Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie Gniezno

Marzysz o wysokiej pozycji w Google? Zatem zacznij pozycjonować stronę w Gnieźnie — pomożemy Ci w tym!

Pozycjonowanie strony w Gnieźnie

Większa widoczność w sieci — czy to możliwe? Tak! Zapewni Ci to pozycjonowanie Twojej strony w Gnieźnie. Ten proces, choć wymaga czasu i przemyślanego działania, to zapewnia wiele korzyści. Dlatego wykorzystamy swoją wiedzę oraz znajomość algorytmów Google. Sprawdź to sam!

Pozycjonowanie strony w Gnieźnie — dlaczego warto?

Gniezno to miasto, gdzie rośnie konkurencyjność na ogólne słowa kluczowe. Dlatego pomożemy Ci stoczyć zwycięską walkę o wysoką pozycję w Google. W tym celu przeanalizujemy rynek i Twoją branżę, stworzymy strategię SEO, a następnie ją wdrożymy. Zadbamy też o wybór skutecznych fraz.

Jak pozycjonować stronę w Gnieźnie?

1. Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne Gniezno - mapa

Pozycjonowanie lokalne strony w Gnieźnie polega na wykorzystaniu fraz lokalnych. Wiesz, czym wyróżniają się takie słowa kluczowe? Przede wszystkim tym, że w ich treści jest uwzględniona konkretna lokalizacja. Takie rozwiązanie ma spory potencjał! W końcu Twoja oferta już wkrótce stanie się widoczna dla mieszkańców Gniezna bądź np. dla turystów, którzy chcą odwiedzić to miasto. W ten sposób zyskasz sporą przewagę nad konkurencją i wyprzedzisz ich w wyścigu o nowych klientów. Poza tym powodzenie fraz lokalnych zapewni Ci większy ruch na stronie, a nawet wzrost zysków. Wtedy będziesz mógł dalej inwestować w rozwój swojej firmy.

Przykład fraz lokalnych i ich wolumen wyszukiwania:

Fraza lokalnaWolumen wyszukiwania
Nocleg Gniezno590
Restauracja Gniezno1600
Fryzjer Gniezno1000
Fryzjer Gniezno260

*wolumen wyszukiwania pokazuje, ile razy dana fraza jest wpisywana w wyszukiwarkę Google w miesiącu
**wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google

2. Pozycjonowanie szerokie

Pozycjonowanie, które jest jednocześnie lokalne i szerokie — czy to w ogóle możliwe? Oczywiście! Wystarczy, że postawisz na naprawdę konkretne słowa kluczowe. W tym przypadku frazy są nieco dłuższe, zawierają nazwę odpowiedniego miasta, a przy tym są naprawdę szczegółowe. Dzięki temu bez problemu odnajdą Cię zdecydowani użytkownicy, szukający konkretnego produktu czy usługi. Na pewno wpłynie to pozytywnie na większy ruch na stronie, a także na wzrost konwersji.

Przykłady fraz szerokich i ich wolumen wyszukiwania:

Fraza lokalnaWolumen wyszukiwania
Pozycjonowanie Gniezno70
Pozycjonowanie stron Gniezno20
Pozycjonowanie stron internetowych Gniezno10

*wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google

3. Pozycjonowanie sklepu internetowego w Gnieźnie

Pozycjonując sklep internetowy, nie musisz rezygnować z dodawania lokalizacji. W końcu takie rozwiązanie zapewni Ci wiele korzyści. Przede wszystkim zwróć uwagę na możliwość zajęcia wysokiej lokaty w wyszukiwarce Google. Dzięki temu staniesz się jeszcze bardziej widoczny dla odbiorców — nowych oraz tych stałych. Poza tym miejsce w TOP5 często jest utożsamiane przez użytkowników ze sporą popularnością, urozmaiconym asortymentem, wysoką jakością, a także z pozycją lidera w swojej branży. Takie skojarzenia na pewno Ci się przysłużą! Pamiętaj też o tym, że pozycjonowanie wymaga ciągłego udoskonalania sklepu online, zatem zyskasz interesujące treści, jeszcze więcej słów kluczowych, zoptymalizowaną witrynę i kolejne podstrony.

Pozycjonowanie stron Gniezno
Pozycjonowanie stron

Jak wygląda pozycjonowanie z Delante?

