Pozycjonoanie lokalne

Pozycjonowanie Bielsko-Biała

Zacznij pozycjonować stronę w Bielsko-Białej. Dowiedz się, jak to robimy i zacznij czerpać korzyści.

Pozycjonowanie strony w Bielsko-Białej

Dążysz do tego, aby Twoja strona stała się bardziej rozpoznawalna w Bielsko-Białej? Pozycjonowanie może Ci to ułatwić! W końcu opiera się na algorytmie Google, dzięki czemu podjęte działania wzniosą Cię na szczyt wyszukiwarki Google.

Pozycjonowanie strony w Bielsko-Białej — dlaczego warto?

Bielsko-Biała to jedno z najważniejszych miast regionu, dlatego panuje tam spora konkurencja — szczególnie po wpisaniu ogólnych fraz kluczowych. Właśnie z tego powodu ważna jest dokładna analiza, a następnie wprowadzenie skutecznej strategii SEO. Wykonamy te zadania za Ciebie, a dzięki temu staniesz się rozpoznawalny, ale też zyskasz nowych klientów. Skorzystaj z potencjału, jaki zapewnia pozycjonowanie i rozwiń swój biznes.

Jak pozycjonować stronę w Bielsko-Białej?

1. Pozycjonowanie lokalne

Dzięki temu, że zaczniesz pozycjonować lokalnie stronę w Bielsko-Białej zanotujesz wzrost ruchu. Jednak zanim zaczniesz dostrzegać zalety pozycjonowania, to musisz wykorzystać tzw. frazy lokalne, czyli po prostu słowa kluczowe dopasowane do Twojej firmy z uwzględnieniem lokalizacji. W ten sposób z łatwością trafisz do swojej grupy odbiorczej — mieszkańców Bielsko-Białej bądź osób odwiedzających to miasto. Wtedy szukając konkretnego produktu czy oferty znajdą Twoją stronę, co wpłynie na wzrost konwersji, a także pomnożenie zysków. Poza tym staniesz się bardziej widoczny na mapach Google, a to nie są jedyne zalety pozycjonowania!

Przykład fraz lokalnych i ich wolumen wyszukiwania:

Fraza lokalnaWolumen wyszukiwania
Fryzjer Bielsko-Biała720
Nocleg Bielsko-Biała1000
Weterynarz Bielsko-Biała210
Mechanik Bielsko-Biała260

*wolumen wyszukiwania pokazuje, ile razy dana fraza jest wpisywana w wyszukiwarkę Google w miesiącu
**wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google

2. Pozycjonowanie szerokie

Pozycjonowanie lokalne szerokie to gwarancja konkretnych i skutecznych słów kluczowych. W końcu wykorzystujemy bardziej szczegółowe frazy które, choć mają mniejszą liczbę wyświetleń, to trafiają do Twojej grupy docelowej. Dzięki temu nie musisz obawiać się wzrostu współczynnika odrzuceń, ponieważ Internauci znajdą u Ciebie taką ofertę, jakiej szukali. Poza tym w porównaniu do krótkich słów kluczowych te szerokie dają większe szanse na zajęcie wysokiej pozycji w wyszukiwarce Google.

Przykłady fraz szerokich i ich wolumen wyszukiwania:

Fraza lokalnaWolumen wyszukiwania
Pozycjonowanie Bielsko-Biała480
Pozycjonowanie stron Bielsko-Biała210
Pozycjonowanie Bielsko590
Pozycjonowanie stron Bielsko260

*wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google

3. Pozycjonowanie sklepu internetowego w Bielsku-Białej

Chcesz, żeby Twój sklep internetowy stał się rozpoznawalny w Bielsko-Białej? Zyskasz to dzięki pozycjonowaniu. Poza tym ten proces umożliwi Ci również połączenie sprzedaży stacjonarnej z internetową, a dzięki temu zaczniesz działać dwutorowo. Zwróć też uwagę na to, że pozycjonowanie sklepu internetowego pozwoli Ci skutecznie rozwijać biznes — w końcu zaczniesz notować wzrost sprzedaży, bo skuteczne słowa kluczowe przyciągną jeszcze większą grupę odbiorców. Ponadto Twoja strona stanie się jeszcze większa, a przy tym bardziej uporządkowana, a to wszystko dzięki dodaniu zoptymalizowanych tekstów bądź stworzeniu tzw. landing page. Pozycjonowanie sprawi także, że zajmiesz wysoką lokatę w Google, co dodatkowo zwiększy wiarygodność sklepu.

