Pozycjonoanie lokalne
Pozycjonowanie Bielsko-Biała
Zacznij pozycjonować stronę w Bielsko-Białej. Dowiedz się, jak to robimy i zacznij czerpać korzyści.
Pozycjonowanie strony w Bielsko-Białej
Dążysz do tego, aby Twoja strona stała się bardziej rozpoznawalna w Bielsko-Białej? Pozycjonowanie może Ci to ułatwić! W końcu opiera się na algorytmie Google, dzięki czemu podjęte działania wzniosą Cię na szczyt wyszukiwarki Google.
Pozycjonowanie strony w Bielsko-Białej — dlaczego warto?
Bielsko-Biała to jedno z najważniejszych miast regionu, dlatego panuje tam spora konkurencja — szczególnie po wpisaniu ogólnych fraz kluczowych. Właśnie z tego powodu ważna jest dokładna analiza, a następnie wprowadzenie skutecznej strategii SEO. Wykonamy te zadania za Ciebie, a dzięki temu staniesz się rozpoznawalny, ale też zyskasz nowych klientów. Skorzystaj z potencjału, jaki zapewnia pozycjonowanie i rozwiń swój biznes.
Jak pozycjonować stronę w Bielsko-Białej?
1. Pozycjonowanie lokalne
Dzięki temu, że zaczniesz pozycjonować lokalnie stronę w Bielsko-Białej zanotujesz wzrost ruchu. Jednak zanim zaczniesz dostrzegać zalety pozycjonowania, to musisz wykorzystać tzw. frazy lokalne, czyli po prostu słowa kluczowe dopasowane do Twojej firmy z uwzględnieniem lokalizacji. W ten sposób z łatwością trafisz do swojej grupy odbiorczej — mieszkańców Bielsko-Białej bądź osób odwiedzających to miasto. Wtedy szukając konkretnego produktu czy oferty znajdą Twoją stronę, co wpłynie na wzrost konwersji, a także pomnożenie zysków. Poza tym staniesz się bardziej widoczny na mapach Google, a to nie są jedyne zalety pozycjonowania!
Przykład fraz lokalnych i ich wolumen wyszukiwania:
Fraza lokalna | Wolumen wyszukiwania |
Fryzjer Bielsko-Biała | 720 |
Nocleg Bielsko-Biała | 1000 |
Weterynarz Bielsko-Biała | 210 |
Mechanik Bielsko-Biała | 260 |
*wolumen wyszukiwania pokazuje, ile razy dana fraza jest wpisywana w wyszukiwarkę Google w miesiącu
**wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google
2. Pozycjonowanie szerokie
Pozycjonowanie lokalne szerokie to gwarancja konkretnych i skutecznych słów kluczowych. W końcu wykorzystujemy bardziej szczegółowe frazy które, choć mają mniejszą liczbę wyświetleń, to trafiają do Twojej grupy docelowej. Dzięki temu nie musisz obawiać się wzrostu współczynnika odrzuceń, ponieważ Internauci znajdą u Ciebie taką ofertę, jakiej szukali. Poza tym w porównaniu do krótkich słów kluczowych te szerokie dają większe szanse na zajęcie wysokiej pozycji w wyszukiwarce Google.
Przykłady fraz szerokich i ich wolumen wyszukiwania:
Fraza lokalna | Wolumen wyszukiwania |
Pozycjonowanie Bielsko-Biała | 480 |
Pozycjonowanie stron Bielsko-Biała | 210 |
Pozycjonowanie Bielsko | 590 |
Pozycjonowanie stron Bielsko | 260 |
*wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google
3. Pozycjonowanie sklepu internetowego w Bielsku-Białej
Chcesz, żeby Twój sklep internetowy stał się rozpoznawalny w Bielsko-Białej? Zyskasz to dzięki pozycjonowaniu. Poza tym ten proces umożliwi Ci również połączenie sprzedaży stacjonarnej z internetową, a dzięki temu zaczniesz działać dwutorowo. Zwróć też uwagę na to, że pozycjonowanie sklepu internetowego pozwoli Ci skutecznie rozwijać biznes — w końcu zaczniesz notować wzrost sprzedaży, bo skuteczne słowa kluczowe przyciągną jeszcze większą grupę odbiorców. Ponadto Twoja strona stanie się jeszcze większa, a przy tym bardziej uporządkowana, a to wszystko dzięki dodaniu zoptymalizowanych tekstów bądź stworzeniu tzw. landing page. Pozycjonowanie sprawi także, że zajmiesz wysoką lokatę w Google, co dodatkowo zwiększy wiarygodność sklepu.
Jak wygląda pozycjonowanie z Delante?
FAQ — najczęściej zadawane pytania o pozycjonowanie stron w Bielsko-Białej
Nie. Do zwiększenia widoczności w Bielsko-Białej nie musisz mieć wizytówki na mapach Google. Zauważ jednak, że wielu odbiorców sprawdza tam lokalne wyniki.
Nie. Strona internetowa nie musi być połączona z wizytówką Google.
Ostateczna cena zależy od kilku czynników. Przede wszystkim od konkurencyjności fraz kluczowych, branży i lokalizacji. Ważna jest też historia witryny, stopień jej zoptymalizowania oraz ewentualne działania podjęte w przeszłości.
Tak. Możesz pozycjonować stronę na dowolną liczbę miast. Zwróć tylko uwagę na to, żeby wybrać lokalizację zgodną z Twoją grupą docelową.
Bielsko-Biała a biznes — czy warto?
Bielsko-Biała należy do jednych z najlepiej rozwijających się gospodarczo miast w Polsce. Sprawiło to, że jest bardzo atrakcyjnym miejscem do zamieszkania, co stale wpływa na liczbę ludności — obecnie jest to ok. 170 663 osób. Poza tym Bielsko-Biała wyróżnia się sporą powierzchnią wynoszącą 124,51 km2. Warto też zwrócić uwagę na to, że Bielsko-Biała stanowi ważny ośrodek gospodarczy południa Polski, a szczególnie branży IT. Istotne jest również położenie geograficzne miasta, ponieważ znajduje się w pobliżu Słowacji, Czech i wielu polskich miast np. Krakowa. Oprócz tego w 2017 roku w Bielsko-Białej było aż 26 242 podmiotów gospodarki narodowej. Sprawia to, że wspomniane miasto stanowi konkurencyjny, ale też przyjazny rynek do rozwoju.
Bielsko-Biała – kilka ciekawostek:
- Przez Bielsko-Białą przepływa rzeka Biała.
- Bielsko-Biała to dość nowe miasto, ponieważ powstało dopiero w 1951 roku poprzez połączenie miejscowości Bielsko z Białą.
- W przeszłości Bielsko-Biała była nazywana „Miastem 100 przemysłów” oraz „śląskim Manchesterem”.
- Aż 35,8% powierzchni Bielsko-Białej stanowi obszar chroniony.
- W Studio Filmów Rysunkowych w Bielsko-Białej powstały słynne bajki „Reksio” oraz „Bolek i Lolek”.
Wspierane technologie
Mamy ogromne doświadczenie w pracy z indywidualnie tworzonymi CMS, a także polskimi i zagranicznymi systemami zarządzania treścią.















Wykorzystywane narzędzia
W trakcie pozycjonowania stron czy sklepów korzystamy z narzędzi do mierzenia efektywności naszej pracy, a także służące do oceny strony. Należą do nich m.in.:











