Interakcje

Czym są interakcje w Google Ads? – Definicja

Interakcje to działania użytkownika po zetknięciu z reklamą online. Działania te uzależnione są od formatu w jakim występuje kreacja. I tak:

  • dla reklam wideo będą to obejrzenia,
  • dla reklam produktowych – przegląd produktów zawartych w kreacji i jej kliknięcie,
  • dla sieci reklamowej i sieci wyszukiwania – kliknięcie w reklamę,
  • dla reklam „tylko połączenie” będzie to kontakt telefoniczny z firmą.

Czego się z nich dowiem?

Mówią Ci one o tym, jak skuteczne są Twoje reklamy. Możesz poznać również współczynnik interakcji, dzięki któremu dowiesz się jak często odbiorcy wchodzą w interakcję z Twoją reklamą względem wszystkich jej wyświetleń.

Definicja interakcje

Gdzie je znajdę?

Interakcje znajdziesz w jednej z kolumn z kluczowymi wskaźnikami kampanii oraz grupy reklam. Jeśli ich nie widzisz, wejdź w „Modyfikację kolumn” i wybierz zakładkę „Skuteczność”.

  5,00 / 5 ( 1 )
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu.