.animate-view{opacity: 1 !important;}

Pozycjonowanie GOshop

Masz sklep internetowy na GOshop? Zainwestuj w pozycjonowanie! Sprawdź, jak możemy Ci pomóc.
Zamów bezpłatną wycenę
Pozycjonowanie Goshop
Pozycjonowanie stron
na GOshop

Skoro jesteś właścicielem sklepu internetowego na GOshop, to koniecznie musisz pomyśleć o pozycjonowaniu swojej witryny. W końcu to najlepszy sposób na wzrost zysków, a przy okazji na zwiększenie rozpoznawalności. Sekretem pozycjonowania jest to, że dzięki dobrze dobranym frazom kluczowym Twój sklep GOshop może znaleźć się na czele listy wyszukiwań w Google. Dowiedz się, jakie korzyści będą wtedy w zasięgu Twoich możliwości.

SEO na GOshop
Dlaczego warto?

GOshop to nowoczesna platforma, dzięki której w profesjonalny sposób będziesz mógł zarządzać treścią w swoim sklepie internetowym i całkowicie dopasować go do swoich potrzeb. CMS z powodzeniem wykorzystywany jest już od 10 lat. Duży nacisk kładzie się tutaj na oryginalny design witryny. Pozwala to skuteczniej zapaść w pamięć użytkownikom i wyróżnić się na tle konkurencji. GOshop to rozwiązanie, które sprzyja też pozycjonowaniu – dzięki wielu funkcjonalnościom możesz podbić wyszukiwarkę Google i wyraźnie podnieść swoje wyniki sprzedaży.

GOshop
Krótka charakterystyka

GOshop to oprogramowanie, które jest wykorzystywane do tworzenia sklepów internetowych. Ten CMS został opracowany do stworzenia ponad 1000 sklepów. To idealne rozwiązanie dla osób, ceniących sobie nieograniczone możliwości i przy okazji wygodę, gdyż witryna zostaje w pełni stworzona za nas. Do tego do wyboru mamy szereg różnych funkcji, które usprawniają codzienną pracą. Bardzo ważne jest to, że nie mamy tutaj limitów związanych z maksymalną liczbą sprzedawanych produktów. Ponadto dzięki temu, że GOshop współpracuje z najpopularniejszymi systemami płatność online, staje się dla kupujących prosty w obsłudze, a robienie przez nich zakupów trwa krócej. Z łatwością można za jego pośrednictwem zarządzać posiadanym asortymentem oraz integrować go np. z Allegro.

Co wyróżnia GOshop od innych CMSów?

Przede wszystkim trzeba docenić GOshop za to, że umożliwia uzyskanie naprawdę bardzo unikalnego sklepu internetowego. Spersonalizowany wygląd może jednocześnie iść w parze z Twoimi preferencjami, jak i z aktualnymi trendami. Do tego po otrzymaniu dostępu do gotowego już sklepu można liczyć również na rok opieki technicznej, podczas którego użytkownicy zyskają wszelkie niezbędne informacje na temat obsługi witryny i przydatnych funkcji, ułatwiających zarządzanie sklepem. Należy podkreślić, że mamy pełen dostęp do serwera, na którym zainstalowana jest witryna, a we wszystkich czynnościach związanych z procesem instalacji czy z projektowaniem zostajemy wyręczeni przez pracowników platformy GOshop.

Przykład strony opartej o GOshop

goshop przykład sklepu

Dla kogo jest GOshop?

GOshop to doskonałe rozwiązanie dla wszystkich tych, którzy cenią sobie wygodę i nie dysponują wiedzą techniczną na wysokim poziomie. W końcu pracownicy tej platformy wykonują sklep za klienta, ale za to w zgodzie z jego indywidualnymi preferencjami. Trzeba jednak przygotować się na koszty, wynoszące ponad 3990 zł. Ten CMS sprawdzi się tak samo u firm z małą, jak i średnią liczbą produktów.

GOshop a SEO

Dziś zdecydowana większość CMS-ów kładzie duży nacisk na pozycjonowanie czy na optymalizację. GOshop nie jest tutaj wyjątkiem, dlatego też dzięki zmianie kilku ustawień możemy czerpać korzyści z następujących funkcjonalności:

Zamów bezpłatną wycenę

FAQ SEO
Co musisz wiedzieć o pozycjonowaniu GOshop

1. Jak optymalizować sklep internetowy na GOshop?

Zanim rozpocznie się proces pozycjonowania sklepu, bardzo duże znaczenie odgrywa optymalizacja. Podczas tego procesu należy wybrać słowa kluczowe, dodać teksty na stronę czy uzupełnić meta tagi. Na szczęście GOshop daje możliwość optymalizacji przy pomocy swojego panelu, dzięki czemu możesz zająć się tym osobiście lub zlecić to nam.

2. Jak długo trwa pozycjonowanie na GOshop?

Pozycjonowanie to proces długofalowy. W dodatku wiele zależy od tego, na jakie frazy kluczowe chcesz wynieść swój sklep do czołówki wyszukiwań w Google. Wtedy okaże się, z jak dużą konkurencją będzie trzeba zmierzyć się podczas pozycjonowania. Jednak przy okazji musimy uzmysłowić Ci, że z naszych doświadczeń wynika, że pozycjonowanie na GOshop bywa mniej efektywne niż w przypadku innych, wydajniejszych i popularniejszych CMS-ów.

3. Jakie słowa kluczowe warto wybrać?

Podczas pozycjonowania kluczową rolę odgrywają słowa kluczowe. To one wpisywane są przez internautów w Google i określają przy okazji profil Twojej działalności. Dlatego podczas ich wybierania używamy sprawdzonych narzędzi, aby uzyskać odpowiedź, ile wyświetleń gwarantuje wybrana fraza czy jaką konkurencyjnością się ona wyróżnia. Najszybsze efekty zobaczysz, gdy wybrane zostaną frazy z niską konkurencyjnością np. long tail lub lokalne.

