Citation Flow

Co to jest Citation Flow? – Definicja

Citation Flow (CF) to wskaźnik stworzony przez Majestic, który odnosi się do ilości linków przychodzących. W przeciwieństwie do Trust Flow, czyli innego wskaźnika opracowanego przez Majestic, Citation Flow, szacuje wartość linku, bazując na ilości backlinków, z którymi jest on powiązany, a nie na ich jakości. Oba wskaźniki przyjmują skalę od 0 do 100.

Jaką wartość powinien przyjmować ten parametr?

Najlepiej, gdy CF i TF są na podobnym poziomie, jednak przyjmuje się, że to wskaźnik Trust Flow jest ważniejszy w przypadku analizy stron. Wyższa wartość tego wskaźnika świadczy tym, że do strony prowadzą jakościowe linki. Należy mieć jednak na uwadze, że jego zbyt wysoki poziom, w stosunku do wskaźnika CF, może świadczyć o nienaturalnym profilu linków, a tym samym zwiększać ryzyko nałożenia kar od Google. Zbyt wysoka wartość wskaźnika Citation Flow w stosunku do TF, może natomiast informować o bardzo dużej liczbie backlinków słabej jakości, a nawet spamowych, które również mogą negatywnie wpływać na naszą witrynę. Najlepiej zatem utrzymać balans tych dwóch wskaźników.

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jak porównać oferty agencji SEO?

Jak porównać oferty agencji SEO?

Rozpocząłeś poszukiwania agencji, która zrealizuje dla Ciebie kampanię SEO i zebrałeś już kilka ofert. Widzisz w nich mnóstwo przeróżnych informacji, z których nie do końca wszystko rozumiesz. Jak powinieneś porównać oferty, aby wybrać tą, która będzie dla Ciebie najlepsza? Na co powinieneś zwrócić uwagę?

Czytaj więcej
Kiedy rozpocząć współpracę z agencją SEO?

Kiedy rozpocząć współpracę z agencją SEO?

Posiadasz stronę internetową, na której znajdują się opisy Twoich usług? A możesz jesteś właścicielem sklepu online lub prowadzisz inną witrynę internetową? Zapewne zależy Ci na tym, aby dotrzeć z ofertą do jak największej liczby odbiorców w sieci, a w tym może Ci pomóc agencja SEO. Dowiedz się, kiedy warto zdecydować się na taką współpracę.

Czytaj więcej
Czerwcowa aktualizacja głównego algorytmu Google

Czerwcowa aktualizacja głównego algorytmu Google

2 czerwca Google wdrożyło aktualizację głównego algorytmu wyszukiwarki. Czego można się spodziewać? Czy zobaczymy zawirowania w wynikach wyszukiwania i w jaki sposób można się przygotować do kolejnych aktualizacji, które czekają nas już w kolejnym miesiącu (spoiler alert!)?

Czytaj więcej