Zacznij przyciągać większą liczbę klientów na swoją stronę www! Z przyjemnością możemy zrobić to za Ciebie. Niezawodnym sposobem w tym przypadku jest pozycjonowanie witryny w Gdyni. Przekonaj się, ile jeszcze innych korzyści może Ci ono zagwarantować!
Gdynia jest miastem, gdzie sporo firm decyduje się na pozycjonowanie. Dlaczego? W ten sposób mogą zwiększać sprzedaż, zyskiwać klientów, a co za tym idzie rozwijać swoją firmę. Istotne staje się również to, że dzięki wysokiej pozycji w Google możesz wreszcie zbudować pozycję lidera czy eksperta w swojej branży, a to z kolei spowoduje, że Twoja firm zyska stały dopływ zysków.
Najważniejsze staje się to, aby dobrać korzystną strategię SEO. Bez niej osiągnięcie zamierzonych celów będzie znacznie trudniejsze. Jedną z możliwości jest pozycjonowanie lokalne. Polega ono przede wszystkim na przeprowadzeniu analizy słów kluczowych i wytypowaniu tych, które zawierają nazwę miasta, np. Gdynia. Takie rozwiązanie sprawia, że nie będziesz walczył z konkurentami z całej Polski i na 100% skupisz się na tym, żeby dotrzeć do lokalnej społeczności.
Fraza lokalna | Wolumen wyszukiwania |
Fryzjer Gdynia | 5400 |
Noclegi Gdynia | 6600 |
Sklep rowerowy Gdynia | 1600 |
Restauracja Gdynia | 9900 |
Kolejną możliwością jest pozycjonowanie szerokie. Tutaj również chętnie wybierane są frazy lokalne z nazwą miejscowości, ale nie to jest najistotniejsze. Zdecydowanie ważniejszą rolę odgrywa jak najdokładniejsze sprecyzowanie cech danego produktu czy usługi. Dzięki temu, że frazy kluczowe składają się z większej liczby wyrazów, możesz trafiać do osób, które dokładnie wiedzą, czego szukają. Takie rozwiązanie wiąże się z bardzo wysokim poziomem wskaźnika konwersji.
Fraza lokalna | Wolumen wyszukiwania |
Pozycjonowanie Gdynia | 140 |
Pozycjonowanie stron Gdynia | 170 |
Pozycjonowanie stron internetowych Gdynia | 10 |
SEO Gdynia | 40 |
Nie można zapomnieć także o tym, że sklepy internetowe także doceniają potęgę pozycjonowania. W końcu dobranie odpowiednich słów kluczowych sprawia, że witryna staje się bardziej widoczna, a to zwiększa Twoje szanse na wzrost sprzedaży. Przy okazji, kiedy posiadasz także sklep stacjonarny, możesz postawić na pozycjonowanie lokalne w Gdyni, żeby zwiększyć liczbę odwiedzających Twój stacjonarny sklep. Badania wskazują, że wiele osób lubi jeszcze przed zakupem ocenić jakość towarów, więc możesz na tym podwójnie zyskać.
Sklep internetowy, który jest pozycjonowany działa sprawniej i ląduje na czołowych miejscach w Google dzięki wielu różnym frazom. To zdecydowanie zwiększa zasięg Twojej działalności.
Wybór Słów Kluczowych
Pierwszy krok to analiza ruchu – na tej podstawie powstaje strategia działania. Następnie dobieramy najlepsze i najbardziej konwertujące frazy kluczowe z uwzględnieniem słowa „Gdynia„.
Audyt SEO
Obszerny audyt strony, który uwzględnia parametry mające wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania oraz określa potrzeby optymalizacyjne.
Optymalizacja Techniczna
Optymalizacje techniczne mają pomóc zrozumieć robotom Google zawartość Twojej strony.
Budowanie Treści
Budowanie treści, z uwzględnieniem słów lokalnych, na stronę oraz tych, które będą wykorzystane w procesie link buildingu, to kolejny etap pracy nad widocznością Twojej strony.
Optymalizacja Treści
Odpowiednio zoptymalizowane treści będą miały duży wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej w Gdyni.
Jakościowy Link Building
W ramach link buildingu istotne jest tworzenie wartościowych odnośników, których źródła są zróżnicowane i wysokiej jakości ze szczególnym uwzględnieniem wizytówek NAP.
Analiza i Raportowanie
Analiza ruchu, mierzenie wpływu działań SEO na sprzedaż, a także podsumowanie wykonanych działań to część naszych cyklicznych raportów.
Konsultacje
Kontakt z klientem jest dla nas bardzo ważny, dlatego chętnie omówimy z Tobą audyt, comiesięczny raport czy też porozmawiamy o bieżących sprawach.
Nie. Jeśli chcesz, możesz stworzyć wizytówkę na Mapach Google, ale nie musisz tego robić. W końcu pozycjonowanie lokalne samo w sobie znacząco zwiększa Twoją widoczność lokalną.
Nie. To Twój wybór, ale my gorąco polecamy połączenie obu tych rozwiązań.
Nie. Możesz pozycjonować się w Gdyni, nawet jeśli Twoja firma znajduje się na drugim końcu Polski.
Oczywiście! Dzięki dokładnej analizie możesz zdecydować, w jakich miastach szczególnie opłaca Ci się pozycjonować swoją witrynę. Krok po kroku możesz zwiększać swój zasięg.
Gdynia to miasto położone w województwie pomorskim i mieszka tam ok. 246 348, choć ze względu na wiele walorów turystycznych standardowo przebywa tam znacznie więcej osób. Uznaje się Gdynię za największe miasto, które nie jest siedzibą żadnego województwa. Jej powierzchnia liczby 135,14 km².
Największy nacisk w tym rejonie kładzie się oczywiście na turystykę. To właśnie dzięki niej zarabia zdecydowana większość mieszkańców. Nie brakuje tutaj firm zajmujących się organizacją wycieczek, budujących czy będących właścicielami hoteli, pensjonatów czy domów wczasowych. Pomimo bardzo dużego zainteresowania ze strony turystów nowe firmy, które nie inwestują w reklamę, mają trudność, aby wybić się na tle konkurencji. W tym celu właśnie tak chętnie gdyńskie firmy stawiają na pozycjonowanie lokalne.
Gdynia – kilka ciekawostek:
Daj nam znać jeśli potrzebujesz pomocy z SEO i/albo SEM. Wypełnij formularz i podaj swój URL. Wybierz preferowaną formę kontaktu. Odezwiemy się do Ciebie w 48h.
Powiedz nam nieco więcej o Twoim biznesie online: jakie cele chcesz zrealizować i jakie przeszkody stoją obecnie na Twojej drodze do ich osiągnięcia.
Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.
Dostajesz swój całkowicie spersonalizowany plan działania z kilkoma wariantami cenowymi. Przejdziemy przez niego razem, żeby pokazać Ci, w jaki sposób strategia SEO poprawi rankingi Twojej strony.