez Majestic, Citation Flow, szacuje wartość linku, bazując na ilości backlinków, z którymi jest on powiązany, a nie na ich jakości. Oba wskaźniki przyjmują skalę od 0 do 100.

Jaką wartość powinien przyjmować ten parametr?

Najlepiej, gdy CF i TF są na podobnym poziomie, jednak przyjmuje się, że to wskaźnik Trust Flow jest ważniejszy w przypadku analizy stron. Wyższa wartość tego wskaźnika świadczy tym, że do strony prowadzą jakościowe linki. Należy mieć jednak na uwadze, że jego zbyt wysoki poziom, w stosunku do wskaźnika CF, może świadczyć o nienaturalnym profilu linków, a tym samym zwiększać ryzyko nałożenia kar od Google. Zbyt wysoka wartość wskaźnika Citation Flow w stosunku do TF, może natomiast informować o bardzo dużej liczbie backlinków słabej jakości, a nawet spamowych, które również mogą negatywnie wpływać na naszą witrynę. Najlepiej zatem utrzymać balans tych dwóch wskaźników.

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Wyszukujesz swoją reklamę w wyszukiwarce Google i nie wyświetla Ci się? Zaczynasz zastanawiać się, czy Twoja kampania w ogóle działa? Spokojnie! Istnieje wiele powodów, dla których możesz nie znajdować swojej reklamy w wynikach wyszukiwania. W dzisiejszym wpisie przedstawię Ci kilka tych najczęściej występujących.

Czytaj więcej
Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Czy to już pora żeby celebrować dłuższe jesienne wieczory? Jeśli już zamieniasz się w jesieniarę lub jesieniarza to przygotowaliśmy dla Ciebie idealny zestaw lektur na wieczór! Nasz dział SEO zebrał najważniejsze i najciekawsze newsy ze świata SEO. Zapraszamy do lektury!

Czytaj więcej
Refleks, kontekst, zasięgi - co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Refleks, kontekst, zasięgi - co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Chcesz zwiększyć zasięgi w komunikacji Twojej firmy z odbiorcami? Wcale nie musisz przeznaczać ogromnego budżetu na płatne kampanie. Real-Time Marketing jest takim sposobem komunikacji, który przy odpowiednim przygotowaniu pozwala osiągnąć zadowalające efekty, bez pomocy nakładów finansowych. Co to jest RTM? O czym trzeba pamiętać przy tworzeniu RTM’ów i na co warto uważać? Sprawdź!

Czytaj więcej