Głównym zadaniem pozycjonowania strony jest zwiększenie widoczności witryny w wynikach wyszukiwania Google. Jednak, aby zacząć czerpać profity związane ze zdobyciem TOP3 potrzebne jest wdrożenie przemyślanej strategii. Na szczęście my wiemy, jakie kroki należy podjąć, abyś wyprzedził konkurencję.
W ciągu ostatnich lat wśród przedsiębiorców przyjęła się dewiza, głosząca — kogo nie ma w Internecie, ten nie istnieje. Tak wygląda rzeczywistość i dotyczy to niemal każdej branży. Dlatego, kiedy prowadzisz swój biznes w Bydgoszczy, również powinieneś zdecydować się na „walkę” o najwyższe pozycje w Google i wyprzedzenie lokalnej oraz ogólnopolskiej konkurencji. Dzięki temu dotrzesz do nowych klientów, a także wypromujesz swoją markę.
Pozycjonowanie lokalne sprawia, że możesz pokazać swoim potencjalnym klientom, że jesteś liderem w swojej branży w danym rejonie. Najważniejsze jest jednak dobranie najbardziej odpowiednich fraz kluczowych — ściśle związanych z tym, czym się zajmujesz oraz z obszarem, gdzie działasz. Dzięki temu użytkownicy, kiedy np. będą poszukiwać mechanika w Bydgoszczy, znajdą właśnie Twoją ofertę — wejdą na Twoją stronę www czy od razu zadzwonią pod wskazany w wizytówce Google numer telefonu. Pozycjonowanie lokalne sprawia, że docierasz do klientów, na których najbardziej Ci zależy — z Bydgoszczy i okolic, dzięki temu efekty są widoczne znacznie szybciej, a koszty stają się niższe, niż gdybyś „bił się” o TOP5 na ogólne frazy.
Fraza lokalna | Wolumen wyszukiwania |
Mechanik Bydgoszcz | 1600 |
Fryzjer Bydgoszcz | 5400 |
DJ Bydgoszcz | 170 |
Montaż klimatyzacji Bydgoszcz | 110 |
Pozycjonowanie lokalne to strzał w dziesiątkę dla większości firm. Jednak warto też oprócz dodawania nazwy miasta do frazy kluczowej umieścić również kilka innych szczegółów. Dlaczego? W ten sposób zwiększysz konwersję i dotrzesz do osób, które dokładnie wiedzą, czego potrzebują i szukają. Tak właśnie działa pozycjonowanie szerokie. Najłatwiej można je rozpoznać po tym, że wykorzystuje wiele wyrazów. Pomimo mniejszej liczby wyświetleń, optymalizujesz koszty związane z pozycjonowaniem w Google.
Fraza lokalna | Wolumen wyszukiwania |
Pozycjonowanie Bydgoszcz | 210 |
Bydgoszcz pozycjonowanie stron | 10 |
Pozycjonowanie strony Bydgoszcz | 170 |
Pozycjonowanie stron internetowych Bydgoszcz | 30 |
Przy tak dużej liczbie sklepów internetowych dziś, nawet gdy stworzysz najpiękniejszą witrynę, nikt może do niej nie dotrzeć. Kluczowe staje się wtedy pozycjonowanie — najlepiej lokalne. W końcu daje tak wiele korzyści — mniejszą konkurencyjność oraz szybsze dotarcie do zainteresowanego klienta.
Co ciekawe pozycjonowanie sklepu internetowego lokalnie ma duże znaczenie, kiedy przy okazji działasz także stacjonarnie w Bydgoszczy. Nadal wielu kupujących woli dotknąć towar przed zakupem, aby ostatecznie ocenić jego wartość. Jednak, aby zaoszczędzić czas, wolą najpierw porównać ceny w sieci czy dobrze przemyśleć swój zakup. Udowadnia to, że nawet inwestując w promocję e-sklepu w Internecie, podnosisz swoją sprzedaż stacjonarną. Klientów przekonuje również to, że nie muszą płacić za koszty dostawy.
Wybór Słów Kluczowych
Pierwszy krok to analiza ruchu – na tej podstawie powstaje strategia działania. Następnie dobieramy najlepsze i najbardziej konwertujące frazy kluczowe z uwzględnieniem słowa „Bydgoszcz„.
