Pozycjonowanie lokalne
Pozycjonowanie Bydgoszcz
Masz firmę w Bydgoszczy i chcesz ją wypromować w sieci? Zleć nam pozycjonowanie Twojej strony!
Pozycjonowanie strony w Bydgoszczy
Głównym zadaniem pozycjonowania strony jest zwiększenie widoczności witryny w wynikach wyszukiwania Google. Jednak, aby zacząć czerpać profity związane ze zdobyciem TOP3 potrzebne jest wdrożenie przemyślanej strategii. Na szczęście my wiemy, jakie kroki należy podjąć, abyś wyprzedził konkurencję.
Pozycjonowanie strony w Bydgoszczy - dlaczego warto?
W ciągu ostatnich lat wśród przedsiębiorców przyjęła się dewiza, głosząca — kogo nie ma w Internecie, ten nie istnieje. Tak wygląda rzeczywistość i dotyczy to niemal każdej branży. Dlatego, kiedy prowadzisz swój biznes w Bydgoszczy, również powinieneś zdecydować się na „walkę” o najwyższe pozycje w Google i wyprzedzenie lokalnej oraz ogólnopolskiej konkurencji. Dzięki temu dotrzesz do nowych klientów, a także wypromujesz swoją markę.
Jak pozycjonować stronę w Bydgoszczy?
1. Pozycjonowanie lokalne
Pozycjonowanie lokalne sprawia, że możesz pokazać swoim potencjalnym klientom, że jesteś liderem w swojej branży w danym rejonie. Najważniejsze jest jednak dobranie najbardziej odpowiednich fraz kluczowych — ściśle związanych z tym, czym się zajmujesz oraz z obszarem, gdzie działasz. Dzięki temu użytkownicy, kiedy np. będą poszukiwać mechanika w Bydgoszczy, znajdą właśnie Twoją ofertę — wejdą na Twoją stronę www czy od razu zadzwonią pod wskazany w wizytówce Google numer telefonu. Pozycjonowanie lokalne sprawia, że docierasz do klientów, na których najbardziej Ci zależy — z Bydgoszczy i okolic, dzięki temu efekty są widoczne znacznie szybciej, a koszty stają się niższe, niż gdybyś „bił się” o TOP5 na ogólne frazy.
Przykład fraz lokalnych i ich wolumen wyszukiwania:
Fraza lokalna | Wolumen wyszukiwania |
Mechanik Bydgoszcz | 1600 |
Fryzjer Bydgoszcz | 5400 |
DJ Bydgoszcz | 170 |
Montaż klimatyzacji Bydgoszcz | 110 |
*wolumen wyszukiwania pokazuje, ile razy dana fraza jest wpisywana w wyszukiwarkę Google w miesiącu
**wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google
2. Pozycjonowanie szerokie
Pozycjonowanie lokalne to strzał w dziesiątkę dla większości firm. Jednak warto też oprócz dodawania nazwy miasta do frazy kluczowej umieścić również kilka innych szczegółów. Dlaczego? W ten sposób zwiększysz konwersję i dotrzesz do osób, które dokładnie wiedzą, czego potrzebują i szukają. Tak właśnie działa pozycjonowanie szerokie. Najłatwiej można je rozpoznać po tym, że wykorzystuje wiele wyrazów. Pomimo mniejszej liczby wyświetleń, optymalizujesz koszty związane z pozycjonowaniem w Google.
Przykłady fraz szerokich i ich wolumen wyszukiwania:
Fraza lokalna | Wolumen wyszukiwania |
Pozycjonowanie Bydgoszcz | 210 |
Bydgoszcz pozycjonowanie stron | 10 |
Pozycjonowanie strony Bydgoszcz | 170 |
Pozycjonowanie stron internetowych Bydgoszcz | 30 |
*wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google
3. Pozycjonowanie sklepu internetowego w Bydgoszczy
Przy tak dużej liczbie sklepów internetowych dziś, nawet gdy stworzysz najpiękniejszą witrynę, nikt może do niej nie dotrzeć. Kluczowe staje się wtedy pozycjonowanie — najlepiej lokalne. W końcu daje tak wiele korzyści — mniejszą konkurencyjność oraz szybsze dotarcie do zainteresowanego klienta.
