Interakcje

Czym są interakcje w Google Ads? – Definicja

Interakcje to działania użytkownika po zetknięciu z reklamą online. Działania te uzależnione są od formatu w jakim występuje kreacja. I tak:

  • dla reklam wideo będą to obejrzenia,
  • dla reklam produktowych – przegląd produktów zawartych w kreacji i jej kliknięcie,
  • dla sieci reklamowej i sieci wyszukiwania – kliknięcie w reklamę,
  • dla reklam „tylko połączenie” będzie to kontakt telefoniczny z firmą.

Czego się z nich dowiem?

Mówią Ci one o tym, jak skuteczne są Twoje reklamy. Możesz poznać również współczynnik interakcji, dzięki któremu dowiesz się jak często odbiorcy wchodzą w interakcję z Twoją reklamą względem wszystkich jej wyświetleń.

Definicja interakcje

Gdzie je znajdę?

Interakcje znajdziesz w jednej z kolumn z kluczowymi wskaźnikami kampanii oraz grupy reklam. Jeśli ich nie widzisz, wejdź w „Modyfikację kolumn” i wybierz zakładkę „Skuteczność”.

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

10 pytań i odpowiedzi o SEO

10 pytań i odpowiedzi o SEO

Czy w SEO odpowiedzią na każde pytanie jest “to zależy”? Wojciech Urban udowadnia, że nie zawsze! Zebraliśmy 10 najczęściej powtarzających się pytań o SEO i nagraliśmy krótkie filmiki z odpowiedziami. Możesz ich posłuchać na naszym kanale na YouTube lub przeczytać transkrypcję na naszym blogu. 

Czytaj więcej
Jak dodać firmę do Google Maps?

Jak dodać firmę do Google Maps?

Jeśli chcesz, aby Twoja firma była dobrze widoczna w sieci, wykorzystaj możliwości wizytówki Google Moja Firma. Jej posiadanie pozytywnie wpływa nie tylko na wizerunek, ale również pozycjonowanie strony. Podpowiadamy, jak dodać firmę do Google Maps. Dzięki temu przy niewielkim wysiłku zyskasz liczne korzyści dla swojego biznesu.

Czytaj więcej