.animate-view{opacity: 1 !important;}

Pozycjonowanie SOTE

Sote to dobre rozwiązanie, kiedy zależy nam na skutecznym pozycjonowaniu sklepu internetowego. CMS ten daje duże możliwości optymalizacyjne, a my potrafimy w pełni te możliwości wykorzystać. 

Na czym polega pozycjonowanie SOTE?

  • Optymalizujemy architekturę strony
  • Poprawiamy dostępność dla botów Google i indeksację
  • Zwracamy uwagę na bezpieczeństwo witryny
  • Ułatwiamy użytkowanie strony

Porozmawiajmy o tym, poprawić sprzedaż w twoim sklepie!

Skontaktuj się z nami

Pozycjonowanie stron
na Sote

Jeśli masz sklep internetowy, który jest zbudowany na CMS-ie Sote, to już nie marnuj czasu i zacznij go pozycjonować. Dzięki działaniom SEO Twoja witryna stanie się lepiej widoczna w wynikach wyszukiwania Google, a tym samym więcej użytkowników do niej trafi. Wcześniej jednak niezwykle istotne stanie się dostosowanie sklepu do wszystkich wymogów SEO. Sprawdź, jak można to osiągnąć.

SEO na Sote
Dlaczego warto?

Jeszcze niedawno Sote było jednym z chętniej wybieranych CMS-ów. Jednak ze względu na natężenie rynku jest obecnie rzadziej wybierany. Nie oznacza to, że jego jakość się pogorszyła. Wręcz przeciwnie Sote jest skutecznie ulepszane od lat i dziś znajduje się w czołówce CMS-ów, jeśli chodzi o możliwości związane z optymalizacją witryny.

Warto podkreślić, że Sote jest dostępny na licencji SaaS i jest w pełni płatny.

Sote
Krótka charakterystyka

Sote powstało z myślą, o tym, aby maksymalnie ułatwić użytkownikom dokonywanie zakupów internetowych. Zastosowane mechanizmy w postaci koszyka zamówień, kategorii produktów czy filtrowania podczas wyszukiwań, sprawiają, że znalezienie tego, czego się potrzebuje, staje się znacznie łatwiejsze oraz bardzo szybkie. Dlatego też użytkownicy cenią sobie sklepy oparte o Sote.

Zresztą to nie wszystko, gdyż ten CMS daje możliwość skorzystania z wielu zalet także z perspektywy administratora witryny. Przede wszystkim obsługa sklepu jest bardzo intuicyjna. Do tego pojawia się możliwość szybkiego wystawiania faktur VAT czy integracji witryny z porównywarkami cenowymi, Allegro czy też z firmami kurierskimi. Oprócz tego dodawanie tekstów również jest bardzo proste.

Co wyróżnia Sote od innych CMS-ów?

Ze względu na to, że Sote jest dostępny na licencji SaaS, to standardowo nie mamy tutaj dostępu do serwera. Jednak, jeśli bardzo nam na tym zależy, możemy wykupić oprogramowanie i wtedy umieścić swój sklep internetowy na własnym serwerze.

Sote to dobre rozwiązanie, kiedy zależy nam na skutecznym pozycjonowaniu sklepu internetowego. Rozbudowane moduły sprawiają, że optymalizacja jest naprawdę intuicyjna i możliwa nawet bez jakichkolwiek rozszerzeń. Bez obaw możemy dodawać meta tagi, linkować wewnętrznie, tworzyć kategorie, opisy alternatywne i wykonywać wiele innych czynności, które mają na celu polepszyć pozycję witryny w sieci.

Przykład strony opartej na Sote

Sote - przykład sklepu

Dla kogo jest Sote?

Sporą zaletą Sote jest to, że nie ma tutaj ograniczeń pod względem liczby produktów. Tym samym z powodzeniem mogą po niego sięgać tak samo firmy, sprzedające małą lub bardzo dużą liczbę towarów. W obu przypadkach witryna będzie działać sprawnie, a zakupy staną się czystą przyjemnością.

Ciekawą opcją jest możliwość integracji sklepu z takimi serwisami, jak Domodi, Homebook czy Allegro, co sprawia, że Sote może być doskonałym wyborem dla firm, sprzedających odzież czy też przedmioty do aranżacji wnętrz.

