Trust Flow

Co to jest Trust Flow? – Definicja

Wskaźnik Trust Flow określa wiarygodność domeny. W praktyce oznacza to tyle, że na podstawie analizy profilu domen linkujących – przede wszystkim ich jakości – można określić wiarygodność danej domeny. Im bardziej jakościowe domeny (z większym trust flow) linkują do strony, tym wyższy jest jej trust flow. Drugim wskaźnikiem w Majestic, który dotyczy ilości linków, jest Citation Flow.

Trust Flow to wskaźnik określany jest przez algorytmy aplikacji Majestic. Przepływ linków zaufanych wyraża się w skali od 1-100, przy czym im wyższy wynik, tym silniejszy profil linków, a rezultacie większy potencjał SEO.

Analogicznym wskaźnikiem jest URL Rating stworzony przez firmę Ahrefs, który skupia się na kondycji linkowania strony i wyrażany jest w podobnej skali algorytmicznej.

Jak zwiększyć wskaźnik Trust Flow?

  • należy zdobywać linki zewnętrzne ze stron mających większy wskaźnik Trust Flow niż pozycjonowana domena,
  • warto zadbać o dywersyfikacje linków dofollow oraz nofollow,
  • duży wpływ ma również dywersyfikacja anchorów.
Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jak napisać dobry artykuł sponsorowany?

Jak napisać dobry artykuł sponsorowany?

Artykuły sponsorowane to forma reklamy, która z jednej strony może bezpośrednio przekładać się na zdobywanie klientów, a z drugiej może również wspierać SEO Twojej strony. Tych celów nie zrealizujesz jednak byle jaką treścią. Powinna być ona przemyślana. Jak napisać dobry artykuł sponsorowany? Co ma kluczowe znaczenie? Czytaj dalej.

Czytaj więcej
Duże zasięgi, niski koszt i skuteczny sposób na zwiększenie świadomości marki - na czym polega Viral Marketing?

Duże zasięgi, niski koszt i skuteczny sposób na zwiększenie świadomości marki - na czym polega Viral Marketing?

Społeczność internetowa to wyjątkowo silne narzędzie marketingowe. Wzajemne udostępnianie sobie treści przez użytkowników stanowi ogromny potencjał w kontekście działań promocyjnych i sprzedażowych. Ciekawym przykładem tego, jak różną formę może przybierać, jest marketing wirusowy. Kampanie te potrafią być zarazem niezwykle kreatywne, skuteczne i opłacalne. Na czym polega Viral Marketing i jakie znaczenie może mieć w e-commerce?

Czytaj więcej