Skoro jesteś właścicielem sklepu internetowego na GOshop, to koniecznie musisz pomyśleć o pozycjonowaniu swojej witryny. W końcu to najlepszy sposób na wzrost zysków, a przy okazji na zwiększenie rozpoznawalności. Sekretem pozycjonowania jest to, że dzięki dobrze dobranym frazom kluczowym Twój sklep GOshop może znaleźć się na czele listy wyszukiwań w Google. Dowiedz się, jakie korzyści będą wtedy w zasięgu Twoich możliwości.
SEO na GOshop Dlaczego warto?
GOshop to nowoczesna platforma, dzięki której w profesjonalny sposób będziesz mógł zarządzać treścią w swoim sklepie internetowym i całkowicie dopasować go do swoich potrzeb. CMS z powodzeniem wykorzystywany jest już od 10 lat. Duży nacisk kładzie się tutaj na oryginalny design witryny. Pozwala to skuteczniej zapaść w pamięć użytkownikom i wyróżnić się na tle konkurencji. GOshop to rozwiązanie, które sprzyja też pozycjonowaniu – dzięki wielu funkcjonalnościom możesz podbić wyszukiwarkę Google i wyraźnie podnieść swoje wyniki sprzedaży.
GOshop to oprogramowanie, które jest wykorzystywane do tworzenia sklepów internetowych. Ten CMS został opracowany do stworzenia ponad 1000 sklepów. To idealne rozwiązanie dla osób, ceniących sobie nieograniczone możliwości i przy okazji wygodę, gdyż witryna zostaje w pełni stworzona za nas. Do tego do wyboru mamy szereg różnych funkcji, które usprawniają codzienną pracą. Bardzo ważne jest to, że nie mamy tutaj limitów związanych z maksymalną liczbą sprzedawanych produktów. Ponadto dzięki temu, że GOshop współpracuje z najpopularniejszymi systemami płatność online, staje się dla kupujących prosty w obsłudze, a robienie przez nich zakupów trwa krócej. Z łatwością można za jego pośrednictwem zarządzać posiadanym asortymentem oraz integrować go np. z Allegro.
Co wyróżnia GOshop od innych CMSów?
Przede wszystkim trzeba docenić GOshop za to, że umożliwia uzyskanie naprawdę bardzo unikalnego sklepu internetowego. Spersonalizowany wygląd może jednocześnie iść w parze z Twoimi preferencjami, jak i z aktualnymi trendami. Do tego po otrzymaniu dostępu do gotowego już sklepu można liczyć również na rok opieki technicznej, podczas którego użytkownicy zyskają wszelkie niezbędne informacje na temat obsługi witryny i przydatnych funkcji, ułatwiających zarządzanie sklepem. Należy podkreślić, że mamy pełen dostęp do serwera, na którym zainstalowana jest witryna, a we wszystkich czynnościach związanych z procesem instalacji czy z projektowaniem zostajemy wyręczeni przez pracowników platformy GOshop.
Przykład strony opartej o GOshop
Dla kogo jest GOshop?
GOshop to doskonałe rozwiązanie dla wszystkich tych, którzy cenią sobie wygodę i nie dysponują wiedzą techniczną na wysokim poziomie. W końcu pracownicy tej platformy wykonują sklep za klienta, ale za to w zgodzie z jego indywidualnymi preferencjami. Trzeba jednak przygotować się na koszty, wynoszące ponad 3990 zł. Ten CMS sprawdzi się tak samo u firm z małą, jak i średnią liczbą produktów.
GOshop a SEO
Dziś zdecydowana większość CMS-ów kładzie duży nacisk na pozycjonowanie czy na optymalizację. GOshop nie jest tutaj wyjątkiem, dlatego też dzięki zmianie kilku ustawień możemy czerpać korzyści z następujących funkcjonalności:
FAQ SEO Co musisz wiedzieć o pozycjonowaniu GOshop
1. Jak optymalizować sklep internetowy na GOshop?
Zanim rozpocznie się proces pozycjonowania sklepu, bardzo duże znaczenie odgrywa optymalizacja. Podczas tego procesu należy wybrać słowa kluczowe, dodać teksty na stronę czy uzupełnić meta tagi. Na szczęście GOshop daje możliwość optymalizacji przy pomocy swojego panelu, dzięki czemu możesz zająć się tym osobiście lub zlecić to nam.
2. Jak długo trwa pozycjonowanie na GOshop?
Pozycjonowanie to proces długofalowy. W dodatku wiele zależy od tego, na jakie frazy kluczowe chcesz wynieść swój sklep do czołówki wyszukiwań w Google. Wtedy okaże się, z jak dużą konkurencją będzie trzeba zmierzyć się podczas pozycjonowania. Jednak przy okazji musimy uzmysłowić Ci, że z naszych doświadczeń wynika, że pozycjonowanie na GOshop bywa mniej efektywne niż w przypadku innych, wydajniejszych i popularniejszych CMS-ów.
3. Jakie słowa kluczowe warto wybrać?
Podczas pozycjonowania kluczową rolę odgrywają słowa kluczowe. To one wpisywane są przez internautów w Google i określają przy okazji profil Twojej działalności. Dlatego podczas ich wybierania używamy sprawdzonych narzędzi, aby uzyskać odpowiedź, ile wyświetleń gwarantuje wybrana fraza czy jaką konkurencyjnością się ona wyróżnia. Najszybsze efekty zobaczysz, gdy wybrane zostaną frazy z niską konkurencyjnością np. long tail lub lokalne.
Jak pozycjonować stronę opartą na GOshop?
Pozycjonowanie to proces, który wymaga podjęcia szeregu różnych kroków. Oto te, których koniecznie nie można pominąć, aby podbić wyszukiwarkę Google:
Następnie można przejść do analizy słów kluczowych:
Na tym etapie trzeba poświęcić czas, żeby w sposób przemyślany i świadomy wybrać najkorzystniejsze słowa kluczowe. Wybieranie fraz powinno opierać się na posiadanej ofercie, danych zaczerpniętych z narzędzi do analizy słów kluczowych oraz na analizy konkurencji. Na tej podstawie można znaleźć kilka rodzajów fraz kluczowy – brandowe, lokalne, z długiego ogona czy też ogólne. Oczywiście im bardziej szczegółowe słowa bądź wręcz wyrażenia wybierzesz, tym zmierzysz się z mniejszą konkurencją, szybciej uzyskasz pierwsze efekty i znajdziesz się w czołówce wyszukiwań.
Rodzaj frazy
Przykład frazy
Wolumen wyszukiwania
ogólna
pozycjonowanie
5400
long-tail
pozycjonowanie GOshop
10
long-tail
SEO GOshop
10
Pisanie tekstów do sklepu online
Kiedy frazy kluczowe zostaną już przygotowane, to można zająć się pisaniem tekstów. Konieczne jest wyposażenie treścią wszystkich podstron, które będą odwiedzane przez użytkowników, a także tych, które będą już typowo pozycjonowane. Główna zasada mówi, że teksty nie powinny być krótsze niż 300 wyrazów i oczywiście należy postawić na ich unikalność.
Później należy zająć się optymalizacją techniczną:
stworzeniem unikalnych tytułów na każdą podstronę
napisaniem meta opisów z frazami kluczowymi i ich dodaniem
wytyczeniem hierarchii nagłówków H1-H3 na każdej podstronie
Na koniec ważne jest uzyskanie linków zewnętrznych, aby zwiększyć wiarygodność witryny.
Wybór słów kluczowych Pierwszy krok to analiza ruchu – na tej podstawie powstaje strategia działania. Następnie dobieramy najlepsze i najbardziej konwertujące frazy kluczowe.
Audyt SEO Obszerny audyt strony, który uwzględnia parametry mające wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania oraz określa potrzeby optymalizacyjne.
Optymalizacja techniczna Optymalizacje techniczne mają pomóc zrozumieć robotom Google zawartość Twojej strony.
Budowanie treści Budowanie treści na stronę oraz tych, które będą wykorzystane w procesie link buildingu, to kolejny etap pracy nad widocznością Twojej strony.
Optymalizacja treści Odpowiednio zoptymalizowane treści będą miały duży wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej na GOshop.
Jakościowy link building W ramach link buildingu istotne jest tworzenie wartościowych odnośników, których źródła są zróżnicowane i wysokiej jakości.
Analiza i raportowanie Analiza ruchu, mierzenie wpływu działań SEO na sprzedaż, a także podsumowanie wykonanych działań to część naszych cyklicznych raportów.
Konsultacje ze specjalistą Kontakt z klientem jest dla nas bardzo ważny dlatego chętnie omówimy z Tobą audyt, comiesięczny raport czy też porozmawiamy o bieżących sprawach.
Zacznij zwiększać obecność swojej marki w Internecie!
1.
Umów się na rozmowę
Daj nam znać jeśli potrzebujesz pomocy z SEO i/albo SEM. Wypełnij formularz i podaj swój URL. Wybierz preferowaną formę kontaktu. Odezwiemy się do Ciebie w 48h.
2.
Poznajmy się
Powiedz nam nieco więcej o Twoim biznesie online: jakie cele chcesz zrealizować i jakie przeszkody stoją obecnie na Twojej drodze do ich osiągnięcia.
3.
Analiza SEO
Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.
4.
Twój indywidualny plan SEO
Dostajesz swój całkowicie spersonalizowany plan działania z kilkoma wariantami cenowymi. Przejdziemy przez niego razem, żeby pokazać Ci, w jaki sposób strategia SEO poprawi rankingi Twojej strony.
Chcesz przyspieszyć rozwój swojej firmy w internecie dzięki oryginalnym strategiom SEO?
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Ściśle niezbędne ciasteczka
Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.
Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.