Google Data Studio: Co to jest?

GDS – Definicja

Google Data Studio, zwane również Data Studio, to darmowe narzędzie od Google, służące do raportowania i wizualizacji danych. W raporcie możemy umieścić dane z różnych źródeł, takich jak: Google Analytics czy Search Console, a następnie łatwo je modyfikować i udostępniać.

Jakie są zalety korzystania z Google Data Studio?

Istnieje wiele korzyści z korzystania z tej platformy. Wśród nich możemy wymienić:

  • pobieranie danych z różnych źródeł i możliwość umieszczenia ich w jednym raporcie,
  • dostęp do dużej liczby widżetów i wykresów,
  • darmowe szablony,
  • tworzenie czytelnych, przejrzystych raportów,
  • łatwe udostępnianie raportów,
  • raportowanie dynamiczne,
  • możliwość skorzystania z bezpłatnych tutoriali Data Studio.

Użyteczność i wszechstronność tego narzędzia pomaga podejmować szybsze decyzje i osiągać lepsze wyniki. Dzięki Google Data Studio Twój zespół może zaoszczędzić czas i pieniądze, tworząc i udostępniając przejrzyste raporty w ciągu kilku minut.

Więcej na temat tego narzędzia znajdziesz w artykule na naszym blogu: Jak czytać raporty Google Ads?

Czy ta definicja była pomocna?
(0)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

O czym musisz pamiętać, przenosząc swoją firmę do Internetu?

O czym musisz pamiętać, przenosząc swoją firmę do Internetu?

Prowadzisz biznes stacjonarnie? Weź pod uwagę rozpoczęcie działalności online. Coraz więcej Polaków korzysta z internetu, jednocześnie z roku na rok rośnie odsetek kupujących w sieci. Temu wszystkiemu towarzyszy intensywny rozwój e-commerce. 2020 rok był wyjątkowy dla firm prowadzących działalność online - do wzrostu zainteresowania ich ofertą dodatkowo przyczyniła się pandemia. Dlatego nie powinieneś zwlekać z przeniesieniem firmy do internetu. O czym musisz pamiętać?

Czytaj więcej
Wyszukiwarka w sklepie internetowym – jak usprawnić wyszukiwanie produktów w ecommerce?

Wyszukiwarka w sklepie internetowym – jak usprawnić wyszukiwanie produktów w ecommerce?

W sklepach internetowych możesz często wybierać z setek, a nawet tysięcy produktów. Nawet, jeśli menu zostało wręcz idealnie zaplanowane i możesz łatwo dotrzeć do każdej kategorii i podkategorii, to i tak odnalezienie konkretnej rzeczy może być czasochłonne. Dlatego niezbędnym elementem jest wyszukiwarka wewnętrzna w sklepie. Dlaczego jest ona tak ważna? Jak działa i jakie są cechy dobrej wyszukiwarki?

Czytaj więcej
O co pytać agencję SEO na etapie wyboru? 13 pytań do firmy SEO

O co pytać agencję SEO na etapie wyboru? 13 pytań do firmy SEO

Powierzono Ci trudne zadanie znalezienia agencji SEO, a nie masz żadnego doświadczenia z tą branżą i tak naprawdę nie wiesz, od czego zacząć? Żeby ułatwić Ci to zadanie, przygotowaliśmy listę pytań, które możesz wykorzystać, wybierając firmę do współpracy w zakresie pozycjonowania. Być może dzięki naszym sugestiom zabłyśniesz przed szefem, a Twój wybór przełoży się na pozyskanie klientów z wyszukiwarki Google. A więc, o co pytać agencję SEO?

Czytaj więcej