Google Data Studio

Google Data Studio: co to jest? – Definicja

Google Data Studio, zwane również Data Studio, to darmowe narzędzie od Google, służące do raportowania i wizualizacji danych. W raporcie możemy umieścić dane z różnych źródeł, takich jak: Google Analytics czy Search Console, a następnie łatwo je modyfikować i udostępniać.

Jakie są zalety korzystania z Google Data Studio?

Istnieje wiele korzyści z korzystania z tej platformy. Wśród nich możemy wymienić:

  • pobieranie danych z różnych źródeł i możliwość umieszczenia ich w jednym raporcie,
  • dostęp do dużej liczby widżetów i wykresów,
  • darmowe szablony,
  • tworzenie czytelnych, przejrzystych raportów,
  • łatwe udostępnianie raportów,
  • raportowanie dynamiczne,
  • możliwość skorzystania z bezpłatnych tutoriali Data Studio.

Użyteczność i wszechstronność tego narzędzia pomaga podejmować szybsze decyzje i osiągać lepsze wyniki. Dzięki Google Data Studio Twój zespół może zaoszczędzić czas i pieniądze, tworząc i udostępniając przejrzyste raporty w ciągu kilku minut.

Więcej na temat tego narzędzia znajdziesz w artykule na naszym blogu: Jak czytać raporty Google Ads?

Czy ta definicja była pomocna?
(0)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jak porównać oferty agencji SEO?

Jak porównać oferty agencji SEO?

Rozpocząłeś poszukiwania agencji, która zrealizuje dla Ciebie kampanię SEO i zebrałeś już kilka ofert. Widzisz w nich mnóstwo przeróżnych informacji, z których nie do końca wszystko rozumiesz. Jak powinieneś porównać oferty, aby wybrać tą, która będzie dla Ciebie najlepsza? Na co powinieneś zwrócić uwagę?

Czytaj więcej
Kiedy rozpocząć współpracę z agencją SEO?

Kiedy rozpocząć współpracę z agencją SEO?

Posiadasz stronę internetową, na której znajdują się opisy Twoich usług? A możesz jesteś właścicielem sklepu online lub prowadzisz inną witrynę internetową? Zapewne zależy Ci na tym, aby dotrzeć z ofertą do jak największej liczby odbiorców w sieci, a w tym może Ci pomóc agencja SEO. Dowiedz się, kiedy warto zdecydować się na taką współpracę.

Czytaj więcej
Czerwcowa aktualizacja głównego algorytmu Google

Czerwcowa aktualizacja głównego algorytmu Google

2 czerwca Google wdrożyło aktualizację głównego algorytmu wyszukiwarki. Czego można się spodziewać? Czy zobaczymy zawirowania w wynikach wyszukiwania i w jaki sposób można się przygotować do kolejnych aktualizacji, które czekają nas już w kolejnym miesiącu (spoiler alert!)?

Czytaj więcej