Czym są interakcje w Google Ads? – Definicja
Interakcje to działania użytkownika po zetknięciu z reklamą online. Działania te uzależnione są od formatu w jakim występuje kreacja. I tak:
- dla reklam wideo będą to obejrzenia,
- dla reklam produktowych – przegląd produktów zawartych w kreacji i jej kliknięcie,
- dla sieci reklamowej i sieci wyszukiwania – kliknięcie w reklamę,
- dla reklam „tylko połączenie” będzie to kontakt telefoniczny z firmą.
Czego się z nich dowiem?
Mówią Ci one o tym, jak skuteczne są Twoje reklamy. Możesz poznać również współczynnik interakcji, dzięki któremu dowiesz się jak często odbiorcy wchodzą w interakcję z Twoją reklamą względem wszystkich jej wyświetleń.
Gdzie je znajdę?
Interakcje znajdziesz w jednej z kolumn z kluczowymi wskaźnikami kampanii oraz grupy reklam. Jeśli ich nie widzisz, wejdź w „Modyfikację kolumn” i wybierz zakładkę „Skuteczność”.