Pozycjonowanie stron Bielsko-Biała
Pozycjonowanie stron

Jak wygląda pozycjonowanie z Delante?

1. Wybór słów kluczowych

Pierwszy krok to analiza ruchu – na tej podstawie powstaje strategia działania. Następnie dobieramy najlepsze i najbardziej konwertujące frazy kluczowe z uwzględnieniem słowa „Bielsko-Biała„.

2. Audyt SEO

Obszerny audyt strony, który uwzględnia parametry mające wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania oraz określa potrzeby optymalizacyjne.

3. Optymalizacja techniczna

Optymalizacje techniczne mają pomóc zrozumieć robotom Google zawartość Twojej strony.

4. Budowanie treści

Budowanie treści, z uwzględnieniem słów lokalnych, na stronę oraz tych, które będą wykorzystane w procesie link buildingu, to kolejny etap pracy nad widocznością Twojej strony.

5. Optymalizacja treści

Odpowiednio zoptymalizowane treści będą miały duży wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej w Bielsku-Białej.

6. Jakościowy link building

W ramach link buildingu istotne jest tworzenie wartościowych odnośników, których źródła są zróżnicowane i wysokiej jakości ze szczególnym uwzględnieniem wizytówek NAP.

7. Analiza i raportowanie

Analiza ruchu, mierzenie wpływu działań SEO na sprzedaż, a także podsumowanie wykonanych działań to część naszych cyklicznych raportów.

8. Konsultacje

Kontakt z klientem jest dla nas bardzo ważny, dlatego chętnie omówimy z Tobą audyt, comiesięczny raport czy też porozmawiamy o bieżących sprawach.

FAQ — najczęściej zadawane pytania o pozycjonowanie stron w Bielsko-Białej

Nie. Do zwiększenia widoczności w Bielsko-Białej nie musisz mieć wizytówki na mapach Google. Zauważ jednak, że wielu odbiorców sprawdza tam lokalne wyniki.

Nie. Strona internetowa nie musi być połączona z wizytówką Google.

Ostateczna cena zależy od kilku czynników. Przede wszystkim od konkurencyjności fraz kluczowych, branży i lokalizacji. Ważna jest też historia witryny, stopień jej zoptymalizowania oraz ewentualne działania podjęte w przeszłości.

Tak. Możesz pozycjonować stronę na dowolną liczbę miast. Zwróć tylko uwagę na to, żeby wybrać lokalizację zgodną z Twoją grupą docelową.

Bielsko-Biała a biznes — czy warto?

Bielsko-Biała należy do jednych z najlepiej rozwijających się gospodarczo miast w Polsce. Sprawiło to, że jest bardzo atrakcyjnym miejscem do zamieszkania, co stale wpływa na liczbę ludności — obecnie jest to ok. 170 663 osób. Poza tym Bielsko-Biała wyróżnia się sporą powierzchnią wynoszącą 124,51 km2. Warto też zwrócić uwagę na to, że Bielsko-Biała stanowi ważny ośrodek gospodarczy południa Polski, a szczególnie branży IT. Istotne jest również położenie geograficzne miasta, ponieważ znajduje się w pobliżu Słowacji, Czech i wielu polskich miast np. Krakowa. Oprócz tego w 2017 roku w Bielsko-Białej było aż 26 242 podmiotów gospodarki narodowej. Sprawia to, że wspomniane miasto stanowi konkurencyjny, ale też przyjazny rynek do rozwoju.

Bielsko-Biała – kilka ciekawostek:

  • Przez Bielsko-Białą przepływa rzeka Biała.
  • Bielsko-Biała to dość nowe miasto, ponieważ powstało dopiero w 1951 roku poprzez połączenie miejscowości Bielsko z Białą.
  • W przeszłości Bielsko-Biała była nazywana „Miastem 100 przemysłów” oraz „śląskim Manchesterem”.
  • Aż 35,8% powierzchni Bielsko-Białej stanowi obszar chroniony.
  • W Studio Filmów Rysunkowych w Bielsko-Białej powstały słynne bajki „Reksio” oraz „Bolek i Lolek”.

Wspierane technologie

Mamy ogromne doświadczenie w pracy z indywidualnie tworzonymi CMS, a także polskimi i zagranicznymi systemami zarządzania treścią.

Wykorzystywane narzędzia

W trakcie pozycjonowania stron czy sklepów korzystamy z narzędzi do mierzenia efektywności naszej pracy, a także służące do oceny strony. Należą do nich m.in.: