Trust Flow

Co to jest Trust Flow? – Definicja

Wskaźnik Trust Flow określa wiarygodność domeny. W praktyce oznacza to tyle, że na podstawie analizy profilu domen linkujących – przede wszystkim ich jakości – można określić wiarygodność danej domeny. Im bardziej jakościowe domeny (z większym trust flow) linkują do strony, tym wyższy jest jej trust flow. Drugim wskaźnikiem w Majestic, który dotyczy ilości linków, jest Citation Flow.

Trust Flow to wskaźnik określany jest przez algorytmy aplikacji Majestic. Przepływ linków zaufanych wyraża się w skali od 1-100, przy czym im wyższy wynik, tym silniejszy profil linków, a rezultacie większy potencjał SEO.

Analogicznym wskaźnikiem jest URL Rating stworzony przez firmę Ahrefs, który skupia się na kondycji linkowania strony i wyrażany jest w podobnej skali algorytmicznej.

Jak zwiększyć wskaźnik Trust Flow?

  • należy zdobywać linki zewnętrzne ze stron mających większy wskaźnik Trust Flow niż pozycjonowana domena,
  • warto zadbać o dywersyfikacje linków dofollow oraz nofollow,
  • duży wpływ ma również dywersyfikacja anchorów.
Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Podstawy SEO dla web developera.  Co warto wiedzieć?

Podstawy SEO dla web developera. Co warto wiedzieć?

Optymalizacja strony WWW jest niezbędnym elementem w SEO. Witryna powinna spełniać wymagania algorytmu Google, gdyż ma to istotny wpływ na jej widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania. Podstawy SEO dla programisty są kluczową wiedzą, która pomoże web developerowi odpowiedzialnemu za realizację serwisu ułatwić proces budowania widoczności strony w SERP-ach, a także osiągnięcie porozumienia pomiędzy programistą a SEOwcem.

Czytaj więcej
Platforma sprzedaży B2B - jakie cechy powinna posiadać?

Platforma sprzedaży B2B - jakie cechy powinna posiadać?

Rynek e-commerce to dzisiaj nie tylko ciągle rosnąca liczba sklepów internetowych kierujących swoją ofertę do klienta indywidualnego. To również szereg platform, które wspierają procesy sprzedaży B2B i pomagają realizować zamówienia od klientów hurtowych. Czym powinna się charakteryzować dobrze zaprojektowana platforma B2B? O tym poniżej.

Czytaj więcej