Szukasz sposobu, dzięki któremu więcej osób trafi na Twoją stronę czy dokona zakupu? Rozwiązaniem jest pozycjonowanie strony www. Zwiększ widoczność witryny, aby rozkręcić swój biznes internetowy czy lokalny. Specjalnie dla Ciebie opracujemy strategię SEO, która zapewni Twojej stronie wysokie pozycje w Google.
Opole to miasto, w którym pozycjonowanie Twojej strony będzie przynosić bardzo dobre efekty. Dlaczego? Głównie z powodu, iż konkurencja nie jest tak duża, jak np. w Warszawie. Wszystko to sprawia, że koszty pozycjonowania są niższe. Najważniejsze jest to, by wybrać słowa kluczowe dopasowane do profilu Twojej działalności. Następnie konieczne są działania, dzięki którym wyprzedzisz swoją konkurencję i zwiększysz liczbę klientów.
Chcesz zmniejszyć koszty związane z pozycjonowaniem i przy tym trafiać do konkretnych klientów oraz zwiększyć zyski? To naprawdę jest możliwe. Wystarczy, że zdecydujesz się zainwestować w pozycjonowanie lokalne. Wykorzystywane wtedy frazy kluczowe mają charakter lokalny, gdyż zawierają nazwę miasta, np. Opole. Dzięki temu potencjalni klienci mogą znacznie łatwiej trafić na Twoją stronę. Co ciekawe słowa kluczowe z nazwą miasta wyróżniają się mniejszą konkurencyjnością i notują wyższą konwersję. Inną zaletą pozycjonowania lokalnego jest również to, że Twoja wizytówka w Mapach Google będzie dzięki temu bardziej widoczna.
Fraza lokalna | Wolumen wyszukiwania |
Elektryk Opole | 2400 |
Korepetycje Opole | 70 |
Weterynarz Opole | 1600 |
Notariusz Opole | 1300 |
Co ciekawe, kiedy zdecydujesz się na pozycjonowanie lokalne w Opolu, to znakomitym pomysłem może okazać się również wybranie szerokich fraz kluczowych. Wyróżniają się one tym, że zawierają większą liczbę wyrazów i ściśle określają, do kogo ma trafić oferta. Dzięki takiemu rozwiązaniu walczysz z mniejszą konkurencją i efekty pozycjonowania szybciej są widoczne.
Fraza lokalna | Wolumen wyszukiwania |
Pozycjonowanie Opole | 90 |
Pozycjonowanie stron Opole | 110 |
Pozycjonowanie stron internetowych Opole | 40 |
Pozycjonowanie stron www Opole | 10 |
Dziś pozycjonowanie sklepu internetowego to całkowita podstawa. W końcu zapewnia to większe zainteresowanie użytkowników i wzrost sprzedaży, czyli dokładnie to, na czym najbardziej zależy każdemu sprzedawcy. Jednak korzyści z tego tytułu może być znacznie więcej. Jakich? Otóż, kiedy masz jednocześnie sklep internetowy i stacjonarny, to koniecznie powinieneś postawić na pozycjonowanie lokalne. Okazuje się, że spora liczba klientów lubi najpierw zapoznać się z asortymentem sklepu w Internecie, ale nabywać towar już bezpośrednio w sklepie stacjonarnym. Dlaczego? Powód jest prosty — stawiają na wysoką jakość i chcą dobrać idealny rozmiar czy tworzywo.
Wybór Słów Kluczowych
Pierwszy krok to analiza ruchu – na tej podstawie powstaje strategia działania. Następnie dobieramy najlepsze i najbardziej konwertujące frazy kluczowe z uwzględnieniem słowa „Opole„.
Audyt SEO
Obszerny audyt strony, który uwzględnia parametry mające wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania oraz określa potrzeby optymalizacyjne.
Optymalizacja Techniczna
Optymalizacje techniczne mają pomóc zrozumieć robotom Google zawartość Twojej strony.
Budowanie Treści
Budowanie treści, z uwzględnieniem słów lokalnych, na stronę oraz tych, które będą wykorzystane w procesie link buildingu, to kolejny etap pracy nad widocznością Twojej strony.
Optymalizacja Treści
Odpowiednio zoptymalizowane treści będą miały duży wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej w Opolu.
Jakościowy Link Building
W ramach link buildingu istotne jest tworzenie wartościowych odnośników, których źródła są zróżnicowane i wysokiej jakości ze szczególnym uwzględnieniem wizytówek NAP.
Analiza i Raportowanie
Analiza ruchu, mierzenie wpływu działań SEO na sprzedaż, a także podsumowanie wykonanych działań to część naszych cyklicznych raportów.
Konsultacje
Kontakt z klientem jest dla nas bardzo ważny, dlatego chętnie omówimy z Tobą audyt, comiesięczny raport czy też porozmawiamy o bieżących sprawach.
Nie. Możesz zwiększyć widoczność lokalną jedynie przy pomocy witryny www i pozycjonowania lokalnego. Jednak wiele osób przegląda wizytówki w Mapach Google, więc warto ją również dopracować.
Nie. Możesz najpierw utworzyć wizytówkę, a z czasem zainwestować pieniądze w stronę i w jej pozycjonowanie.
Nie. Kiedy działasz na obszarze całego kraju czy większego rejonu, to możesz pozycjonować się na kilka miast. Najważniejsze jest to, żeby trafiać tam, gdzie świadczysz swoje usługi lub sprzedajesz produkty, bo taka opcja po prostu Ci się opłaca.
Oczywiście, że tak. Dzięki dogłębnej analizie pokażemy Ci, w jakich miastach szczególnie opłaca Ci się pozycjonować, aby osiągnąć oczekiwane zyski. Nie ma żadnych limitów co do liczby miast.
Opole to jedno z najstarszych miast w Polsce — założono je w X wieku. Położone jest w południowo-zachodniej części Polski, w województwie opolskim. Mieszka tam 128 035 osób, a powierzchnia miasta to 148,99 km2. Okazuje się, że to doskonały rejon, gdzie warto rozwijać własną firmę. W 2007 roku magazyn „Forbes” wyróżnił Opole, gdyż przyznał mu 9. miejsce w rankingu najatrakcyjniejszych miast dla biznesu oraz ogłosił wysokie 3. miejsce w kontekście najatrakcyjniejszych miast dla kapitału zagranicznego. Największy prym wiodą tutaj firmy z branży przemysłowej, spożywczej, motoryzacyjnej, budowlanej czy IT.
Daj nam znać jeśli potrzebujesz pomocy z SEO i/albo SEM. Wypełnij formularz i podaj swój URL. Wybierz preferowaną formę kontaktu. Odezwiemy się do Ciebie w 48h.
Powiedz nam nieco więcej o Twoim biznesie online: jakie cele chcesz zrealizować i jakie przeszkody stoją obecnie na Twojej drodze do ich osiągnięcia.
Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.
Dostajesz swój całkowicie spersonalizowany plan działania z kilkoma wariantami cenowymi. Przejdziemy przez niego razem, żeby pokazać Ci, w jaki sposób strategia SEO poprawi rankingi Twojej strony.