Dążysz do tego, aby Twoja strona stała się bardziej rozpoznawalna w Bielsko-Białej? Pozycjonowanie może Ci to ułatwić! W końcu opiera się na algorytmie Google, dzięki czemu podjęte działania wzniosą Cię na szczyt wyszukiwarki Google.
Bielsko-Biała to jedno z najważniejszych miast regionu, dlatego panuje tam spora konkurencja — szczególnie po wpisaniu ogólnych fraz kluczowych. Właśnie z tego powodu ważna jest dokładna analiza, a następnie wprowadzenie skutecznej strategii SEO. Wykonamy te zadania za Ciebie, a dzięki temu staniesz się rozpoznawalny, ale też zyskasz nowych klientów. Skorzystaj z potencjału, jaki zapewnia pozycjonowanie i rozwiń swój biznes.
Dzięki temu, że zaczniesz pozycjonować lokalnie stronę w Bielsko-Białej zanotujesz wzrost ruchu. Jednak zanim zaczniesz dostrzegać zalety pozycjonowania, to musisz wykorzystać tzw. frazy lokalne, czyli po prostu słowa kluczowe dopasowane do Twojej firmy z uwzględnieniem lokalizacji. W ten sposób z łatwością trafisz do swojej grupy odbiorczej — mieszkańców Bielsko-Białej bądź osób odwiedzających to miasto. Wtedy szukając konkretnego produktu czy oferty znajdą Twoją stronę, co wpłynie na wzrost konwersji, a także pomnożenie zysków. Poza tym staniesz się bardziej widoczny na mapach Google, a to nie są jedyne zalety pozycjonowania!
Fraza lokalna | Wolumen wyszukiwania |
Fryzjer Bielsko-Biała | 720 |
Nocleg Bielsko-Biała | 1000 |
Weterynarz Bielsko-Biała | 210 |
Mechanik Bielsko-Biała | 260 |
Pozycjonowanie lokalne szerokie to gwarancja konkretnych i skutecznych słów kluczowych. W końcu wykorzystujemy bardziej szczegółowe frazy które, choć mają mniejszą liczbę wyświetleń, to trafiają do Twojej grupy docelowej. Dzięki temu nie musisz obawiać się wzrostu współczynnika odrzuceń, ponieważ Internauci znajdą u Ciebie taką ofertę, jakiej szukali. Poza tym w porównaniu do krótkich słów kluczowych te szerokie dają większe szanse na zajęcie wysokiej pozycji w wyszukiwarce Google.
Fraza lokalna | Wolumen wyszukiwania |
Pozycjonowanie Bielsko-Biała | 480 |
Pozycjonowanie stron Bielsko-Biała | 210 |
Pozycjonowanie Bielsko | 590 |
Pozycjonowanie stron Bielsko | 260 |
Chcesz, żeby Twój sklep internetowy stał się rozpoznawalny w Bielsko-Białej? Zyskasz to dzięki pozycjonowaniu. Poza tym ten proces umożliwi Ci również połączenie sprzedaży stacjonarnej z internetową, a dzięki temu zaczniesz działać dwutorowo. Zwróć też uwagę na to, że pozycjonowanie sklepu internetowego pozwoli Ci skutecznie rozwijać biznes — w końcu zaczniesz notować wzrost sprzedaży, bo skuteczne słowa kluczowe przyciągną jeszcze większą grupę odbiorców. Ponadto Twoja strona stanie się jeszcze większa, a przy tym bardziej uporządkowana, a to wszystko dzięki dodaniu zoptymalizowanych tekstów bądź stworzeniu tzw. landing page. Pozycjonowanie sprawi także, że zajmiesz wysoką lokatę w Google, co dodatkowo zwiększy wiarygodność sklepu.
Wybór Słów Kluczowych
Pierwszy krok to analiza ruchu – na tej podstawie powstaje strategia działania. Następnie dobieramy najlepsze i najbardziej konwertujące frazy kluczowe z uwzględnieniem słowa „Bielsko-Biała„.
Audyt SEO
Obszerny audyt strony, który uwzględnia parametry mające wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania oraz określa potrzeby optymalizacyjne.
Optymalizacja Techniczna
Optymalizacje techniczne mają pomóc zrozumieć robotom Google zawartość Twojej strony.
Budowanie Treści
Budowanie treści, z uwzględnieniem słów lokalnych, na stronę oraz tych, które będą wykorzystane w procesie link buildingu, to kolejny etap pracy nad widocznością Twojej strony.
Optymalizacja Treści
Odpowiednio zoptymalizowane treści będą miały duży wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej w Bielsku.
Jakościowy Link Building
W ramach link buildingu istotne jest tworzenie wartościowych odnośników, których źródła są zróżnicowane i wysokiej jakości ze szczególnym uwzględnieniem wizytówek NAP.
Analiza i Raportowanie
Analiza ruchu, mierzenie wpływu działań SEO na sprzedaż, a także podsumowanie wykonanych działań to część naszych cyklicznych raportów.
Konsultacje
Kontakt z klientem jest dla nas bardzo ważny, dlatego chętnie omówimy z Tobą audyt, comiesięczny raport czy też porozmawiamy o bieżących sprawach.
Nie. Do zwiększenia widoczności w Bielsko-Białej nie musisz mieć wizytówki na mapach Google. Zauważ jednak, że wielu odbiorców sprawdza tam lokalne wyniki.
Nie. Strona internetowa nie musi być połączona z wizytówką Google.
Ostateczna cena zależy od kilku czynników. Przede wszystkim od konkurencyjności fraz kluczowych, branży i lokalizacji. Ważna jest też historia witryny, stopień jej zoptymalizowania oraz ewentualne działania podjęte w przeszłości.
Tak. Możesz pozycjonować stronę na dowolną liczbę miast. Zwróć tylko uwagę na to, żeby wybrać lokalizację zgodną z Twoją grupą docelową.
Bielsko-Biała należy do jednych z najlepiej rozwijających się gospodarczo miast w Polsce. Sprawiło to, że jest bardzo atrakcyjnym miejscem do zamieszkania, co stale wpływa na liczbę ludności — obecnie jest to ok. 170 663 osób. Poza tym Bielsko-Biała wyróżnia się sporą powierzchnią wynoszącą 124,51 km2. Warto też zwrócić uwagę na to, że Bielsko-Biała stanowi ważny ośrodek gospodarczy południa Polski, a szczególnie branży IT. Istotne jest również położenie geograficzne miasta, ponieważ znajduje się w pobliżu Słowacji, Czech i wielu polskich miast np. Krakowa. Oprócz tego w 2017 roku w Bielsko-Białej było aż 26 242 podmiotów gospodarki narodowej. Sprawia to, że wspomniane miasto stanowi konkurencyjny, ale też przyjazny rynek do rozwoju.
Bielsko-Biała – kilka ciekawostek:
Daj nam znać jeśli potrzebujesz pomocy z SEO i/albo SEM. Wypełnij formularz i podaj swój URL. Wybierz preferowaną formę kontaktu. Odezwiemy się do Ciebie w 48h.
Powiedz nam nieco więcej o Twoim biznesie online: jakie cele chcesz zrealizować i jakie przeszkody stoją obecnie na Twojej drodze do ich osiągnięcia.
Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.
Dostajesz swój całkowicie spersonalizowany plan działania z kilkoma wariantami cenowymi. Przejdziemy przez niego razem, żeby pokazać Ci, w jaki sposób strategia SEO poprawi rankingi Twojej strony.