.animate-view{opacity: 1 !important;}

Pozycjonowanie Bydgoszcz

Masz firmę w Bydgoszczy i chcesz ją wypromować w sieci? Zleć nam pozycjonowanie Twojej strony!
Zamów bezpłatną wycenę
Pozycjonowanie strony
w Bydgoszczy

Głównym zadaniem pozycjonowania strony jest zwiększenie widoczności witryny w wynikach wyszukiwania Google. Jednak, aby zacząć czerpać profity związane ze zdobyciem TOP3 potrzebne jest wdrożenie przemyślanej strategii. Na szczęście my wiemy, jakie kroki należy podjąć, abyś wyprzedził konkurencję.

Pozycjonowanie stron w Bydgoszczy
Dlaczego warto?

W ciągu ostatnich lat wśród przedsiębiorców przyjęła się dewiza, głosząca — kogo nie ma w Internecie, ten nie istnieje. Tak wygląda rzeczywistość i dotyczy to niemal każdej branży. Dlatego, kiedy prowadzisz swój biznes w Bydgoszczy, również powinieneś zdecydować się na „walkę” o najwyższe pozycje w Google i wyprzedzenie lokalnej oraz ogólnopolskiej konkurencji. Dzięki temu dotrzesz do nowych klientów, a także wypromujesz swoją markę.

Jak pozycjonować stronę w Bydgoszczy?

1. Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne sprawia, że możesz pokazać swoim potencjalnym klientom, że jesteś liderem w swojej branży w danym rejonie. Najważniejsze jest jednak dobranie najbardziej odpowiednich fraz kluczowych — ściśle związanych z tym, czym się zajmujesz oraz z obszarem, gdzie działasz. Dzięki temu użytkownicy, kiedy np. będą poszukiwać mechanika w Bydgoszczy, znajdą właśnie Twoją ofertę — wejdą na Twoją stronę www czy od razu zadzwonią pod wskazany w wizytówce Google numer telefonu. Pozycjonowanie lokalne sprawia, że docierasz do klientów, na których najbardziej Ci zależy — z Bydgoszczy i okolic, dzięki temu efekty są widoczne znacznie szybciej, a koszty stają się niższe, niż gdybyś „bił się” o TOP5 na ogólne frazy.

Pozycjonowanie lokalne w Bydgoszczy

Przykład fraz lokalnych i ich wolumen wyszukiwania:

Fraza lokalna Wolumen wyszukiwania
Mechanik Bydgoszcz 1600
Fryzjer Bydgoszcz 5400
DJ Bydgoszcz 170
Montaż klimatyzacji Bydgoszcz 110


*wolumen wyszukiwania pokazuje, ile razy dana fraza jest wpisywana w wyszukiwarkę Google w miesiącu
**wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google

2. Pozycjonowanie szerokie

Pozycjonowanie lokalne to strzał w dziesiątkę dla większości firm. Jednak warto też oprócz dodawania nazwy miasta do frazy kluczowej umieścić również kilka innych szczegółów. Dlaczego? W ten sposób zwiększysz konwersję i dotrzesz do osób, które dokładnie wiedzą, czego potrzebują i szukają. Tak właśnie działa pozycjonowanie szerokie. Najłatwiej można je rozpoznać po tym, że wykorzystuje wiele wyrazów. Pomimo mniejszej liczby wyświetleń, optymalizujesz koszty związane z pozycjonowaniem w Google.

Przykłady fraz szerokich i ich wolumen wyszukiwania:

Fraza lokalna Wolumen wyszukiwania
Pozycjonowanie Bydgoszcz 210
Bydgoszcz pozycjonowanie stron 10
Pozycjonowanie strony Bydgoszcz 170
Pozycjonowanie stron internetowych Bydgoszcz 30


*wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google

3. Pozycjonowanie sklepu internetowego w Bydgoszczy

Przy tak dużej liczbie sklepów internetowych dziś, nawet gdy stworzysz najpiękniejszą witrynę, nikt może do niej nie dotrzeć. Kluczowe staje się wtedy pozycjonowanie — najlepiej lokalne. W końcu daje tak wiele korzyści — mniejszą konkurencyjność oraz szybsze dotarcie do zainteresowanego klienta.

Co ciekawe pozycjonowanie sklepu internetowego lokalnie ma duże znaczenie, kiedy przy okazji działasz także stacjonarnie w Bydgoszczy. Nadal wielu kupujących woli dotknąć towar przed zakupem, aby ostatecznie ocenić jego wartość. Jednak, aby zaoszczędzić czas, wolą najpierw porównać ceny w sieci czy dobrze przemyśleć swój zakup. Udowadnia to, że nawet inwestując w promocję e-sklepu w Internecie, podnosisz swoją sprzedaż stacjonarną. Klientów przekonuje również to, że nie muszą płacić za koszty dostawy.

Zamów bezpłatną wycenę

Jak wygląda pozycjonowanie z Delante?

klucz do pozycjonowania lokalnego

Wybór Słów Kluczowych
Pierwszy krok to analiza ruchu – na tej podstawie powstaje strategia działania. Następnie dobieramy najlepsze i najbardziej konwertujące frazy kluczowe z uwzględnieniem słowa „Bydgoszcz„.

content w pozycjonowaniu lokalnym w Krakowie

Audyt SEO
Obszerny audyt strony, który uwzględnia parametry mające wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania oraz określa potrzeby optymalizacyjne.

pozycjonowanie e-commerce – optymalizacja strony

Optymalizacja Techniczna
Optymalizacje techniczne mają pomóc zrozumieć robotom Google zawartość Twojej strony.

budowanie treści w SEO

Budowanie Treści
Budowanie treści, z uwzględnieniem słów lokalnych, na stronę oraz tych, które będą wykorzystane w procesie link buildingu, to kolejny etap pracy nad widocznością Twojej strony.

optymalizacja treści seo

Optymalizacja Treści
Odpowiednio zoptymalizowane treści będą miały duży wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej w Bydgoszczy.

link building

Jakościowy Link Building
W ramach link buildingu istotne jest tworzenie wartościowych odnośników, których źródła są zróżnicowane i wysokiej jakości ze szczególnym uwzględnieniem wizytówek NAP.

raportowanie pozycjonowania

Analiza i Raportowanie
Analiza ruchu, mierzenie wpływu działań SEO na sprzedaż, a także podsumowanie wykonanych działań to część naszych cyklicznych raportów.

Konsultacje
Kontakt z klientem jest dla nas bardzo ważny, dlatego chętnie omówimy z Tobą audyt, comiesięczny raport czy też porozmawiamy o bieżących sprawach.

FAQ
Najczęściej zadawane pytania o pozycjonowaniu stron w Gdyni

1. Czy muszę być na mapach Google, żeby zwiększyć lokalną widoczność w Bydgoszczy?

Kiedy chcesz zwiększyć widoczność swojej strony internetowej w Bydgoszczy, nie musisz posiadać wizytówki w mapach Google. Jednak warto podkreślić, że znacznie więcej profitów zyskasz, gdy zadbasz o wizerunek swojej firmy także tam. W końcu wielu użytkowników sprawdza wyniki w mapach Google, które wyświetlają się u góry listy wyszukiwań.

2. Czy trzeba mieć firmę/siedzibę/oddział w Bydgoszczy, żeby się pozycjonować w tym mieście?

Nie musisz posiadać firmy czy oddziału w Bydgoszczy, aby pozycjonować się tam lokalnie. Wystarczy, że jesteś w stanie dotrzeć tam ze swoimi produktami bądź usługami.

3. Czy pozycjonując się w Bydgoszczy, mogę pozyskiwać ruch również z zapytań związanych z pobliskimi miejscowościami?

Oczywiście! Jeśli trafiasz ze swoją ofertą nie tylko do klientów z Bydgoszczy, ale też z okolic, to koniecznie warto to wykorzystać. Na przykład opłaca się stworzyć landing page i pozycjonować go lokalnie z uwzględnieniem fraz, zawierających inne miejscowości, znajdujące się w pobliżu Bydgoszczy. W końcu tam konkurencyjność na pewno będzie niższa.

