Interakcje

Czym są interakcje w Google Ads? – Definicja

Interakcje to działania użytkownika po zetknięciu z reklamą online. Działania te uzależnione są od formatu w jakim występuje kreacja. I tak:

  • dla reklam wideo będą to obejrzenia,
  • dla reklam produktowych – przegląd produktów zawartych w kreacji i jej kliknięcie,
  • dla sieci reklamowej i sieci wyszukiwania – kliknięcie w reklamę,
  • dla reklam „tylko połączenie” będzie to kontakt telefoniczny z firmą.

Czego się z nich dowiem?

Mówią Ci one o tym, jak skuteczne są Twoje reklamy. Możesz poznać również współczynnik interakcji, dzięki któremu dowiesz się jak często odbiorcy wchodzą w interakcję z Twoją reklamą względem wszystkich jej wyświetleń.

Definicja interakcje

Gdzie je znajdę?

Interakcje znajdziesz w jednej z kolumn z kluczowymi wskaźnikami kampanii oraz grupy reklam. Jeśli ich nie widzisz, wejdź w „Modyfikację kolumn” i wybierz zakładkę „Skuteczność”.

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Podstawy SEO dla web developera.  Co warto wiedzieć?

Podstawy SEO dla web developera. Co warto wiedzieć?

Optymalizacja strony WWW jest niezbędnym elementem w SEO. Witryna powinna spełniać wymagania algorytmu Google, gdyż ma to istotny wpływ na jej widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania. Podstawy SEO dla programisty są kluczową wiedzą, która pomoże web developerowi odpowiedzialnemu za realizację serwisu ułatwić proces budowania widoczności strony w SERP-ach, a także osiągnięcie porozumienia pomiędzy programistą a SEOwcem.

Czytaj więcej
Platforma sprzedaży B2B - jakie cechy powinna posiadać?

Platforma sprzedaży B2B - jakie cechy powinna posiadać?

Rynek e-commerce to dzisiaj nie tylko ciągle rosnąca liczba sklepów internetowych kierujących swoją ofertę do klienta indywidualnego. To również szereg platform, które wspierają procesy sprzedaży B2B i pomagają realizować zamówienia od klientów hurtowych. Czym powinna się charakteryzować dobrze zaprojektowana platforma B2B? O tym poniżej.

Czytaj więcej