Pozycjonowanie
Pozycjonowanie GOshop
Masz sklep internetowy na GOshop? Zainwestuj w pozycjonowanie! Sprawdź, jak możemy Ci pomóc.
Pozycjonowanie stron GOshop
Skoro jesteś właścicielem sklepu internetowego na GOshop, to koniecznie musisz pomyśleć o pozycjonowaniu swojej witryny. W końcu to najlepszy sposób na wzrost zysków, a przy okazji na zwiększenie rozpoznawalności. Sekretem pozycjonowania jest to, że dzięki dobrze dobranym frazom kluczowym Twój sklep GOshop może znaleźć się na czele listy wyszukiwań w Google. Dowiedz się, jakie korzyści będą wtedy w zasięgu Twoich możliwości.
SEO na GOshop - dlaczego warto?
GOshop to nowoczesna platforma, dzięki której w profesjonalny sposób będziesz mógł zarządzać treścią w swoim sklepie internetowym i całkowicie dopasować go do swoich potrzeb. CMS z powodzeniem wykorzystywany jest już od 10 lat. Duży nacisk kładzie się tutaj na oryginalny design witryny. Pozwala to skuteczniej zapaść w pamięć użytkownikom i wyróżnić się na tle konkurencji. GOshop to rozwiązanie, które sprzyja też pozycjonowaniu – dzięki wielu funkcjonalnościom możesz podbić wyszukiwarkę Google i wyraźnie podnieść swoje wyniki sprzedaży.
GOshop - krótka charakterystyka
GOshop to oprogramowanie, które jest wykorzystywane do tworzenia sklepów internetowych. Ten CMS został opracowany do stworzenia ponad 1000 sklepów. To idealne rozwiązanie dla osób, ceniących sobie nieograniczone możliwości i przy okazji wygodę, gdyż witryna zostaje w pełni stworzona za nas. Do tego do wyboru mamy szereg różnych funkcji, które usprawniają codzienną pracą. Bardzo ważne jest to, że nie mamy tutaj limitów związanych z maksymalną liczbą sprzedawanych produktów. Ponadto dzięki temu, że GOshop współpracuje z najpopularniejszymi systemami płatność online, staje się dla kupujących prosty w obsłudze, a robienie przez nich zakupów trwa krócej. Z łatwością można za jego pośrednictwem zarządzać posiadanym asortymentem oraz integrować go np. z Allegro.
Co wyróżnia GOshop od innych CMSów?
Przede wszystkim trzeba docenić GOshop za to, że umożliwia uzyskanie naprawdę bardzo unikalnego sklepu internetowego. Spersonalizowany wygląd może jednocześnie iść w parze z Twoimi preferencjami, jak i z aktualnymi trendami. Do tego po otrzymaniu dostępu do gotowego już sklepu można liczyć również na rok opieki technicznej, podczas którego użytkownicy zyskają wszelkie niezbędne informacje na temat obsługi witryny i przydatnych funkcji, ułatwiających zarządzanie sklepem. Należy podkreślić, że mamy pełen dostęp do serwera, na którym zainstalowana jest witryna, a we wszystkich czynnościach związanych z procesem instalacji czy z projektowaniem zostajemy wyręczeni przez pracowników platformy GOshop.
Przykład strony opartej o GOshop
Dla kogo jest GOshop?
GOshop to doskonałe rozwiązanie dla wszystkich tych, którzy cenią sobie wygodę i nie dysponują wiedzą techniczną na wysokim poziomie. W końcu pracownicy tej platformy wykonują sklep za klienta, ale za to w zgodzie z jego indywidualnymi preferencjami. Trzeba jednak przygotować się na koszty, wynoszące ponad 3990 zł. Ten CMS sprawdzi się tak samo u firm z małą, jak i średnią liczbą produktów.
GOshop a SEO
Dziś zdecydowana większość CMS-ów kładzie duży nacisk na pozycjonowanie czy na optymalizację. GOshop nie jest tutaj wyjątkiem, dlatego też dzięki zmianie kilku ustawień możemy czerpać korzyści z następujących funkcjonalności:
- dostępu do serwera i FTP,
- tworzenia przyjaznych adresów URL,
- automatycznego generowania mapy strony,
- możliwości dodawania meta tagów,
- dodawania opisów alternatywnych do grafik,
- możliwości tworzenia linków kanonicznych,
- responsywnego sklepu online – dostosowanego do urządzeń mobilnych,
- możliwości zainstalowania funkcji na życzenie,
- dodawania różnych wersji produktów.
FAQ - Pozycjonowanie a GOshop
GOshop to CMS, który daje wiele możliwości związanych z pozycjonowaniem. Jednak, jeśli pomimo posiadania sklepu internetowego, który oparty jest na tym systemie zarządzania treścią, nadal zastanawiasz się, jak w praktyce wygląda jego proces pozycjonowania czy też, jak długo trzeba czekać na pierwsze efekty, to już teraz przejrzyj najpopularniejsze pytania, jakie zadają nasi klienci oraz odpowiedzi, dzięki którym upewnisz się, że powinieneś wybrać właśnie naszą ofertę i rozwiejesz wszelkie wątpliwości.
Zanim rozpocznie się proces pozycjonowania sklepu, bardzo duże znaczenie odgrywa optymalizacja. Podczas tego procesu należy wybrać słowa kluczowe, dodać teksty na stronę czy uzupełnić meta tagi. Na szczęście GOshop daje możliwość optymalizacji przy pomocy swojego panelu, dzięki czemu możesz zająć się tym osobiście lub zlecić to nam.
Pozycjonowanie to proces długofalowy. W dodatku wiele zależy od tego, na jakie frazy kluczowe chcesz wynieść swój sklep do czołówki wyszukiwań w Google. Wtedy okaże się, z jak dużą konkurencją będzie trzeba zmierzyć się podczas pozycjonowania. Jednak przy okazji musimy uzmysłowić Ci, że z naszych doświadczeń wynika, że pozycjonowanie na GOshop bywa mniej efektywne niż w przypadku innych, wydajniejszych i popularniejszych CMS-ów.
Podczas pozycjonowania kluczową rolę odgrywają słowa kluczowe. To one wpisywane są przez internautów w Google i określają przy okazji profil Twojej działalności. Dlatego podczas ich wybierania używamy sprawdzonych narzędzi, aby uzyskać odpowiedź, ile wyświetleń gwarantuje wybrana fraza czy jaką konkurencyjnością się ona wyróżnia. Najszybsze efekty zobaczysz, gdy wybrane zostaną frazy z niską konkurencyjnością np. long tail lub lokalne.
Jak pozycjonować stronę opartą na GOshop?
Pozycjonowanie to proces, który wymaga podjęcia szeregu różnych kroków. Oto te, których koniecznie nie można pominąć, aby podbić wyszukiwarkę Google:
Jak pozycjonować stronę GOshop – krok po kroku:
- Zacznij od technicznych spraw i sprawdź, czy:
- czy strona została już zaindeksowana?
- czy plik robots.txt funkcjonuje poprawnie?
- czy mapa witryny została poprawnie wygenerowana i dodana do GSC?
- czy GA oraz GSC zostały połączone z witryną?
- Następnie można przejść do analizy słów kluczowych:
Na tym etapie trzeba poświęcić czas, żeby w sposób przemyślany i świadomy wybrać najkorzystniejsze słowa kluczowe. Wybieranie fraz powinno opierać się na posiadanej ofercie, danych zaczerpniętych z narzędzi do analizy słów kluczowych oraz na analizy konkurencji. Na tej podstawie można znaleźć kilka rodzajów fraz kluczowy – brandowe, lokalne, z długiego ogona czy też ogólne. Oczywiście im bardziej szczegółowe słowa bądź wręcz wyrażenia wybierzesz, tym zmierzysz się z mniejszą konkurencją, szybciej uzyskasz pierwsze efekty i znajdziesz się w czołówce wyszukiwań.
Rodzaj frazy | Przykład frazy | Wolumen wyszukiwania |
ogólna | pozycjonowanie | 5400 |
long-tail | pozycjonowanie GOshop | 10 |
long-tail | SEO GOshop | 10 |
-
- Pisanie tekstów do sklepu online
Kiedy frazy kluczowe zostaną już przygotowane, to można zająć się pisaniem tekstów. Konieczne jest wyposażenie treścią wszystkich podstron, które będą odwiedzane przez użytkowników, a także tych, które będą już typowo pozycjonowane. Główna zasada mówi, że teksty nie powinny być krótsze niż 300 wyrazów i oczywiście należy postawić na ich unikalność.
-
- Później należy zająć się optymalizacją techniczną:
- stworzeniem unikalnych tytułów na każdą podstronę
- napisaniem meta opisów z frazami kluczowymi i ich dodaniem
- wytyczeniem hierarchii nagłówków H1-H3 na każdej podstronie
-
- Na koniec ważne jest uzyskanie linków zewnętrznych, aby zwiększyć wiarygodność witryny.
Jak wygląda pozycjonowanie z Delante?
GOshop a pozycjonowanie - wady i zalety
GOshop – zalety | GOshop – wady |
Oryginalność i dopasowanie do indywidualnych potrzeb | Sklepy na GOshop pozycjonują się wolniej niż w innych CMS-ach. |
Brak limitów związanych z liczbą produktów | |
Dostęp do płatności online | |
Możliwość łatwej optymalizacji witryny |
Wykorzystywane narzędzia
Podczas wykonywania czynności związanych z pozycjonowaniem zawsze wykorzystujemy szereg najlepszych narzędzi, oto kilka przykładowych:











