Większa widoczność w sieci — czy to możliwe? Tak! Zapewni Ci to pozycjonowanie Twojej strony w Gnieźnie. Ten proces, choć wymaga czasu i przemyślanego działania, to zapewnia wiele korzyści. Dlatego wykorzystamy swoją wiedzę oraz znajomość algorytmów Google. Sprawdź to sam!
Pozycjonowanie stron w Gnieźnie Dlaczego warto?
Gniezno to miasto, gdzie rośnie konkurencyjność na ogólne słowa kluczowe. Dlatego pomożemy Ci stoczyć zwycięską walkę o wysoką pozycję w Google. W tym celu przeanalizujemy rynek i Twoją branżę, stworzymy strategię SEO, a następnie ją wdrożymy. Zadbamy też o wybór skutecznych fraz.
Pozycjonowanie lokalne strony w Gnieźnie polega na wykorzystaniu fraz lokalnych. Wiesz, czym wyróżniają się takie słowa kluczowe? Przede wszystkim tym, że w ich treści jest uwzględniona konkretna lokalizacja. Takie rozwiązanie ma spory potencjał! W końcu Twoja oferta już wkrótce stanie się widoczna dla mieszkańców Gniezna bądź np. dla turystów, którzy chcą odwiedzić to miasto. W ten sposób zyskasz sporą przewagę nad konkurencją i wyprzedzisz ich w wyścigu o nowych klientów. Poza tym powodzenie fraz lokalnych zapewni Ci większy ruch na stronie, a nawet wzrost zysków. Wtedy będziesz mógł dalej inwestować w rozwój swojej firmy.
Przykład fraz lokalnych i ich wolumen wyszukiwania:
Pozycjonowanie, które jest jednocześnie lokalne i szerokie — czy to w ogóle możliwe? Oczywiście! Wystarczy, że postawisz na naprawdę konkretne słowa kluczowe. W tym przypadku frazy są nieco dłuższe, zawierają nazwę odpowiedniego miasta, a przy tym są naprawdę szczegółowe. Dzięki temu bez problemu odnajdą Cię zdecydowani użytkownicy, szukający konkretnego produktu czy usługi. Na pewno wpłynie to pozytywnie na większy ruch na stronie, a także na wzrost konwersji.
Przykłady fraz szerokich i ich wolumen wyszukiwania:
Fraza lokalna
Wolumen wyszukiwania
Pozycjonowanie Gniezno
70
Pozycjonowanie stron Gniezno
20
Pozycjonowanie stron internetowych Gniezno
10
*wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google
3. Pozycjonowanie sklepu internetowego w Gnieźnie
Pozycjonując sklep internetowy, nie musisz rezygnować z dodawania lokalizacji. W końcu takie rozwiązanie zapewni Ci wiele korzyści. Przede wszystkim zwróć uwagę na możliwość zajęcia wysokiej lokaty w wyszukiwarce Google. Dzięki temu staniesz się jeszcze bardziej widoczny dla odbiorców — nowych oraz tych stałych. Poza tym miejsce w TOP5 często jest utożsamiane przez użytkowników ze sporą popularnością, urozmaiconym asortymentem, wysoką jakością, a także z pozycją lidera w swojej branży. Takie skojarzenia na pewno Ci się przysłużą! Pamiętaj też o tym, że pozycjonowanie wymaga ciągłego udoskonalania sklepu online, zatem zyskasz interesujące treści, jeszcze więcej słów kluczowych, zoptymalizowaną witrynę i kolejne podstrony.
Wybór Słów Kluczowych Pierwszy krok to analiza ruchu – na tej podstawie powstaje strategia działania. Następnie dobieramy najlepsze i najbardziej konwertujące frazy kluczowe z uwzględnieniem słowa „Gniezno„.
Audyt SEO Obszerny audyt strony, który uwzględnia parametry mające wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania oraz określa potrzeby optymalizacyjne.
Optymalizacja Techniczna Optymalizacje techniczne mają pomóc zrozumieć robotom Google zawartość Twojej strony.
Budowanie Treści Budowanie treści, z uwzględnieniem słów lokalnych, na stronę oraz tych, które będą wykorzystane w procesie link buildingu, to kolejny etap pracy nad widocznością Twojej strony.
Optymalizacja Treści Odpowiednio zoptymalizowane treści będą miały duży wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej w Gnieźnie.
Jakościowy Link Building W ramach link buildingu istotne jest tworzenie wartościowych odnośników, których źródła są zróżnicowane i wysokiej jakości ze szczególnym uwzględnieniem wizytówek NAP.
Analiza i Raportowanie Analiza ruchu, mierzenie wpływu działań SEO na sprzedaż, a także podsumowanie wykonanych działań to część naszych cyklicznych raportów.
Analiza i Raportowanie Analiza ruchu, mierzenie wpływu działań SEO na sprzedaż, a także podsumowanie wykonanych działań to część naszych cyklicznych raportów.
FAQ Najczęściej zadawane pytania o pozycjonowaniu stron w Gnieźnie
1. Czy żeby posiadać wizytówkę Google w Gnieźnie muszę mieć stronę internetową?
Nie. Strona lub sklep internetowy nie muszą być połączone z wizytówką Google. Poza tym w trakcie zakładania wizytówki nie jest wymagane posiadanie własnej witryny www.
2. Czy trzeba mieć firmę/siedzibę/oddział w Gnieźnie, żeby się pozycjonować w tym mieście?
Nie. Możesz zacząć pozycjonować swoją stronę www na dowolną lokalizację. Nie musisz tam pracować, mieć siedzibę czy oddział. Ważne jest tylko to, żeby w tym mieście znajdowali się odbiorcy, do których chcesz trafić z ofertą.
3. Ile kosztuje pozycjonowanie w Gnieźnie?
Do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie, dlatego nie mamy sztywnego cennika. Odezwij się do nas, a przeanalizujemy Twoją stronę, konkurencyjność lokalizacji i słów kluczowych, a także sprawdźmy, jakie działania pozycjonujące podjąłeś w przeszłości.
4. Jak długo trwa pozycjonowanie?
Pozycjonowanie to długotrwały proces, więc efekty naszej współpracy dostrzeżesz dopiero po kilku miesiącach — najczęściej jest to 6 miesięcy do nawet roku.
Wykorzystywane technologie
Gniezno a biznes Czy warto?
Gniezno to miasto ważne dla historii Polski, dlatego jest regularnie odwiedzane przez turystów i pielgrzymów nie tylko z kraju, ale również z zagranicy. Szacuje się, że liczba turystów w ciągu roku wynosi blisko 10 tys. Na stałe w Gnieźnie mieszka 68 943 osób, a miasto zajmuje powierzchnię 40,6 km². Poza tym nie tylko turystyka jest ważna dla jego rozwoju. W końcu istotną częścią lokalnej gospodarki są przedsiębiorstwa przemysłowe typu Velux, Panasonic Energy Poland, Polanex czy Trepko. Przyczyniło się to do zwiększenia konkurencyjności w niektórych branżach, co jest widoczne również w Internecie. Jednak oprócz tego Gniezno to dobra lokalizacja dla wielu przedsiębiorców.
Gniezno – kilka ciekawostek:
Na Wzgórzu Lecha w Gnieźnie w latach 940-941 powstało państwo Polan.
W katedrze gnieźnieńskiej znajdują się szczątki św. Wojciecha — złożył je tam Bolesław Chrobry.
W Gnieźnie istnieje szlak turystyczny tzw. Trakt Królewski, a na jego trasie znajdują się posągi pięciu królów Polski, dwóch legendarnych władców — Lecha i Piasta, a także piętnaście rzeźb królików.
Według legend nazwa miasta Gniezno pochodzi od słowa „gniazdo” lub „gnieździć się”.
Zacznij zwiększać obecność swojej marki w Internecie!
1.
Umów się na rozmowę
Daj nam znać jeśli potrzebujesz pomocy z SEO i/albo SEM. Wypełnij formularz i podaj swój URL. Wybierz preferowaną formę kontaktu. Odezwiemy się do Ciebie w 48h.
2.
Poznajmy się
Powiedz nam nieco więcej o Twoim biznesie online: jakie cele chcesz zrealizować i jakie przeszkody stoją obecnie na Twojej drodze do ich osiągnięcia.
3.
Analiza SEO
Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.
4.
Twój indywidualny plan SEO
Dostajesz swój całkowicie spersonalizowany plan działania z kilkoma wariantami cenowymi. Przejdziemy przez niego razem, żeby pokazać Ci, w jaki sposób strategia SEO poprawi rankingi Twojej strony.
Chcesz przyspieszyć rozwój swojej firmy w internecie dzięki oryginalnym strategiom SEO?
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Ściśle niezbędne ciasteczka
Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.
Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.