Sote a SEO

Sote zostało tak zaprojektowane, aby spełniało wszystkie wymagania, jakie stawia dziś przed nami algorytm Google. Oto kilka najważniejszych funkcji, jakie posiada ten CMS, a które przy okazji wspierają proces pozycjonowania:

  • dodawanie unikalnych meta tagów – tytułów oraz opisów,
  • szybkie generowanie mapy strony,
  • możliwość dopasowania wyglądu sklepu do aktualnych wymogów użytkowników,
  • tworzenie opisów alternatywnych,
  • responsywne sklepy,
  • tworzenie przyjaznych URLi,
  • łatwe tworzenie przekierowań,
  • możliwość utworzenia różnych wersji językowych sklepu,
  • dostęp do płatnych rozszerzeń, zwiększających efektywność sklepu,
  • częste aktualizacje systemu, aby zwiększyć jakość i bezpieczeństwo witryny.
Zamów bezpłatną wycenę
Przykłady rozszerzeń do Sote,
które wspierają SEO

Sote zwraca dużą uwagę na pozycjonowanie witryny. Dzięki temu całkowicie za darmo otrzymujemy do dyspozycji moduły, dzięki którym możemy zoptymalizować cały sklep. Jednak to nie wszystko, aby jeszcze bardziej podnieść efekty związane z pozycjonowaniem, możemy skorzystać z płatnych modułów. Oto kilka przykładowych funkcjonalności:

1. Zakładki opisowe

Dobrze i ciekawie wyeksponowane teksty na stronie są bardzo ważne. Dlatego też możemy zdecydować się na dokupienie modułu, dzięki któremu stworzymy opisy produktów w formie zakładek. Dzięki temu treść będzie lepiej widoczna i zostanie podzielona według informacji, jakie można tam znaleźć, np. dotyczące danych technicznych, gwarancji itd. Poza tym zyskujemy większe pole do przedstawienia wszystkich atutów produktu, a tym samym sprawiamy, że będzie się on lepiej pozycjonował, dzięki wykorzystanym słowom kluczowym.

2. Kategorie Google

Tym razem zyskujemy możliwość rozszerzenia oferty produktowej w taki sposób, aby współgrała z Google Shopping. W ten sposób stanie się ona lepiej widoczna w Google. Poza tym sprawi to również, że możliwe będzie lepsze dopasowanie kategorii do produktów, aby były skuteczniej wyświetlane w Google.

3. Smartlook – Podgląd odwiedzających

To rozszerzenie ma duże znaczenie tak samo podczas optymalizacji, jak i w trakcie samego dostosowywania witryny pod potrzeby użytkownika. Uzyskujemy tutaj możliwość korzystania z informacji, jakie dostarcza nam aplikacja Smartlook. Jej funkcjonowanie polega na śledzeniu zachowań każdej osoby, która odwiedza Twój sklep. Dowiesz się w ten sposób, co należy poprawić, aby zatrzymać klienta dłużej w sklepie, co ma coraz większe znaczenie dla Google podczas pozycjonowania.

4. Pozycjonowanie międzynarodowe – Hreflang

W tym przypadku możemy korzystać z atrybutu Hreflang. To bardzo cenne rozwiązanie dla każdego, komu zależy na pozycjonowaniu witryny w różnych językach. Już teraz będzie możliwe wykonanie dokładnej optymalizacji nie tylko w języku polskim.

Jak pozycjonować
stronę opartą na Sote?

Pozycjonowanie sklepu Sote to złożony proces, który wymaga podjęcia wielu kroków. Poniżej postanowiliśmy wypisać kilka najważniejszych etapów. Dopiero po ich wdrożeniu będzie można spodziewać się pierwszych efektów i co za tym idzie korzyści związanych z pozycjonowaniem.

Jak pozycjonować stronę Sote – krok po kroku:

  1. Sprawdzenie elementów czysto technicznych, które będą kluczowe podczas kolejnych etapów:
  • indeksacji witryny,
  • jak została wygenerowana mapa strony i czy w ogóle się to odbyło,
  • połączenia pomiędzy GA, GSC a witryną.
  1. Wykonanie analizy słów kluczowych

Kolejnym istotnym krokiem, którego koniecznie nie można pominąć podczas pozycjonowania sklepu internetowego na Sote jest analiza fraz kluczowych. Wyróżniamy kilka najważniejszych rodzajów słów kluczowych, pomiędzy którymi warto wybierać, a należą do nich – frazy ogólne, brandowe, długi ogon oraz lokalne. Najważniejsze jest to, aby określały one to, co sprzedajesz i czym się zajmujesz, a przy okazji notowały sporą liczbę wyświetleń.

