Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie Bydgoszcz

Masz firmę w Bydgoszczy i chcesz ją wypromować w sieci? Zleć nam pozycjonowanie Twojej strony!

Pozycjonowanie strony w Bydgoszczy

Głównym zadaniem pozycjonowania strony jest zwiększenie widoczności witryny w wynikach wyszukiwania Google. Jednak, aby zacząć czerpać profity związane ze zdobyciem TOP3 potrzebne jest wdrożenie przemyślanej strategii. Na szczęście my wiemy, jakie kroki należy podjąć, abyś wyprzedził konkurencję.

Pozycjonowanie strony w Bydgoszczy - dlaczego warto?

W ciągu ostatnich lat wśród przedsiębiorców przyjęła się dewiza, głosząca — kogo nie ma w Internecie, ten nie istnieje. Tak wygląda rzeczywistość i dotyczy to niemal każdej branży. Dlatego, kiedy prowadzisz swój biznes w Bydgoszczy, również powinieneś zdecydować się na „walkę” o najwyższe pozycje w Google i wyprzedzenie lokalnej oraz ogólnopolskiej konkurencji. Dzięki temu dotrzesz do nowych klientów, a także wypromujesz swoją markę.

Jak pozycjonować stronę w Bydgoszczy?

1. Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie Bydgoszcz

Pozycjonowanie lokalne sprawia, że możesz pokazać swoim potencjalnym klientom, że jesteś liderem w swojej branży w danym rejonie. Najważniejsze jest jednak dobranie najbardziej odpowiednich fraz kluczowych — ściśle związanych z tym, czym się zajmujesz oraz z obszarem, gdzie działasz. Dzięki temu użytkownicy, kiedy np. będą poszukiwać mechanika w Bydgoszczy, znajdą właśnie Twoją ofertę — wejdą na Twoją stronę www czy od razu zadzwonią pod wskazany w wizytówce Google numer telefonu. Pozycjonowanie lokalne sprawia, że docierasz do klientów, na których najbardziej Ci zależy — z Bydgoszczy i okolic, dzięki temu efekty są widoczne znacznie szybciej, a koszty stają się niższe, niż gdybyś „bił się” o TOP5 na ogólne frazy.

Przykład fraz lokalnych i ich wolumen wyszukiwania:

Fraza lokalnaWolumen wyszukiwania
Mechanik Bydgoszcz1600
Fryzjer Bydgoszcz5400
DJ Bydgoszcz170
Montaż klimatyzacji Bydgoszcz110

*wolumen wyszukiwania pokazuje, ile razy dana fraza jest wpisywana w wyszukiwarkę Google w miesiącu
**wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google

2. Pozycjonowanie szerokie

Pozycjonowanie lokalne to strzał w dziesiątkę dla większości firm. Jednak warto też oprócz dodawania nazwy miasta do frazy kluczowej umieścić również kilka innych szczegółów. Dlaczego? W ten sposób zwiększysz konwersję i dotrzesz do osób, które dokładnie wiedzą, czego potrzebują i szukają. Tak właśnie działa pozycjonowanie szerokie. Najłatwiej można je rozpoznać po tym, że wykorzystuje wiele wyrazów. Pomimo mniejszej liczby wyświetleń, optymalizujesz koszty związane z pozycjonowaniem w Google.

Przykłady fraz szerokich i ich wolumen wyszukiwania:

Fraza lokalnaWolumen wyszukiwania
Pozycjonowanie Bydgoszcz210
Bydgoszcz pozycjonowanie stron10
Pozycjonowanie strony Bydgoszcz170
Pozycjonowanie stron internetowych Bydgoszcz30

*wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google

3. Pozycjonowanie sklepu internetowego w Bydgoszczy

Przy tak dużej liczbie sklepów internetowych dziś, nawet gdy stworzysz najpiękniejszą witrynę, nikt może do niej nie dotrzeć. Kluczowe staje się wtedy pozycjonowanie — najlepiej lokalne. W końcu daje tak wiele korzyści — mniejszą konkurencyjność oraz szybsze dotarcie do zainteresowanego klienta.

Co ciekawe pozycjonowanie sklepu internetowego lokalnie ma duże znaczenie, kiedy przy okazji działasz także stacjonarnie w Bydgoszczy. Nadal wielu kupujących woli dotknąć towar przed zakupem, aby ostatecznie ocenić jego wartość. Jednak, aby zaoszczędzić czas, wolą najpierw porównać ceny w sieci czy dobrze przemyśleć swój zakup. Udowadnia to, że nawet inwestując w promocję e-sklepu w Internecie, podnosisz swoją sprzedaż stacjonarną. Klientów przekonuje również to, że nie muszą płacić za koszty dostawy.

Pozycjonowanie stron Bydgoszcz
Pozycjonowanie stron

Jak wygląda pozycjonowanie z Delante?

1. Wybór słów kluczowych

Pierwszy krok to analiza ruchu – na tej podstawie powstaje strategia działania. Następnie dobieramy najlepsze i najbardziej konwertujące frazy kluczowe z uwzględnieniem słowa „Bydgoszcz„.

2. Audyt SEO

Obszerny audyt strony, który uwzględnia parametry mające wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania oraz określa potrzeby optymalizacyjne.

3. Optymalizacja techniczna

Optymalizacje techniczne mają pomóc zrozumieć robotom Google zawartość Twojej strony.

4. Budowanie treści

Budowanie treści, z uwzględnieniem słów lokalnych, na stronę oraz tych, które będą wykorzystane w procesie link buildingu, to kolejny etap pracy nad widocznością Twojej strony.

5. Optymalizacja treści

Odpowiednio zoptymalizowane treści będą miały duży wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej w Bydgoszczy.

6. Jakościowy link building

W ramach link buildingu istotne jest tworzenie wartościowych odnośników, których źródła są zróżnicowane i wysokiej jakości ze szczególnym uwzględnieniem wizytówek NAP.

7. Analiza i raportowanie

Analiza ruchu, mierzenie wpływu działań SEO na sprzedaż, a także podsumowanie wykonanych działań to część naszych cyklicznych raportów.

8. Konsultacje

Kontakt z klientem jest dla nas bardzo ważny, dlatego chętnie omówimy z Tobą audyt, comiesięczny raport czy też porozmawiamy o bieżących sprawach.

FAQ - Najczęściej zadawane pytania o pozycjonowanie stron w Bydgoszczy

1. Czy muszę być na mapach Google, żeby zwiększyć lokalną widoczność w Bydgoszczy?

Kiedy chcesz zwiększyć widoczność swojej strony internetowej w Bydgoszczy, nie musisz posiadać wizytówki w mapach Google. Jednak warto podkreślić, że znacznie więcej profitów zyskasz, gdy zadbasz o wizerunek swojej firmy także tam. W końcu wielu użytkowników sprawdza wyniki w mapach Google, które wyświetlają się u góry listy wyszukiwań.

2. Czy trzeba mieć firmę/siedzibę/oddział w Bydgoszczy, żeby się pozycjonować w tym mieście?

Nie musisz posiadać firmy czy oddziału w Bydgoszczy, aby pozycjonować się tam lokalnie. Wystarczy, że jesteś w stanie dotrzeć tam ze swoimi produktami bądź usługami.

3. Czy pozycjonując się w Bydgoszczy, mogę pozyskiwać ruch również z zapytań związanych z pobliskimi miejscowościami?

Oczywiście! Jeśli trafiasz ze swoją ofertą nie tylko do klientów z Bydgoszczy, ale też z okolic, to koniecznie warto to wykorzystać. Na przykład opłaca się stworzyć landing page i pozycjonować go lokalnie z uwzględnieniem fraz, zawierających inne miejscowości, znajdujące się w pobliżu Bydgoszczy. W końcu tam konkurencyjność na pewno będzie niższa.

4. Ile kosztuje pozycjonowanie w Bydgoszczy?

Określenie z góry kosztów związanych z pozycjonowaniem lokalnym nie jest takie proste. Wiele zależy od konkurencyjności wybranych fraz kluczowych, wcześniejszych działań czy tego, jak jest zoptymalizowana Twoja strona internetowa.

Bydgoszcz a biznes - czy warto?

Bydgoszcz to miasto położone w północnej części Polski w województwie kujawsko-pomorskim. Mieszka tam ok. 348 190 osób. Liczba ta jednak często bywa znacznie wyższa, gdyż na terenie miasta studiuje blisko 35 tysięcy studentów, przybywających tam na okres roku akademickiego z różnych rejonów kraju. Bydgoszcz to malownicze miasto, które jest jednocześnie ośrodkiem akademickim, naukowym oraz kulturowym.

Należy raczej do średnich miast, jego powierzchnia stanowi 175,98 km2, gdzie gęstość zaludnienia wynosi 1978,6 osób na km2. Tak przynajmniej wskazują oficjalne dane. Ciągły napływ osób sprawia, że Bydgoszcz wydaje się dobrym miejsce, gdzie warto rozkręcić biznes. Szczególnie gdy dotyczy on takich dziedzin jak turystyka, przemysł, transport czy handel. Przy wykorzystaniu pozycjonowania i innych form marketingu internetowego możesz skutecznie zwiększyć zasięg swojej firmy na terenie Bydgoszczy i okolic.

Bydgoszcz – ciekawostki:

  • Data założenia Bydgoszczy notowana jest na 1038 rok, a prawa miejskie otrzymał on w 1346 r.
  • Wyspa Młyńska nazywana jest inaczej Wenecją bydgoską — ulubionym miejscem spacerów turystów i mieszkańców miasta.
  • Najstarszym budynkiem w Bydgoszczy jest Katedra Bydgoska.
  • Kanał Bydgoski scala dorzecza Wisły oraz Odry.
  • Bazylika św. Wincentego a Paulo w Bydgoszczy została zaprojektowana na wzór Panteonu, znajdującego się w Rzymie.

Wspierane technologie

Pracowaliśmy przy użyciu polskich oraz zagranicznych systemów zarządzania treścią. Mamy doświadczenie również z indywidualnymi CMS-ami.

Wykorzystywane narzędzia

Naszą pracę wspierają różne narzędzia. Dzięki nim możemy dokonać rzetelnej analizy oraz mierzyć efekty naszych działań.