Trust Flow

Co to jest Trust Flow? – Definicja

Wskaźnik Trust Flow określa wiarygodność domeny. W praktyce oznacza to tyle, że na podstawie analizy profilu domen linkujących – przede wszystkim ich jakości – można określić wiarygodność danej domeny. Im bardziej jakościowe domeny (z większym trust flow) linkują do strony, tym wyższy jest jej trust flow. Drugim wskaźnikiem w Majestic, który dotyczy ilości linków, jest Citation Flow.

Trust Flow to wskaźnik określany jest przez algorytmy aplikacji Majestic. Przepływ linków zaufanych wyraża się w skali od 1-100, przy czym im wyższy wynik, tym silniejszy profil linków, a rezultacie większy potencjał SEO.

Analogicznym wskaźnikiem jest URL Rating stworzony przez firmę Ahrefs, który skupia się na kondycji linkowania strony i wyrażany jest w podobnej skali algorytmicznej.

Jak zwiększyć wskaźnik Trust Flow?

  • należy zdobywać linki zewnętrzne ze stron mających większy wskaźnik Trust Flow niż pozycjonowana domena,
  • warto zadbać o dywersyfikacje linków dofollow oraz nofollow,
  • duży wpływ ma również dywersyfikacja anchorów.
Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jak utworzyć i skonfigurować konto Google Merchant Center?

Jak utworzyć i skonfigurować konto Google Merchant Center?

Jeżeli rozważasz rozpoczęcie prowadzenia kampanii produktowych w Google Ads, niezbędne będzie utworzenie oraz poprawne skonfigurowanie konta Google Merchant Center. Nie jesteś pewien, jak się do tego zabrać? Nie martw się! Specjalnie dla Ciebie przygotowałam dokładną instrukcję zakładania takiego konta. Czytaj dalej!

Czytaj więcej