4. Ile kosztuje pozycjonowanie w Bydgoszczy?

Określenie z góry kosztów związanych z pozycjonowaniem lokalnym nie jest takie proste. <b>Wiele zależy od konkurencyjności wybranych fraz kluczowych, wcześniejszych działań czy tego, jak jest zoptymalizowana Twoja strona internetowa</b>.

Wykorzystywane technologie

CMS - WordPress CMS - Prestashop CMS - Woocommerce CMS - Magento CMS - Shoper CMS - Drupal CMS - oscommerce CMS - opencart CMS - goshop CMS - sote CMS - ebexo CMS -Shoplo CMS - redcart CMS - shopify CMS - skyshop CMS - Idosell CMS - Shopgold
Bydgoszcz a biznes
Czy warto?

Bydgoszcz to miasto położone w północnej części Polski w województwie kujawsko-pomorskim. Mieszka tam ok. 348 190 osób. Liczba ta jednak często bywa znacznie wyższa, gdyż na terenie miasta studiuje blisko 35 tysięcy studentów, przybywających tam na okres roku akademickiego z różnych rejonów kraju. Bydgoszcz to malownicze miasto, które jest jednocześnie ośrodkiem akademickim, naukowym oraz kulturowym.

Należy raczej do średnich miast, jego powierzchnia stanowi 175,98 km2, gdzie gęstość zaludnienia wynosi 1978,6 osób na km2. Tak przynajmniej wskazują oficjalne dane. Ciągły napływ osób sprawia, że Bydgoszcz wydaje się dobrym miejsce, gdzie warto rozkręcić biznes. Szczególnie gdy dotyczy on takich dziedzin jak turystyka, przemysł, transport czy handel. Przy wykorzystaniu pozycjonowania i innych form marketingu internetowego możesz skutecznie zwiększyć zasięg swojej firmy na terenie Bydgoszczy i okolic.

Bydgoszcz – ciekawostki:

  • Data założenia Bydgoszczy notowana jest na 1038 rok, a prawa miejskie otrzymał on w 1346 r.
  • Wyspa Młyńska nazywana jest inaczej Wenecją bydgoską — ulubionym miejscem spacerów turystów i mieszkańców miasta.
  • Najstarszym budynkiem w Bydgoszczy jest Katedra Bydgoska.
  • Kanał Bydgoski scala dorzecza Wisły oraz Odry.
  • Bazylika św. Wincentego a Paulo w Bydgoszczy została zaprojektowana na wzór Panteonu, znajdującego się w Rzymie.

Narzędzia z których korzystamy

Google Analytics Search Console Semstorm Senuto Ahrefs Semrush Clusteric Screaming Frog MOZ Tag Manager

Zacznij zwiększać obecność swojej marki
w Internecie!

1.

Umów się na rozmowę

Daj nam znać jeśli potrzebujesz pomocy z SEO i/albo SEM. Wypełnij formularz i podaj swój URL. Wybierz preferowaną formę kontaktu. Odezwiemy się do Ciebie w 48h.

2.

Poznajmy się

Powiedz nam nieco więcej o Twoim biznesie online: jakie cele chcesz zrealizować i jakie przeszkody stoją obecnie na Twojej drodze do ich osiągnięcia.

3.

Analiza SEO

Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.

4.

Twój indywidualny plan SEO

Dostajesz swój całkowicie spersonalizowany plan działania z kilkoma wariantami cenowymi. Przejdziemy przez niego razem, żeby pokazać Ci, w jaki sposób strategia SEO poprawi rankingi Twojej strony.

Nagrody Delante

Nagroda - Global Agency Awards 2024 Nagroda - Global Search Awards 2024 Nagrody - European Search Awards 2024 Nagroda - Gazele Biznesu 2023 Nagroda - Global Search Awards 2023 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - IPMA Nagroda - Gazele Biznesu 2022 Nagroda - Global Search Awards 2022 Nagroda - Global Digital Excellence Award 2022 Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - US Search Awards 2021