Audyt SEO
Obszerny audyt strony, który uwzględnia parametry mające wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania oraz określa potrzeby optymalizacyjne.
Optymalizacja Techniczna
Optymalizacje techniczne mają pomóc zrozumieć robotom Google zawartość Twojej strony.
Budowanie Treści
Budowanie treści, z uwzględnieniem słów lokalnych, na stronę oraz tych, które będą wykorzystane w procesie link buildingu, to kolejny etap pracy nad widocznością Twojej strony.
Optymalizacja Treści
Odpowiednio zoptymalizowane treści będą miały duży wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej w Bydgoszczy.
Jakościowy Link Building
W ramach link buildingu istotne jest tworzenie wartościowych odnośników, których źródła są zróżnicowane i wysokiej jakości ze szczególnym uwzględnieniem wizytówek NAP.
Analiza i Raportowanie
Analiza ruchu, mierzenie wpływu działań SEO na sprzedaż, a także podsumowanie wykonanych działań to część naszych cyklicznych raportów.
Konsultacje
Kontakt z klientem jest dla nas bardzo ważny, dlatego chętnie omówimy z Tobą audyt, comiesięczny raport czy też porozmawiamy o bieżących sprawach.
Kiedy chcesz zwiększyć widoczność swojej strony internetowej w Bydgoszczy, nie musisz posiadać wizytówki w mapach Google. Jednak warto podkreślić, że znacznie więcej profitów zyskasz, gdy zadbasz o wizerunek swojej firmy także tam. W końcu wielu użytkowników sprawdza wyniki w mapach Google, które wyświetlają się u góry listy wyszukiwań.
Nie musisz posiadać firmy czy oddziału w Bydgoszczy, aby pozycjonować się tam lokalnie. Wystarczy, że jesteś w stanie dotrzeć tam ze swoimi produktami bądź usługami.
Oczywiście! Jeśli trafiasz ze swoją ofertą nie tylko do klientów z Bydgoszczy, ale też z okolic, to koniecznie warto to wykorzystać. Na przykład opłaca się stworzyć landing page i pozycjonować go lokalnie z uwzględnieniem fraz, zawierających inne miejscowości, znajdujące się w pobliżu Bydgoszczy. W końcu tam konkurencyjność na pewno będzie niższa.
Określenie z góry kosztów związanych z pozycjonowaniem lokalnym nie jest takie proste. <b>Wiele zależy od konkurencyjności wybranych fraz kluczowych, wcześniejszych działań czy tego, jak jest zoptymalizowana Twoja strona internetowa</b>.
Bydgoszcz to miasto położone w północnej części Polski w województwie kujawsko-pomorskim. Mieszka tam ok. 348 190 osób. Liczba ta jednak często bywa znacznie wyższa, gdyż na terenie miasta studiuje blisko 35 tysięcy studentów, przybywających tam na okres roku akademickiego z różnych rejonów kraju. Bydgoszcz to malownicze miasto, które jest jednocześnie ośrodkiem akademickim, naukowym oraz kulturowym.
Należy raczej do średnich miast, jego powierzchnia stanowi 175,98 km2, gdzie gęstość zaludnienia wynosi 1978,6 osób na km2. Tak przynajmniej wskazują oficjalne dane. Ciągły napływ osób sprawia, że Bydgoszcz wydaje się dobrym miejsce, gdzie warto rozkręcić biznes. Szczególnie gdy dotyczy on takich dziedzin jak turystyka, przemysł, transport czy handel. Przy wykorzystaniu pozycjonowania i innych form marketingu internetowego możesz skutecznie zwiększyć zasięg swojej firmy na terenie Bydgoszczy i okolic.
Bydgoszcz – ciekawostki:
Daj nam znać jeśli potrzebujesz pomocy z SEO i/albo SEM. Wypełnij formularz i podaj swój URL. Wybierz preferowaną formę kontaktu. Odezwiemy się do Ciebie w 48h.
Powiedz nam nieco więcej o Twoim biznesie online: jakie cele chcesz zrealizować i jakie przeszkody stoją obecnie na Twojej drodze do ich osiągnięcia.
Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.
Dostajesz swój całkowicie spersonalizowany plan działania z kilkoma wariantami cenowymi. Przejdziemy przez niego razem, żeby pokazać Ci, w jaki sposób strategia SEO poprawi rankingi Twojej strony.