Twoja firma z Gorzowa Wielkopolskiego może stać się rozpoznawalna. Wystarczy, że postawisz na pozycjonowanie, które wpływa na większą widoczność w wynikach organicznych wyszukiwarki. W tym celu konieczne jest analizowanie i postępowanie zgodnie z zaleceniami Google. Przekonaj się zatem, jak wygląda ten proces.
Gorzów Wielkopolski to jedno z największych miast w województwie lubuskim, dlatego to właśnie na tym regionie koncentrują się przedsiębiorcy. Znacząco wpływa to na wzrost konkurencyjności poszczególnych słów kluczowych. Dlatego tak ważna jest dobra strategia — oparta na dogłębnej analizie. Poza tym ogromne znaczenie mają przemyślane frazy, które pozwalają wznieść się ponad konkurencję.
Dzięki pozycjonowaniu lokalnemu w Gorzowie Wielkopolskim strona stanie się bardziej widoczna po wpisaniu tzw. fraz kluczowych. W tym przypadku ogromne znaczenie ma miasto dodane przez użytkowników, którzy chcą skorzystać z jakiejś usługi bądź produktu w konkretnym miejscu. Mogą oni szukać takich haseł, nie tylko będąc w tym mieście, ale również przed przyjazdem do Gorzowa Wielkopolskiego. Takie pozycjonowanie ma naprawdę spory potencjał, gdyż zapewnia sporo wyświetleń i ma mniejszą konkurencyjność. Poza tym, oprócz uzyskania wysokiej pozycji w wyszukiwarce, staniesz się też bardziej rozpoznawalny na mapach Google.
Fraza lokalna | Wolumen wyszukiwania |
Nocleg Gorzów Wielkopolski | 390 |
Weterynarz Gorzów | 1000 |
Restauracja Gorzów | 1900 |
Mechanik Gorzów Wielkopolski | 70 |
Pozycjonowanie lokalne szerokie umożliwia jeszcze lepsze dotarcie do grupy docelowej. Pomoże w tym większa liczba wyrazów, z jakich składają się słowa kluczowe. Przy pomocy takich haseł zyskujesz też przewagę nad konkurencją, która częściej wybiera krótkie frazy. Dobrym przykładem jest słowo kluczowe „psi fryzjer Gorzów” — stosując takie wyrażenie, od razu trafisz do miłośników czworonogów, chcących ostrzyc psa w Gorzowie. W tym przypadku hasło „fryzjer Gorzów” jest zbyt ogólne, a przy tym bardziej konkurencyjne.
Fraza lokalna | Wolumen wyszukiwania |
Pozycjonowanie Gorzów Wielkopolski | 320 |
Pozycjonowanie Gorzów | 1300 |
Pozycjonowanie stron Gorzów | 880 |
Pozycjonowanie stron Gorzów Wielkopolski | 260 |
Ile razy zdarzyło Ci się najpierw wyszukać sklep online z Gorzowa Wielkopolskiego, a następnie odwiedzić jego siedzibę? Według badań aż 71% użytkowników czasem tak robi. Dzięki pozycjonowaniu sklepu online lokalnie nie tylko zwiększysz ruch na stronie, ale również doskonale połączysz sprzedaż stacjonarną z internetową. W ten sposób odwiedzą Cię zdecydowani klienci, którzy będą już dobrze znali cenę oraz cechy danego produktu. Dlatego skorzystaj z możliwości, jakie daje pozycjonowanie lokalne sklepu online i ułatw klientom skorzystanie z Twojej oferty.
Wybór Słów Kluczowych
Pierwszy krok to analiza ruchu – na tej podstawie powstaje strategia działania. Następnie dobieramy najlepsze i najbardziej konwertujące frazy kluczowe z uwzględnieniem słowa „Gorzów Wielkopolski„.
Audyt SEO
Obszerny audyt strony, który uwzględnia parametry mające wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania oraz określa potrzeby optymalizacyjne.
Optymalizacja Techniczna
Optymalizacje techniczne mają pomóc zrozumieć robotom Google zawartość Twojej strony.
Budowanie Treści
Budowanie treści, z uwzględnieniem słów lokalnych, na stronę oraz tych, które będą wykorzystane w procesie link buildingu, to kolejny etap pracy nad widocznością Twojej strony.
Optymalizacja Treści
Odpowiednio zoptymalizowane treści będą miały duży wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej w Gorzowie Wielkopolskim.
Jakościowy Link Building
W ramach link buildingu istotne jest tworzenie wartościowych odnośników, których źródła są zróżnicowane i wysokiej jakości ze szczególnym uwzględnieniem wizytówek NAP.
Analiza i Raportowanie
Analiza ruchu, mierzenie wpływu działań SEO na sprzedaż, a także podsumowanie wykonanych działań to część naszych cyklicznych raportów.
Konsultacje
Kontakt z klientem jest dla nas bardzo ważny, dlatego chętnie omówimy z Tobą audyt, comiesięczny raport czy też porozmawiamy o bieżących sprawach.
Nie musisz prowadzić działalności w Gorzowie Wielkopolskim, aby pozycjonować się w tym mieście. Możesz stworzyć np. osobny landing page, gdzie wykorzystasz lokalne słowa kluczowe. Trafią tam osoby zainteresowane usługami bądź produktami z tego miasta.
Dokładny koszt pozycjonowania strony internetowej zależy od kilku czynników — konkurencyjności fraz kluczowych, branży, historii strony, wcześniej przeprowadzonych działań, a także stopnia zoptymalizowania strony.
Tak, możesz pozycjonować stronę w wielu miastach. Jednak pamiętaj o tym, aby stworzyć osobną podstronę do każdej frazy kluczowej.
Jeżeli łączysz sprzedaż internetową ze stacjonarną w Gorzowie Wielkopolskim, to koniecznie zacznij pozycjonować się właśnie na to miasto. W innym przypadku kieruj się tym, do kogo trafiasz ze swoją ofertą.
Gorzów, choć historycznie jest związany z Wielkopolską, to obecnie znajduje się w województwie lubuskim. Obok Zielonej Góry stanowi najważniejsze miasto tego regionu — pod względem kultury i biznesu. W Gorzowie Wielkopolskim mieszka ok. 124 tys. mieszkańców, a miasto zajmuje powierzchnię 86 km². Poza tym miasto znajduje się zaledwie 53 km od granicy z Niemcami, co znacznie ułatwia import i eksport towarów. Zwiększa to również możliwości związane z handlem bądź ze zdobywaniem zagranicznych kontrahentów. Sprawia to także, że rynek Gorzowa Wielkopolskiego jest naprawdę dynamiczny i niezwykle rozwojowy. Dlatego powoli zaczyna rosnąć konkurencyjność w wyszukiwarce Google.
Gorzów Wielkopolski – kilka ciekawostek:
Daj nam znać jeśli potrzebujesz pomocy z SEO i/albo SEM. Wypełnij formularz i podaj swój URL. Wybierz preferowaną formę kontaktu. Odezwiemy się do Ciebie w 48h.
Powiedz nam nieco więcej o Twoim biznesie online: jakie cele chcesz zrealizować i jakie przeszkody stoją obecnie na Twojej drodze do ich osiągnięcia.
Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.
Dostajesz swój całkowicie spersonalizowany plan działania z kilkoma wariantami cenowymi. Przejdziemy przez niego razem, żeby pokazać Ci, w jaki sposób strategia SEO poprawi rankingi Twojej strony.