Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie Wieliczka

Chcesz zacząć pozycjonować swoją stronę w Wieliczce? Zatem sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić!

Pozycjonowanie strony w Wieliczce

Większa widoczność strony w Wieliczce to pierwszy krok do sukcesu. W końcu pozycjonowanie witryny sprawi, że uzyskasz wysoką pozycję w Google. W tym celu wdrożymy przemyślaną strategię SEO i weźmiemy pod uwagę algorytmy Google. Poznaj więcej szczegółów!

Pozycjonowanie strony w Wieliczce — dlaczego warto?

Wieliczka to miasto z ogromnym potencjałem, które zostało już dostrzeżone przez wielu przedsiębiorców. Znacząco wpływa to na zwiększenie konkurencyjności w sieci, co jest szczególnie zauważalne w przypadku ogólnych fraz kluczowych. Dlatego wybierzemy dla Ciebie słowa kluczowe, zapewniające wysoką pozycję w wyszukiwarce. W tym celu zaplanujemy działania SEO, a następnie je wdrożymy, abyś mógł zanotować wzrost ruchu na stronie.

Jak pozycjonować stronę w Wieliczce?

1. Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie Wieliczka - mapa

Stosując pozycjonowanie lokalne w Wieliczce, wykorzystujemy tzw. frazy lokalne, które uwzględniają lokalizację. Dzięki temu użytkownicy, wpisując słowo kluczowe z konkretnym miastem, mogą trafić na Twoją stronę. Szczególnie jest to chętnie stosowane wśród mieszkańców Wieliczki, poszukujących usługi bądź produktu z tego miasta. Frazy lokalne cieszą się też zainteresowaniem odbiorców z innych części Polski np. wtedy, gdy szukają noclegu lub restauracji w Wieliczce. Takie frazy mają naprawdę duży potencjał, a przy tym wpływają pozytywnie na Twoją widoczność na mapach Google.

Przykład fraz lokalnych i ich wolumen wyszukiwania:

Fraza lokalnaWolumen wyszukiwania
Fotograf Wieliczka590
Mechanik Wieliczka320
Weterynarz Wieliczka1900
Restauracja Wieliczka1600

*wolumen wyszukiwania pokazuje, ile razy dana fraza jest wpisywana w wyszukiwarkę Google w miesiącu
**wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google

2. Pozycjonowanie szerokie

Stosując pozycjonowanie lokalne szerokie, masz szansę trafić bezpośrednio do użytkowników, którzy są zainteresowani Twoją ofertą. W końcu takie wyszukiwania są jeszcze konkretniejsze, a przy tym zwiększają szansę na zajęcie wyższej lokaty w Google. Poza tym pozycjonowanie szerokie wyróżnia się większą liczbą wyrazów, wchodzących w skład słów kluczowych. Dzięki temu fraza jest jeszcze lepiej dopasowana do potrzeb odbiorców. Choć takie szczegółowe wyrażenia mają mniejszą liczbę wyszukań, to jednak przynoszą znacznie więcej korzyści.

Przykłady fraz szerokich i ich wolumen wyszukiwania:

Fraza lokalnaWolumen wyszukiwania
Pozycjonowanie Wieliczka10
Pozycjonowanie stron Wieliczka20

*wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google

3. Pozycjonowanie sklepu internetowego w Wieliczce

Pozycjonowanie sklepu internetowego lokalnie w znaczący sposób wpływa na widoczność witryny w organicznych wynikach wyszukiwarki. Poza tym to doskonała metoda promocji stacjonarnej siedziby firmy. Możesz też skutecznie połączyć sprzedaż internetową z lokalną, co cieszy się sporym zainteresowaniem odbiorców. W końcu dzięki temu mogą oni w Internecie znaleźć informacje na temat konkretnego produktu — poznać jego parametry, cechy czy cenę, a następnie „na żywo” zobaczyć go w sklepie. W ten sposób nie muszą ponosić kolejnych kosztów związanych z dostawą. Po prostu pozycjonowanie lokalne zainteresuje jeszcze większą grupę odbiorców, dlatego wykorzystaj potencjał, jaki zapewnia i zajmij wysoką pozycję w Google.

Pozycjonowanie stron Warszawa
Pozycjonowanie stron

Jak wygląda pozycjonowanie z Delante?

1. Wybór słów kluczowych

Pierwszy krok to analiza ruchu – na tej podstawie powstaje strategia działania. Następnie dobieramy najlepsze i najbardziej konwertujące frazy kluczowe z uwzględnieniem słowa „Wieliczka„.

2. Audyt SEO

Obszerny audyt strony, który uwzględnia parametry mające wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania oraz określa potrzeby optymalizacyjne.

3. Optymalizacja techniczna

Optymalizacje techniczne mają pomóc zrozumieć robotom Google zawartość Twojej strony.

4. Budowanie treści

Budowanie treści, z uwzględnieniem słów lokalnych, na stronę oraz tych, które będą wykorzystane w procesie link buildingu, to kolejny etap pracy nad widocznością Twojej strony.

5. Optymalizacja treści

Odpowiednio zoptymalizowane treści będą miały duży wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej w Wieliczce.

6. Jakościowy link building

W ramach link buildingu istotne jest tworzenie wartościowych odnośników, których źródła są zróżnicowane i wysokiej jakości ze szczególnym uwzględnieniem wizytówek NAP.

7. Analiza i raportowanie

Analiza ruchu, mierzenie wpływu działań SEO na sprzedaż, a także podsumowanie wykonanych działań to część naszych cyklicznych raportów.

8. Konsultacje

Kontakt z klientem jest dla nas bardzo ważny, dlatego chętnie omówimy z Tobą audyt, comiesięczny raport czy też porozmawiamy o bieżących sprawach.

FAQ — Najczęściej zadawane pytania o pozycjonowanie stron w Wieliczce

1. Czy muszę być na mapach Google, żeby zwiększyć lokalną widoczność w Wieliczce?

Do zwiększenia widoczności witryny www w Wieliczce lub w innym mieście nie musisz mieć wizytówki w Mapach Google. Zwróć jednak uwagę na to, że wielu użytkowników sprawdza tam wyniki w trakcie poszukiwań usług lub produktów.

2. Czy żeby posiadać wizytówkę Google w Wieliczce muszę mieć stronę internetową?

Nie. Strona internetowa nie musi być połączona z wizytówką Google. Poza tym w trakcie zakładania wizytówki nie trzeba mieć witryny www.

3. Ile kosztuje pozycjonowanie w Wieliczce?

Dokładne ustalenie kosztów pozycjonowania wymaga szczegółowej analizy. Przede wszystkim bierzemy pod uwagę konkurencję w danej lokalizacji i poziom trudności słów kluczowych. Ważna jest również historia strony, jej autorytet, działania podjęte w przeszłości, a także stopień zoptymalizowania witryny.

4. Jak zdecydować, w jakim mieście pozycjonować stronę?

Przede wszystkim ustal, do kogo chcesz trafiać ze swoją ofertą. Dzięki temu przekonasz się, w jakim regionie znajduje się Twoja grupa docelowa, co ułatwi Ci wybranie odpowiedniej lokalizacji do pozycjonowania.

Wieliczka a biznes — czy warto?

Wieliczka to nie tylko słynna kopalnia soli, ale również prężnie rozwijające się miasto. Jej powierzchnia wynosi 13,41 km², a liczba ludności to zaledwie 23 849 tys. mieszkańców. Jednak szacuje się, że każdego roku miasto odwiedza nawet 1,5 mln turystów z Polski i z innych rejonów świata. Właśnie dlatego jednym z najważniejszych sektorów gospodarki w Wieliczce jest turystyka oraz handel. Szczególnie w tych branżach panuje duża konkurencja. Poza tym bliskość Krakowa oraz dobrze rozwinięty transport umożliwiają rozszerzenie grupy odbiorczej, a przy tym ułatwiają znalezienie nowych klientów.

Wieliczka – kilka ciekawostek:

  • Na terenie Wieliczki znaleziono kły mamuta, które obecnie znajdują się w muzeum w Wiedniu, Paryżu i Żup Krakowskich.
  • Bogdan Kopka wykonał w Kopalni Wieliczka pierwszy w historii skok na bungee pod ziemią — w komorze Stanisława Staszica skoczył głową w dół z 36 metrów.
  • Kopalnia Wieliczka zapisała się w Księdze Rekordów Guinnessa, kiedy to w 2000 roku wykonano tam pierwszy w historii podziemny lot balonem.
  • W XV wieku w okolicach Wieliczki nie było żadnych lasów, ponieważ wszystkie wycięto i wykorzystano do zabezpieczenia ścian i stropów kopalni.
  • Każdy turysta odwiedzający Kopalnię Wieliczka, otrzymuje kilogram soli — musi jednak zlizać ją ze ścian.

Wspierane technologie

Pracowaliśmy z wieloma systemami zarządzania treścią — polskimi, zagranicznymi i dedykowanymi. Dlatego na pewno poradzimy sobie z Twoim CMS-em.

Wykorzystywane narzędzia

Przy pomocy profesjonalnych i skutecznych narzędzi sprawdzamy efekty naszej pracy. W trakcie pomiarów korzystamy z m.in.: