Chcesz, aby Twoja strona z Kielc stała się rozpoznawalna w sieci? Pozycjonowanie umożliwia zajęcie wyższej pozycji w Google, a także zwiększa widoczność w wynikach organicznych. Dzięki indywidualnej strategii, analizie konkurencji oraz wdrożeniu działań SEO dostrzeżesz wzrost ruchu na stronie. Sprawdź, co jeszcze warto wiedzieć na temat pozycjonowania.
Kielce, jako stolica województwa świętokrzyskiego, zapewniają nie tylko spore możliwości, ale również charakteryzują się sporą konkurencyjnością. Dlatego pozycjonując stronę, trzeba wykorzystać przemyślane frazy kluczowe — do tego potrzebna jest skuteczna strategia SEO. Warto postawić na takie działania, ponieważ coraz większa grupa odbiorców z całego kraju i świata korzysta z Internetu, a szczególnie z wyszukiwarki Google. Zapewnia to ogromny potencjał, który po prostu trzeba wykorzystać.
Dzięki pozycjonowaniu lokalnemu w Kielcach, Twoja strona stanie się bardziej widoczna przez osoby, które szukają usług bądź produktów w tym mieście. Wykorzystanie fraz lokalnych przyciągnie także użytkowników zamierzających odwiedzić Kielce i chcących zjeść w dobrej restauracji. Każdego miesiąca spora grupa odbiorców wyszukuje słowa kluczowe razem z nazwą miasta, dlatego może to skutecznie zwiększyć ruch na Twojej stronie. Poza tym wpływa pozytywnie na widoczność witryny w wynikach organicznych wyszukiwarki Google. Pozycjonowanie lokalne zwiększy też rozpoznawalność Twojej strony w mapach Google, co przyczyni się do wzrostu wiarygodności, a także zapewni przewagę nad konkurencją.
Fraza lokalna | Wolumen wyszukiwania |
Fotograf Kielce | 1900 |
Apteka Kielce | 3600 |
Informatyk Kielce | 320 |
Weterynarz Kielce | 11900 |
Chcesz bezpośrednio trafiać do Twojej grupy odbiorczej? Pozycjonowanie szerokie, w dodatku lokalne, sprawia, że wykorzystane frazy będą jeszcze dokładniejsze i bardziej konkretne. W końcu krótkie hasła są dość popularne, dlatego zmuszają do zmierzenia się z większą konkurencją. Dobrym przykładem jest słowo kluczowe „restauracja Kielce”, które jest często wyszukiwane, ale jest bardzo ogólne. Dlatego osoby, które szukają lokalu z włoską kuchnią, chętniej wpiszą „włoska restauracja Kielce” — taka fraza będzie bardziej dopasowana do potrzeb odbiorcy, ale też pozwoli zająć się wyższą pozycję w Google.
Fraza lokalna | Wolumen wyszukiwania |
Pozycjonowanie Kielce | 110 |
Pozycjonowanie stron Kielce | 90 |
Pozycjonowanie stron www Kielce | 10 |
Pozycjonowanie stron internetowych Kielce | 20 |
Pozycjonując sklep internetowy lokalnie, można nie tylko zwiększyć ruch, ale również zachęcić odbiorców do odwiedzenia siedziby firmy. Zgodnie z efektem ROPO (Szukaj Online, Kup Offline) klienci preferują poznawanie produktów przez Internet, aby później zobaczyć go w rzeczywistości. Poza tym pozycjonowanie zwiększy też Twoją widoczność i pozwoli Ci rozwinąć sklep online. W końcu wykorzystasz większą liczbę słów kluczowych, a także dodasz na stronę kolejne teksty. Wpłynie to również na komfort odbiorców, ponieważ dzięki opisom produktów, kategorii czy artykułom na blogu zdobędą jeszcze więcej informacji na temat Twojej oferty. Wtedy na pewno jeszcze chętniej zrobią u Ciebie zakupy, a Ty zanotujesz wzrost sprzedaży.
Wybór Słów Kluczowych
Pierwszy krok to analiza ruchu – na tej podstawie powstaje strategia działania. Następnie dobieramy najlepsze i najbardziej konwertujące frazy kluczowe z uwzględnieniem słowa „Kielce„.
Audyt SEO
Obszerny audyt strony, który uwzględnia parametry mające wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania oraz określa potrzeby optymalizacyjne.
Optymalizacja Techniczna
Optymalizacje techniczne mają pomóc zrozumieć robotom Google zawartość Twojej strony.
Budowanie Treści
Budowanie treści, z uwzględnieniem słów lokalnych, na stronę oraz tych, które będą wykorzystane w procesie link buildingu, to kolejny etap pracy nad widocznością Twojej strony.
Optymalizacja Treści
Odpowiednio zoptymalizowane treści będą miały duży wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej w Kielcach.
Jakościowy Link Building
W ramach link buildingu istotne jest tworzenie wartościowych odnośników, których źródła są zróżnicowane i wysokiej jakości ze szczególnym uwzględnieniem wizytówek NAP.
Analiza i Raportowanie
Analiza ruchu, mierzenie wpływu działań SEO na sprzedaż, a także podsumowanie wykonanych działań to część naszych cyklicznych raportów.
Konsultacje
Kontakt z klientem jest dla nas bardzo ważny, dlatego chętnie omówimy z Tobą audyt, comiesięczny raport czy też porozmawiamy o bieżących sprawach.
Nie musisz łączyć wizytówki Google ze stroną internetową. Nie jest też wymagane posiadanie własnej witryny do założenia wizytówki.
Nie. Połączenie strony z wizytówką Google nie jest konieczne, a samo założenie wizytówki nie wymaga posiadania strony internetowej.
Ostateczna cena za pozycjonowanie strony w Kielcach jest uzależniona od kilku czynników — konkurencyjności słów kluczowych, branży i lokalizacja, a także historii strony, poziomu zoptymalizowania witryny oraz działań, jakie zostały podjęte w przeszłości.
Tak. Możesz pozycjonować stronę na dowolną liczbę miast. W tym celu warto stworzyć osobne landing page, na które będą trafiać użytkownicy z Kielc, Warszawy, Krakowa czy innych lokalizacji.
Ukształtowanie terenu, a także dogodna lokalizacja sprawiają, że Kielce to jedno z najciekawszych miast województwa świętokrzyskiego. Właśnie dlatego mieszka tam blisko 195 tys. ludzi. Zachęcająca jest również spora powierzchnia tego miasta, która wynosi 109,45 km². Teren ten stanowi doskonałe miejsce do rozwoju — ze względu na dużą liczbę ośrodków kulturalnych, edukacyjnych, a także siedziby wielu znanych firm. Daje to ogromne możliwości okolicznym mieszkańcom. Jednocześnie sąsiedztwo dużych przedsiębiorstw zapewnia stanowiska pracy, dlatego notuje się tam stosunkowo niską stopę bezrobocia — na poziomie 5,2%. Zauważalna jest tak również spora konkurencja, co odczuwają przede wszystkim małe i mikro firmy.
Daj nam znać jeśli potrzebujesz pomocy z SEO i/albo SEM. Wypełnij formularz i podaj swój URL. Wybierz preferowaną formę kontaktu. Odezwiemy się do Ciebie w 48h.
Powiedz nam nieco więcej o Twoim biznesie online: jakie cele chcesz zrealizować i jakie przeszkody stoją obecnie na Twojej drodze do ich osiągnięcia.
Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.
Dostajesz swój całkowicie spersonalizowany plan działania z kilkoma wariantami cenowymi. Przejdziemy przez niego razem, żeby pokazać Ci, w jaki sposób strategia SEO poprawi rankingi Twojej strony.