Rodzaj frazy Przykład frazy Wolumen wyszukiwania
ogólna pozycjonowanie 5400
long-tail pozycjonowanie Sote 30
long-tail SEO Sote 10

 

    1. Napisanie tekstów dla sklepu www

Już po analizie słów kluczowych bardzo ważne jest to, aby zająć się napisaniem unikalnych, sprzedażowych czy też poradnikowych tekstów do sklepu. Istotne jest to, aby każdy z nich nie miał mniej niż 300 wyrazów. Do tekstów należy dodać oczywiście wybrane słowa kluczowe. Mowa tutaj zarówno o opisach produktów, kategorii, jak i o tekstach, znajdujących się w różnych zakładkach, np. na stronie głównej czy na podstronach dotyczących zasad zwrotu bądź dostawy.

    1. Przeprowadzenie optymalizacji technicznej:
  • zmiany tytułów dla każdej podstrony
  • dodanie unikalnych meta opisów na każdą podstronę
  • stworzenie nagłówków H1-H3
    1. Konieczne jest też zyskanie linków zewnętrznych, dzięki którym sklep stanie się bardziej widoczny.
Zamów bezpłatną wycenę

Jak wygląda pozycjonowanie
z Delante

Pozycjonowanie SEO – wybór słów kluczowych

Wybór słów kluczowych
Pierwszy krok to analiza ruchu – na tej podstawie powstaje strategia działania. Następnie dobieramy najlepsze i najbardziej konwertujące frazy kluczowe.

pozycjonowanie zagraniczne – Różnice w wyszukiwarkach

Audyt
SEO

Obszerny audyt strony, który uwzględnia parametry mające wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania oraz określa potrzeby optymalizacyjne.

pozycjonowanie międzynarodowe – optymalizacja techniczna

Optymalizacja techniczna
Optymalizacje techniczne mają pomóc zrozumieć robotom Google zawartość Twojej strony.

budowanie treści w SEO zagranicznym

Budowanie
treści

Budowanie treści na stronę oraz tych, które będą wykorzystane w procesie link buildingu, to kolejny etap pracy nad widocznością Twojej strony.

Optymalizacja
treści

Odpowiednio zoptymalizowane treści będą miały duży wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej na Sote.

Jakościowy
link building

W ramach link buildingu istotne jest tworzenie wartościowych odnośników, których źródła są zróżnicowane i wysokiej jakości.

pozycjonowanie stron w internecie – optymalizacja treści

Analiza
i raportowanie

Analiza ruchu, mierzenie wpływu działań SEO na sprzedaż, a także podsumowanie wykonanych działań to część naszych cyklicznych raportów.

Konsultacje
ze specjalistą

Kontakt z klientem jest dla nas bardzo ważny dlatego chętnie omówimy z Tobą audyt, comiesięczny raport czy też porozmawiamy o bieżących sprawach.

Sote a pozycjonowanie
wady i zalety

[/responsive-table]

Sote – zalety Sote – wady
Dostęp do najważniejszych funkcji umożliwiający łatwą optymalizację sklepu. Płatny CMS.
Możliwość generowania mapy strony. Zazwyczaj brak dostępu do serwera.
Częsta aktualizacja skryptu.
Intuicyjne zarządzanie sklepem.

Narzędzia z których korzystamy

Google Analytics Search Console Semstorm Senuto Ahrefs Semrush Clusteric Screaming Frog MOZ Tag Manager

Zacznij zwiększać obecność swojej marki
w Internecie!

1.

Umów się na rozmowę

Daj nam znać jeśli potrzebujesz pomocy z SEO i/albo SEM. Wypełnij formularz i podaj swój URL. Wybierz preferowaną formę kontaktu. Odezwiemy się do Ciebie w 48h.

2.

Poznajmy się

Powiedz nam nieco więcej o Twoim biznesie online: jakie cele chcesz zrealizować i jakie przeszkody stoją obecnie na Twojej drodze do ich osiągnięcia.

3.

Analiza SEO

Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.

4.

Twój indywidualny plan SEO

Dostajesz swój całkowicie spersonalizowany plan działania z kilkoma wariantami cenowymi. Przejdziemy przez niego razem, żeby pokazać Ci, w jaki sposób strategia SEO poprawi rankingi Twojej strony.

Nagrody Delante

Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - IPMA Nagroda - US Search Awards 2021 Nagroda - Gazele Biznesu 2022 Nagroda - Global Digital Excellence Award 2022 Nagroda - Global Search Awards 2022 Nagroda - Global Search Awards 2023 Nagroda - Gazele Biznesu 2023

Porozmawiajmy o Twoim SEO i SEM