Jak pozycjonować
stronę opartą na GOshop?

Pozycjonowanie to proces, który wymaga podjęcia szeregu różnych kroków. Oto te, których koniecznie nie można pominąć, aby podbić wyszukiwarkę Google:

Jak pozycjonować stronę GOshop – krok po kroku:

  1. Zacznij od technicznych spraw i sprawdź, czy:
  • czy strona została już zaindeksowana?
  • czy plik robots.txt funkcjonuje poprawnie?
  • czy mapa witryny została poprawnie wygenerowana i dodana do GSC?
  • czy GA oraz GSC zostały połączone z witryną?
  1. Następnie można przejść do analizy słów kluczowych:

Na tym etapie trzeba poświęcić czas, żeby w sposób przemyślany i świadomy wybrać najkorzystniejsze słowa kluczowe. Wybieranie fraz powinno opierać się na posiadanej ofercie, danych zaczerpniętych z narzędzi do analizy słów kluczowych oraz na analizy konkurencji. Na tej podstawie można znaleźć kilka rodzajów fraz kluczowy – brandowe, lokalne, z długiego ogona czy też ogólne. Oczywiście im bardziej szczegółowe słowa bądź wręcz wyrażenia wybierzesz, tym zmierzysz się z mniejszą konkurencją, szybciej uzyskasz pierwsze efekty i znajdziesz się w czołówce wyszukiwań.

Rodzaj frazy Przykład frazy Wolumen wyszukiwania
ogólna pozycjonowanie 5400
long-tail pozycjonowanie GOshop 10
long-tail SEO GOshop 10

 

    1. Pisanie tekstów do sklepu online

Kiedy frazy kluczowe zostaną już przygotowane, to można zająć się pisaniem tekstów. Konieczne jest wyposażenie treścią wszystkich podstron, które będą odwiedzane przez użytkowników, a także tych, które będą już typowo pozycjonowane. Główna zasada mówi, że teksty nie powinny być krótsze niż 300 wyrazów i oczywiście należy postawić na ich unikalność.

    1. Później należy zająć się optymalizacją techniczną:
  • stworzeniem unikalnych tytułów na każdą podstronę
  • napisaniem meta opisów z frazami kluczowymi i ich dodaniem
  •  wytyczeniem hierarchii nagłówków H1-H3 na każdej podstronie
    1. Na koniec ważne jest uzyskanie linków zewnętrznych, aby zwiększyć wiarygodność witryny.
Zamów bezpłatną wycenę

Jak wygląda pozycjonowanie
z Delante

Keywords selection

Wybór słów kluczowych
Pierwszy krok to analiza ruchu – na tej podstawie powstaje strategia działania. Następnie dobieramy najlepsze i najbardziej konwertujące frazy kluczowe.

Audyt
SEO

Obszerny audyt strony, który uwzględnia parametry mające wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania oraz określa potrzeby optymalizacyjne.

Optymalizacja techniczna
Optymalizacje techniczne mają pomóc zrozumieć robotom Google zawartość Twojej strony.

Budowanie
treści

Budowanie treści na stronę oraz tych, które będą wykorzystane w procesie link buildingu, to kolejny etap pracy nad widocznością Twojej strony.

Optymalizacja
treści

Odpowiednio zoptymalizowane treści będą miały duży wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej na GOshop.

Jakościowy
link building

W ramach link buildingu istotne jest tworzenie wartościowych odnośników, których źródła są zróżnicowane i wysokiej jakości.

Analiza
i raportowanie

Analiza ruchu, mierzenie wpływu działań SEO na sprzedaż, a także podsumowanie wykonanych działań to część naszych cyklicznych raportów.

Konsultacje
ze specjalistą

Kontakt z klientem jest dla nas bardzo ważny dlatego chętnie omówimy z Tobą audyt, comiesięczny raport czy też porozmawiamy o bieżących sprawach.

GOshop a pozycjonowanie
wady i zalety

GOshop – zalety GOshop – wady
Oryginalność i dopasowanie do indywidualnych potrzeb Sklepy na GOshop pozycjonują się wolniej niż w innych CMS-ach.
Brak limitów związanych z liczbą produktów
Dostęp do płatności online
Możliwość łatwej optymalizacji witryny

Narzędzia z których korzystamy

Google analytics search console logo semstorm ahrefs logo clusteric MOZ logos tag manager

Zacznij zwiększać obecność swojej marki
w Internecie!

1.

Umów się na rozmowę

Daj nam znać jeśli potrzebujesz pomocy z SEO i/albo SEM. Wypełnij formularz i podaj swój URL. Wybierz preferowaną formę kontaktu. Odezwiemy się do Ciebie w 48h.

2.

Poznajmy się

Powiedz nam nieco więcej o Twoim biznesie online: jakie cele chcesz zrealizować i jakie przeszkody stoją obecnie na Twojej drodze do ich osiągnięcia.

3.

Analiza SEO

Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.

4.

Twój indywidualny plan SEO

Dostajesz swój całkowicie spersonalizowany plan działania z kilkoma wariantami cenowymi. Przejdziemy przez niego razem, żeby pokazać Ci, w jaki sposób strategia SEO poprawi rankingi Twojej strony.

Chcesz przyspieszyć rozwój swojej firmy w internecie dzięki oryginalnym strategiom SEO?

Agencja SEO

Zamów bezpłatną wycenę

Nagrody Delante

european search awards finalist Global Search Awards 2023