Blog SEO / SEM

Breadcrumbs – co to jest i dlaczego jest ważne dla SEO?

Breadcrumbs – co to jest i dlaczego jest ważne dla SEO?

Breadcrumbs, czyli tak zwane “okruszki chleba”, to ścieżka strony internetowej umożliwiająca użytkownikowi łatwiejszą orientację. Breadcrumbs pokazują osobie na stronie, w którym miejscu się aktualnie znajduje, a także umożliwiają szybki powrót do poprzednio przeglądanych podstron. “Okruszki chleba” najczęściej zlokalizowane są poziomo na górze strony, którą odwiedzamy. Co ważne znajdują one zastosowanie jedynie w przypadku stron, które mają uporządkowaną hierarchię.

Czytaj więcej

8 najważniejszych trendów SEO – Pozycjonowanie 2018

8 najważniejszych trendów SEO – Pozycjonowanie 2018

SEO to jedna z najszybciej zmieniających się dziedzin marketingu internetowego, która z każdym kolejnym rokiem podlega coraz większym przeobrażeniom. Google na bieżąco aktualizuje, a także uruchamia nowe algorytmy, co wiąże się z częstymi zmianami wskazówek dla webmasterów i tendencji w pozycjonowaniu. 2018 to rok, w którym swoją kontynuację znajduje wiele istniejących już wcześniej trendów, jednak pojawiają się też nowe. Podpowiadamy co musisz wiedzieć, aby pozostać na bieżąco!

Czytaj więcej

Aktualizacja algorytmu Google marzec 2018

Aktualizacja algorytmu Google marzec 2018

Okolice 8 marca… w ubiegłym roku Google postraszyło branżę SEO Fredem. W tym roku z oficjalną informacją poczekało 4 dni i 12.03 na oficjalnym profilu Google na Twitterze pojawiła się informacja o aktualizacji rdzenia algorytmu. Co zmieniło się w wynikach wyszukiwania? Które strony zyskały? Zachęcamy do lektury!

Czytaj więcej

Pozycjonowanie w Rosji – co musisz wiedzieć?

Pozycjonowanie w Rosji – co musisz wiedzieć?

Chcesz rozszerzyć działalność swojego sklepu internetowego i wejść na rynek rosyjski? Jest to bez wątpienia jeden z najatrakcyjniejszych rynków e-commerce na świecie. Jeśli więc planujesz sprzedawać swoje produkty w Rosji, dowiedz się najpierw, jak wygląda SEO w tym kraju i czym się charakteryzuje sprzedaż internetowa w największym państwie świata.

Czytaj więcej

Skuteczne pozycjonowanie – jak mierzyć efekty?

Skuteczne pozycjonowanie – jak mierzyć efekty?

Korzyści ze skutecznego pozycjonowania nie obserwuje się z dnia na dzień. Aby zmierzyć rzeczywiste efekty tego typu działań, najlepiej jest monitorować je z dłuższej perspektywy czasowej – półrocza, roku, kilku lat. Pilna obserwacja korzyści płynących z pozycjonowania pozwala ocenić pracę agencji, której je zlecono oraz za pomocą wygenerowanych danych i wykresów dostrzec postępy w rozwoju serwisu.

Czytaj więcej
Managing Partner - Jacek

Jacek

Managing Partner

Porozmawiajmy o
Twojej stronie
  • +48 12 200 20 10
  • info@delante.pl
Skontaktuj się