1. Wybór słów kluczowych

Pierwszy krok to analiza ruchu – na tej podstawie powstaje strategia działania. Następnie dobieramy najlepsze i najbardziej konwertujące frazy kluczowe z uwzględnieniem słowa „Gniezno„.

2. Audyt SEO

Obszerny audyt strony, który uwzględnia parametry mające wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania oraz określa potrzeby optymalizacyjne.

3. Optymalizacja techniczna

Optymalizacje techniczne mają pomóc zrozumieć robotom Google zawartość Twojej strony.

4. Budowanie treści

Budowanie treści, z uwzględnieniem słów lokalnych, na stronę oraz tych, które będą wykorzystane w procesie link buildingu, to kolejny etap pracy nad widocznością Twojej strony.

5. Optymalizacja treści

Odpowiednio zoptymalizowane treści będą miały duży wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej w Gnieźnie.

6. Jakościowy link building

W ramach link buildingu istotne jest tworzenie wartościowych odnośników, których źródła są zróżnicowane i wysokiej jakości ze szczególnym uwzględnieniem wizytówek NAP.

7. Analiza i raportowanie

Analiza ruchu, mierzenie wpływu działań SEO na sprzedaż, a także podsumowanie wykonanych działań to część naszych cyklicznych raportów.

8. Konsultacje

Kontakt z klientem jest dla nas bardzo ważny, dlatego chętnie omówimy z Tobą audyt, comiesięczny raport czy też porozmawiamy o bieżących sprawach.

FAQ — najczęściej zadawane pytania o pozycjonowanie stron w Gnieźnie

Nie. Strona lub sklep internetowy nie muszą być połączone z wizytówką Google. Poza tym w trakcie zakładania wizytówki nie jest wymagane posiadanie własnej witryny www.

Nie. Możesz zacząć pozycjonować swoją stronę www na dowolną lokalizację. Nie musisz tam pracować, mieć siedzibę czy oddział. Ważne jest tylko to, żeby w tym mieście znajdowali się odbiorcy, do których chcesz trafić z ofertą.

Do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie, dlatego nie mamy sztywnego cennika. Odezwij się do nas, a przeanalizujemy Twoją stronę, konkurencyjność lokalizacji i słów kluczowych, a także sprawdźmy, jakie działania pozycjonujące podjąłeś w przeszłości.

Pozycjonowanie to długotrwały proces, więc efekty naszej współpracy dostrzeżesz dopiero po kilku miesiącach — najczęściej jest to 6 miesięcy do nawet roku.

Gniezno a biznes — czy warto?

Gniezno to miasto ważne dla historii Polski, dlatego jest regularnie odwiedzane przez turystów i pielgrzymów nie tylko z kraju, ale również z zagranicy. Szacuje się, że liczba turystów w ciągu roku wynosi blisko 10 tys. Na stałe w Gnieźnie mieszka 68 943 osób, a miasto zajmuje powierzchnię 40,6 km². Poza tym nie tylko turystyka jest ważna dla jego rozwoju. W końcu istotną częścią lokalnej gospodarki są przedsiębiorstwa przemysłowe typu Velux, Panasonic Energy Poland, Polanex czy Trepko. Przyczyniło się to do zwiększenia konkurencyjności w niektórych branżach, co jest widoczne również w Internecie. Jednak oprócz tego Gniezno to dobra lokalizacja dla wielu przedsiębiorców.

Gniezno – kilka ciekawostek:

  • Na Wzgórzu Lecha w Gnieźnie w latach 940-941 powstało państwo Polan.
  • W katedrze gnieźnieńskiej znajdują się szczątki św. Wojciecha — złożył je tam Bolesław Chrobry.
  • W Gnieźnie istnieje szlak turystyczny tzw. Trakt Królewski, a na jego trasie znajdują się posągi pięciu królów Polski, dwóch legendarnych władców — Lecha i Piasta, a także piętnaście rzeźb królików.
  • Według legend nazwa miasta Gniezno pochodzi od słowa „gniazdo” lub „gnieździć się”.

Wspierane technologie

Jesteśmy doświadczoną firmą, dlatego doskonale radzimy sobie z polskimi, zagranicznymi oraz dedykowanymi systemami zarządzania treścią.

Wykorzystywane narzędzia

Nieustannie kontrolujemy efekty naszej pracy. Dokładnie oceniamy też stronę, którą się zajmujemy, dlatego w tym celu korzystamy z profesjonalnych narzędzi m.in.: