.animate-view{opacity: 1 !important;}

Interakcje

Czym są interakcje w Google Ads? – Definicja

Interakcje to działania użytkownika po zetknięciu z reklamą online. Działania te uzależnione są od formatu w jakim występuje kreacja. I tak:

  • dla reklam wideo będą to obejrzenia,
  • dla reklam produktowych – przegląd produktów zawartych w kreacji i jej kliknięcie,
  • dla sieci reklamowej i sieci wyszukiwania – kliknięcie w reklamę,
  • dla reklam „tylko połączenie” będzie to kontakt telefoniczny z firmą.

Czego się z nich dowiem?

Mówią Ci one o tym, jak skuteczne są Twoje reklamy. Możesz poznać również współczynnik interakcji, dzięki któremu dowiesz się jak często odbiorcy wchodzą w interakcję z Twoją reklamą względem wszystkich jej wyświetleń.

Definicja interakcje

Gdzie je znajdę?

Interakcje znajdziesz w jednej z kolumn z kluczowymi wskaźnikami kampanii oraz grupy reklam. Jeśli ich nie widzisz, wejdź w „Modyfikację kolumn” i wybierz zakładkę „Skuteczność”.

Przeczytaj powiązane posty

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Porozmawiajmy o Twoim SEO i SEM