Co ciekawe pozycjonowanie sklepu internetowego lokalnie ma duże znaczenie, kiedy przy okazji działasz także stacjonarnie w Bydgoszczy. Nadal wielu kupujących woli dotknąć towar przed zakupem, aby ostatecznie ocenić jego wartość. Jednak, aby zaoszczędzić czas, wolą najpierw porównać ceny w sieci czy dobrze przemyśleć swój zakup. Udowadnia to, że nawet inwestując w promocję e-sklepu w Internecie, podnosisz swoją sprzedaż stacjonarną. Klientów przekonuje również to, że nie muszą płacić za koszty dostawy.
Jak wygląda pozycjonowanie z Delante?
FAQ - Najczęściej zadawane pytania o pozycjonowanie stron w Bydgoszczy
Kiedy chcesz zwiększyć widoczność swojej strony internetowej w Bydgoszczy, nie musisz posiadać wizytówki w mapach Google. Jednak warto podkreślić, że znacznie więcej profitów zyskasz, gdy zadbasz o wizerunek swojej firmy także tam. W końcu wielu użytkowników sprawdza wyniki w mapach Google, które wyświetlają się u góry listy wyszukiwań.
Nie musisz posiadać firmy czy oddziału w Bydgoszczy, aby pozycjonować się tam lokalnie. Wystarczy, że jesteś w stanie dotrzeć tam ze swoimi produktami bądź usługami.
Oczywiście! Jeśli trafiasz ze swoją ofertą nie tylko do klientów z Bydgoszczy, ale też z okolic, to koniecznie warto to wykorzystać. Na przykład opłaca się stworzyć landing page i pozycjonować go lokalnie z uwzględnieniem fraz, zawierających inne miejscowości, znajdujące się w pobliżu Bydgoszczy. W końcu tam konkurencyjność na pewno będzie niższa.
Określenie z góry kosztów związanych z pozycjonowaniem lokalnym nie jest takie proste. Wiele zależy od konkurencyjności wybranych fraz kluczowych, wcześniejszych działań czy tego, jak jest zoptymalizowana Twoja strona internetowa.
Bydgoszcz a biznes - czy warto?
Bydgoszcz to miasto położone w północnej części Polski w województwie kujawsko-pomorskim. Mieszka tam ok. 348 190 osób. Liczba ta jednak często bywa znacznie wyższa, gdyż na terenie miasta studiuje blisko 35 tysięcy studentów, przybywających tam na okres roku akademickiego z różnych rejonów kraju. Bydgoszcz to malownicze miasto, które jest jednocześnie ośrodkiem akademickim, naukowym oraz kulturowym.
Należy raczej do średnich miast, jego powierzchnia stanowi 175,98 km2, gdzie gęstość zaludnienia wynosi 1978,6 osób na km2. Tak przynajmniej wskazują oficjalne dane. Ciągły napływ osób sprawia, że Bydgoszcz wydaje się dobrym miejsce, gdzie warto rozkręcić biznes. Szczególnie gdy dotyczy on takich dziedzin jak turystyka, przemysł, transport czy handel. Przy wykorzystaniu pozycjonowania i innych form marketingu internetowego możesz skutecznie zwiększyć zasięg swojej firmy na terenie Bydgoszczy i okolic.
Bydgoszcz – ciekawostki:
- Data założenia Bydgoszczy notowana jest na 1038 rok, a prawa miejskie otrzymał on w 1346 r.
- Wyspa Młyńska nazywana jest inaczej Wenecją bydgoską — ulubionym miejscem spacerów turystów i mieszkańców miasta.
- Najstarszym budynkiem w Bydgoszczy jest Katedra Bydgoska.
- Kanał Bydgoski scala dorzecza Wisły oraz Odry.
- Bazylika św. Wincentego a Paulo w Bydgoszczy została zaprojektowana na wzór Panteonu, znajdującego się w Rzymie.
Wspierane technologie
Pracowaliśmy przy użyciu polskich oraz zagranicznych systemów zarządzania treścią. Mamy doświadczenie również z indywidualnymi CMS-ami.















Wykorzystywane narzędzia
Naszą pracę wspierają różne narzędzia. Dzięki nim możemy dokonać rzetelnej analizy oraz mierzyć efekty naszych działań.











